abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66857649
zo bij een appartement kijken in hilversum..hopelijk is het wat.. want waar mijn vriend nu woont is echt verschrikkelijk
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66858316
Ik ben bang dat ik wat dat betreft niet op een lijn zit met veel van de posters hier; ik beschouw dit niet als 'vriendinnenclubje', eigenlijk Gezellig slowchatten maakt in mijn beleving nog geen vrienden.

Ik schrok, toen ik het teruglas, van de manier waarop gisteren in FB werd gereageerd op SHE; te grof en te bot voor woorden. Maar de reacties van mensen van hier zetten totaal geen zoden aan de dijk daar -inclusief jouw mysterieuze vriendinnenposts, Kim. Wat mij betreft hebben de dames van hier niet gefaald: als ze het topic al hadden kunnen volgen, hadden ze toch tegen een muur aan staan lullen. Dan kun je wmb beter een bemoedigende PM sturen
  maandag 9 maart 2009 @ 14:00:03 #278
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66858518
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben bang dat ik wat dat betreft niet op een lijn zit met veel van de posters hier; ik beschouw dit niet als 'vriendinnenclubje', eigenlijk Gezellig slowchatten maakt in mijn beleving nog geen vrienden.

Ik schrok, toen ik het teruglas, van de manier waarop gisteren in FB werd gereageerd op SHE; te grof en te bot voor woorden. Maar de reacties van mensen van hier zetten totaal geen zoden aan de dijk daar -inclusief jouw mysterieuze vriendinnenposts, Kim. Wat mij betreft hebben de dames van hier niet gefaald: als ze het topic al hadden kunnen volgen, hadden ze toch tegen een muur aan staan lullen. Dan kun je wmb beter een bemoedigende PM sturen
Ik beschouw jou ook niet als vriendin. Maar als jij ergens zo word afgezeken dat je ervan moet huilen kom ik me er wel even mee bemoeien.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66858622
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
Eens.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66858659
Volgens mij bedoeld Kim ook vooral de mensen met wie ze IRL afspreekt..
  maandag 9 maart 2009 @ 14:07:53 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66858788
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:00 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik beschouw jou ook niet als vriendin. Maar als jij ergens zo word afgezeken dat je ervan moet huilen kom ik me er wel even mee bemoeien.
Kim, ik ben het op zich helemaal met je eens maar aan de andere kant vind ik dan ook dat SHE niet altijd roomser dan de paus is geweest. En dat bedoel ik totaal niet naar, of als natrapperij maar ik zeg het gewoon zoals ik het vind. Ik heb heel vaak met kromme tenen SHE's tirades jegens deze of gene user zitten lezen die ik echt veel en veel te ver vond gaan. Dat zegt niet dat ik dit niet belachelijk vond en ver beneden alle peil en dat ik dat SHE zeker niet gun, al helemaal niet dat ze erom moet huilen (en daarbij, was het voor 99% ook nog klinkklare onzin want SHE is gewoon een mooie vrouw, daar hoef je echt geen stickfigure voor te zijn imo) maar dan denk ik wel eerder dat ze dan ook niet moet piepen als ze een keer een koekje van eigen deeg krijgt. Zelfde geldt voor mijzelf hoor, ik kan ook behoorlijk mijn muil open trekken, dus als je het uitdeelt moet je het ook kunnen incasseren vind ik. Met iemand als Greys bijvoorbeeld die altijd aardig is zou ik dan veel meer de noodzaak voelen om in de bres te springen, qua "onrechtvaardigheidsgevoel".
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66858822
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:00 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet te zeggen dat ik het leed van anderen die ik enkel forumwise ken -Co's scheiding, PF's kat, vooral ook Vivi's moeder- zo van me af laat glijden. Maar in de SHE-bashpartij had ik, als ik op dat moment online was geweest, niets kunnen bijdragen, voor mijn gevoel.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:15:21 #283
14746 k_i_m
pi_66859093
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Kim, ik ben het op zich helemaal met je eens maar aan de andere kant vind ik dan ook dat SHE niet altijd roomser dan de paus is geweest. En dat bedoel ik totaal niet naar, of als natrapperij maar ik zeg het gewoon zoals ik het vind. Ik heb heel vaak met kromme tenen SHE's tirades jegens deze of gene user zitten lezen die ik echt veel en veel te ver vond gaan. Dat zegt niet dat ik dit niet belachelijk vond en ver beneden alle peil en dat ik dat SHE zeker niet gun, al helemaal niet dat ze erom moet huilen (en daarbij, was het voor 99% ook nog klinkklare onzin want SHE is gewoon een mooie vrouw, daar hoef je echt geen stickfigure voor te zijn imo) maar dan denk ik wel eerder dat ze dan ook niet moet piepen als ze een keer een koekje van eigen deeg krijgt. Zelfde geldt voor mijzelf hoor, ik kan ook behoorlijk mijn muil open trekken, dus als je het uitdeelt moet je het ook kunnen incasseren vind ik. Met iemand als Greys bijvoorbeeld die altijd aardig is zou ik dan veel meer de noodzaak voelen om in de bres te springen, qua "onrechtvaardigheidsgevoel".
Het maakt mij niet uit of het nou wel of niet verdient is. Ook al kwam het er al jaren aan, i don't care. You just don't. Want het gaat hier altijd met tien miljoen tegen één, dus het is altijd onrechtvaardig.
In my life
Why do I smile
  maandag 9 maart 2009 @ 14:15:24 #284
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66859097
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:04 schreef P.F het volgende:
Volgens mij bedoeld Kim ook vooral de mensen met wie ze IRL afspreekt..
Ik denk eerder dat ze gewoon een online clubje internetvriendschappen bedoelt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 9 maart 2009 @ 14:17:15 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66859186
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet te zeggen dat ik het leed van anderen die ik enkel forumwise ken -Co's scheiding, PF's kat, vooral ook Vivi's moeder- zo van me af laat glijden. Maar in de SHE-bashpartij had ik, als ik op dat moment online was geweest, niets kunnen bijdragen, voor mijn gevoel.
Dat dus. Ik kan met dat soort discussies ook gewoon niet mee komen, ik ken mezelf. Ik kan gewoon niet ook gaan 'baggeren' of weet ik wat. IRL kan ik dat ook niet. Misschien schiet ik dan te kort, dat weet ik niet. Maar het ligt niet in mijn aard. Ik vind het bewonderenswaardig om te proberen op te komen voor iemand, maar hier was duidelijk dat het geen enkele zin had. Was beter geweest al was dat topic meteen dicht gekwakt. Nu zijn er mensen gekwetst ter vermaak van een stel pubers. Ik kan proberen op te roepen tot normaal doen, maar daar wordt niet naar geluisterd / overheen gelezen aangezien nagenoeg iedereen er zo ongezond veel lol aan beleeft.

Verder maar eens een lijstje voor de OT-factor

O: Special K met melk
L: twee sneetjes brood met pindakaas
T: knackebrotje denk ik, of fruit
D: kampioentjes-broodjes met avocado en smeerkaas
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 9 maart 2009 @ 14:19:12 #286
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66859278
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit of het nou wel of niet verdient is. Ook al kwam het er al jaren aan, i don't care. You just don't. Want het gaat hier altijd met tien miljoen tegen één, dus het is altijd onrechtvaardig.
Niet altijd hoor. Zoals Vivi al zei, is SHE niet bepaald heel rooms geweest en kon ze zelf ook aardig uitvaren. Er zijn hier wel vaker bitchfights geweest op Fok!, maar niet op deze schaal. Tuurlijk heeft SHE het vuurtje zelf aangewakkerd (waar er twee vechten hebben er 2 schuld) maar ik denk niet dat ze dít verwacht had. En dat kan hard aankomen. Tuurlijk had ze een berisping verdient, niet een massale bash-partij en zeker niet grapjes als pizza's laten bezorgen (al vind ik het niet bepaald slim dat ze haar adres heeft gepost).
  maandag 9 maart 2009 @ 14:22:46 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66859431
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het *verdiend* vond, helemaal niet, en ja, het is ook onrechtvaardig.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:25:12 #288
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66859539
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het *verdiend* vond, helemaal niet, en ja, het is ook onrechtvaardig.
Als het onrechtvaardig is, denk ik dat iemand best mag zitten miepen.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:25:14 #289
14746 k_i_m
pi_66859543
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze gewoon een online clubje internetvriendschappen bedoelt.
Ik had het misschien tussen aanhalingstekens moeten zetten. "internetvriendinnen". Dit staat helemaal los van de mensen die ik real life ken.
In my life
Why do I smile
pi_66859577
Oh, ik heb iets heel raars, trouwens sinds zaterdag. Ik heb een bult op mijn buik, zo ter hoogte van mijn maag. Ik had zaterdag onwijze buikpijn, waarschijnlijk als gevolg van iets te copieus eten, en toen zat er ineens en bult
Wat zou dat zijn? ontstoken stuk maag? of verschoven buikspieren, ofzo? Ik dacht nog even, ik zal toch niet zwanger zijn, maar wil je dat daar voelen, dan moet je al best ver zijn, toch? dat zou een mooie korsakoff-baby worden

Afijn, iemand een idee? Als het er vrijdag nog zit, of zaterdag, ga ik naar de huisarts
  maandag 9 maart 2009 @ 14:26:42 #291
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66859615
Wat voor een bult? Is ie rood ofzo? Misschien een allergische reactie?
  maandag 9 maart 2009 @ 14:27:04 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66859629
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik heb iets heel raars, trouwens sinds zaterdag. Ik heb een bult op mijn buik, zo ter hoogte van mijn maag. Ik had zaterdag onwijze buikpijn, waarschijnlijk als gevolg van iets te copieus eten, en toen zat er ineens en bult
Wat zou dat zijn? ontstoken stuk maag? of verschoven buikspieren, ofzo? Ik dacht nog even, ik zal toch niet zwanger zijn, maar wil je dat daar voelen, dan moet je al best ver zijn, toch? dat zou een mooie korsakoff-baby worden

Afijn, iemand een idee? Als het er vrijdag nog zit, of zaterdag, ga ik naar de huisarts
Een verstopping. Denk ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:27:21 #293
14746 k_i_m
pi_66859647
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:22 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik ook wel. Ik zeg alleen dat het mij niet uitmaakt wat er voorgevallen is, ik help (van de regen in de drup . ) evengoed.
In my life
Why do I smile
  maandag 9 maart 2009 @ 14:28:01 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66859681
Heuh CF Is het hard? Niet gewoon opgeblazen ofzo? Lijkt me dat je met zwangerschap niet ineens zulke buikpijn + opgezette buik hebt! Niet zomaar van het een op andere moment iig

Ik zeg: huisarts! (al heb ik er zelf een hekel aan )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66859708
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een verstopping. Denk ik.
Verstopping in je maag? En ik heb eigenlijk niet het idee dat ik verstopt zit, ofzo

Ewelina: is niet rood ofzo. Wel zichtbaar vnaf de zijkant
  maandag 9 maart 2009 @ 14:31:00 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66859799
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Verstopping in je maag? En ik heb eigenlijk niet het idee dat ik verstopt zit, ofzo

Ewelina: is niet rood ofzo. Wel zichtbaar vnaf de zijkant
Nee, in je darmen. En zover ik weten vullen die bijna je hele buikholte op, dus het zou kunnen Doe eens foto?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66859929
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, in je darmen. En zover ik weten vullen die bijna je hele buikholte op, dus het zou kunnen Doe eens foto?
Nah, ik zit op m'n werk Het is ook maar klein, hoor: grote knikker/kwarteleitjesformaat.
En volgens mij is het bij m'n maag. Ik heb vaak last van m'n darmen, en zelden van mijn maag. Maar het voelt nu echt als maag
pi_66859948
Dat komt door de cheesecake
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 14:37:25 #299
70532 loveli
N
pi_66860047
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Moet dat een half uur achtereen? Of is twee keer een kwartier ook OK?
Je hebt een half uur per dag zon (al zit 'ie achter de wolken) nodig, dus je mag ook 6 keer 5 minuten.
crap in = crap out
pi_66860054
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:34 schreef P.F het volgende:
Dat komt door de cheesecake
Bobotie, cheesecake en wijn, de avond ervoor. Lekker zwaar op de maag, allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')