Dat is de regisseur van de films....quote:
Dichtpiet +1quote:
Illegale substantie?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
Waarom mag je casu marzu niet verkopen?
Mja, mja, mja, ik wil het iets specifieker. Wat is die illegale substantie, waarom is het illegaal, etc.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Illegale substantie?
(wat is het in vredesnaam)
Ik weet niet eens wat het is, dus ik kan niet specifieker zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 15:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Mja, mja, mja, ik wil het iets specifieker. Wat is die illegale substantie, waarom is het illegaal, etc.
Een Italiaanquote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
- Het stinkt
- Het beweegt een beetje
- Het komt uit Italië
quote:
Ja, het is een kaas.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Kaas?
AHHAAAA Maffia kaas, er zit gif inquote:Op maandag 9 maart 2009 15:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, het is een kaas.
Maar waarom mag je die kaas niet verkopen in Italië?
mja jullie raden het anders toch niet, maar de kaas mag niet verkocht worden omdat als je het iets te lang laat liggen wordt het giftig en er zitten levende maden in van de kaasvlieg die voor gezondheidsproblemen kunnen zorgen in je spijsverteringstelsel.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef ScottTracy het volgende:
Omdat er zoveel schimmel inzit (daarom beweegt het) dat het niet eetbaar is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |