Zie je wel dat we tegengewerkt worden.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:55 schreef need2009 het volgende:
Opvallend veel psv in die slechte-velden video.
Mmm, opvallend!
En wat als je "gewoon" tot 17:00 werkt?quote:
en zelden in eigen stadion volgens mijquote:Op zondag 8 maart 2009 23:55 schreef need2009 het volgende:
Opvallend veel psv in die slechte-velden video.
Mmm, opvallend!
quote:
T staat pas s'avonds online.quote:
Gee het in het vervolg maar meteen toe als je een denkfoutje maakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het... Ik lul mezelf vast
*kuch* foto *kuch*quote:Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mezelfSliding maken en dan zelf 3 meter doorglijden
![]()
[..]
Rood/wit
was een typisch gevalletje studio randzaken.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Matige uitzending als je het mij vraagt. Dat er met name zoveel geluld werd over het (bedroevende) grasmat van Twente deed mij bijna in slaap vallen.
Nooitquote:Op maandag 9 maart 2009 00:02 schreef Twerk het volgende:
[..]
Gee het in het vervolg maar meteen toe als je een denkfoutje maakt.
Staat morgen vast wel in de krant. Ik houd je op de hoogte.quote:
En toch hoor ik liever Louis over het gras, dan Waterreus over psv.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
Die eerste 20 minuten over dat gras, ik dacht dat ik doodging. Zo saai en en irrelevant.
Daarna een aardige uitzending waarbij iedereen de cijfertjes van VDH voor kennisgeving aannam. En terecht, wat moet je ervan zeggen.
Dat dusquote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef Twerk het volgende:
[..]
En toch hoor ik liever Louis over het gras, dan Waterreus over psv.
op de voorkant van Sportwereld neem ik aan, dan zie ik het wel als ik opstaquote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nooit![]()
[..]
Staat morgen vast wel in de krant. Ik houd je op de hoogte.
Ik hoor liever geen van beide, maar als het moet dan maar Waterreus over PSV. Dat is namelijk voetbal.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef Twerk het volgende:
[..]
En toch hoor ik liever Louis over het gras, dan Waterreus over psv.
Als hij enigszins geloofwaardig wil blijven, kondigt hij het definitieve vertrek van Henk Timmer aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop dat ze het volgende week ook over de 2e keeper van het Nederlands elftal gaan hebbenKijken wat hij te zeggen heeft..
Doet hij niet. Timmer gaat gewoon mee naar het WK.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Als hij enigszins geloofwaardig wil blijven, kondigt hij het definitieve vertrek van Henk Timmer aan.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet hij niet. Timmer gaat gewoon mee naar het WK.
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Prosac het volgende:
Lekker voor je Bruno!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |