nee hoor ze overleeft alle delen waar ze in zit behalve deel 8quote:Op maandag 9 maart 2009 00:40 schreef starla het volgende:
Die wordt in de eerste 5 minuten van de eerste film vermoord....met andere woorden geen idee
Zn stiefzus in de film heet ze laurie strodequote:Op maandag 9 maart 2009 00:42 schreef starla het volgende:
had ie nog een zus dan?
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:44 schreef starla het volgende:
huh, je bedoelt jamie lee curtis? Is dat zijn zus!!?
Omdat de maan om ons heen draait en zelf niet draait.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:58 schreef starla het volgende:
Hoe komt het dat we altijd dezelfde kant van de maan zien?
Niet helemaal het juiste antwoord.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Omdat de maan om ons heen draait en zelf niet draait.
quote:
Nu is ik geintresserd domme..quote:Op maandag 9 maart 2009 01:05 schreef starla het volgende:
Als ik zeg dat de maan ook om haar as draait komen jullie er toch wel uit?
Als de maan namelijk zelf niet zou draaien, zouden we juist niet altijd dezelfde kant zien.
Dus.. ?.Ik wil het een beetje precies weten, want het is obvious dat de rotatie 'zo is' dat één kant naar de aarde staat. Te vaag, sorry.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:09 schreef BasOne het volgende:
Ok de maan draait maar zijn axiale rotatie is zo dat 1 kant altijd tegen de aarde is gericht.....
het eerste deel is goed, nu moet het te doen zijn volgens mijquote:Op maandag 9 maart 2009 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
de maan draait even snel om haar as als de aarde maar in de tegengestelde richting?
Dat hoef je toch dan niet te berekenen, dat kun je beredeneren, je bent zooooooooooo dichtbijquote:Op maandag 9 maart 2009 01:14 schreef BasOne het volgende:
Ah, de rotatie van de maan om de aarde is 24 uur, de rotatie van de maan is.. oh god laat me dat niet uitrekenen.....
Van de aarde zodat altijd 1 kant van de maan richting de aarde staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |