*schuift schaaltje Special K richting progje*quote:Op maandag 9 maart 2009 11:26 schreef progje het volgende:
Ik werk thuis vandaag.. en moet nog steeds ontbijten
maar heb echt nergens zin in..
MoBlo en ik gaan al iets verder terug dan dat jij weetquote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet aardig. Maar van iemand die hier regelmatig post hoeveel verdriet ze heeft van één of andere toneeltoestand die steeds weer onaardige dingen over haar zegt, vind ik het ook niet normaal dat ze op de eerste rang zit om de grond van het graf nog even aan te stampen van iemand die hier een vaste bezoekster was. En dan vervolgens het kanten kiezen, of het volledig negeren alsof er niks aan de hand is.
Dat stelt me erg teleur, ik dacht dat dit een leuk groepje mensen was.
thnx! dat scheelt mij ook naar de supermarkt lopen voor melkquote:Op maandag 9 maart 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*schuift schaaltje Special K richting progje*
Welke Special K heb je?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooi! Let's leave the crap behind us, eh?SHE en Moblo zijn allebei hot stuff, en dat over en weer gekat en gemekker en gemoddersmijt daar is niemand ooit beter van geworden
![]()
Over tot de orde van de dag! Ik ben vrij vandaag en ik heb al ontbetenIk ben trots
Special K for the win!
Verder denk ik dat ik vandaag iets ga eten met avocado want avocado is lekker en ik moet iets snels/makkelijks verzinnen
Maria, luv ya, verstandigert.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooi! Let's leave the crap behind us, eh?SHE en Moblo zijn allebei hot stuff, en dat over en weer gekat en gemekker en gemoddersmijt daar is niemand ooit beter van geworden
![]()
Over tot de orde van de dag! Ik ben vrij vandaag en ik heb al ontbetenIk ben trots
Special K for the win!
Verder denk ik dat ik vandaag iets ga eten met avocado want avocado is lekker en ik moet iets snels/makkelijks verzinnen
*luvs right back*quote:Op maandag 9 maart 2009 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Maria, luv ya, verstandigert.
Mijn favo met avocado, hoewel niet heel snel. Je hebt nodig:
Geprakte avocado, citroensap, stukjes appel, gesnipperd uitje, teentje knof, in blokjes gesneden gekookte kip, geroosterde pijnboompitjes, geraspte geitenkaas, gebakken baconreepjes/reepjes gerookte kip, wat zure room crap, we zitten in slank magere yoghurt, tortilla's, zakje sla, wat je zelf nog erdoor wilt mikken.
Sla een beetje fijn knippen, alles behalve de tortilla's door elkaar mengen, geraspte kaas op tortilla strooien, kwak mengsel erop, tortilla dichtvouwen en eet smakelijk.
Ik zie een nom, hij straalt van ver...quote:
Moet dat een half uur achtereen? Of is twee keer een kwartier ook OK?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:43 schreef loveli het volgende:
Reminder:
Minstens een half uur per dag naar buiten, bewegen, zon bekijken en hersenen zuurstof geven. En geen troep in je snoet duwen, blijf gezond.![]()
Mijn beweging voor vandaag is achter de rolstoel lopen van iemand bij wie dat niet helemaal is gelukt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:57 schreef kwakveense het volgende:
o- niks
t- niks
l-? lunchen @ work met baas denk ruin broodje evt. een croissantje (geen beleg, ze hebben niks lekkers)
t- appel
d-hamburger (alleen het vlees) gegrild met groentes
ik heb neit hargelopen, was veel te laat op, en moest direkt rennen naar t werk, waar ik ook alweer veel te weinig gedaan heb...
(ik was vannacht tijdens mijn slapeloosheid wel websites van psychologenpraktijken aan t bekijken...trouwens...ik sliep pas om half drei en was pas om half tien wakker....)
Ga je na het werk rennen? Of kun je in je lunchpauze/onder werktijd rennen? *maakt korte metten met smoesjesquote:Op maandag 9 maart 2009 11:57 schreef kwakveense het volgende:
ik heb neit hargelopen, was veel te laat op, en moest direkt rennen naar t werk, waar ik ook alweer veel te weinig gedaan heb...
God straft meteenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb een kater, gisteren half liter whiskey op + wijn en breezer
Ik drink nooit meer
Ik vond juist dat de Slank chicks er wel verstandig mee om gingen en amper tot geen kanten kozen?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef k_i_m het volgende:
En dan vervolgens het kanten kiezen, of het volledig negeren alsof er niks aan de hand is.
Dat stelt me erg teleur, ik dacht dat dit een leuk groepje mensen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |