Beetje kwijl helptquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag van mij zeggen wat je wil. Ik krijg er alleen een klamme klit van als je dingen voor mij gaat lopen invullen. Daar ben ikzelf, met mijn zelfkennis, meer dan capabel genoeg voor.
Dat mijn manier de jouwe niet is, is duidelijk. Maar dat betekent niet dat ik me aan jouw manier ondergeschikt ga maken.
SHE moet met d'r worstvingertjes van mijn klamme klit blijven!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Gert het volgende:
En weer verder met de klamme klit en autist versus borderlinert.
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik voorspel een gelijkspelletje, de ballen wilde er niet in.
Ze zijn bijna boven?quote:
Ja, ik voel de liefde.quote:
quote:Dan laten we het toch hierbij, aangezien je toch geen behoefte hebt om mij aan te horen. Ik hoop dat iedereen elke cent terug vraagt.
Jaquote:
Jaartje of 3, is ze mod van DGK IIIquote:Op zondag 8 maart 2009 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh maar die komt wel weer terug hoor, zo gaat dat toch op Fok.
Saxy.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jaartje of 3, is ze mod van DGK III
Die moet je gequote hebben, als mod.quote:
What's beef? Beef is when you need two gats to go to sleepquote:
Nou snap ik het nóg minder.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
What's beef? Beef is when you need two gats to go to sleep
Beef is when your moms ain't safe up in the streets
Beef is when I see you, guaranteed to be an ICU, one more time
What's beef? Beef is when you make your enemies start your Jeep
Beef is when you roll no less than thirty deep
Beef is when I see you guaranteed to be a ICU, check it
Een akkefietje, een twist.quote:
Beetje Alexander Pechtold achtig, zo komt er nooit een klapper als ontknoping.quote:
You make it sound like a bad thing.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje Alexander Pechtold achtig, zo komt er nooit een klapper als ontknoping.
Wat zou je nu nog willen hebben, zelfs PM's zijn openbaarquote:Op zondag 8 maart 2009 21:44 schreef Copycat het volgende:
En nu voor Pietje Puk. Als ie mij tenminste wat topics uit + PMt.
Ja die klinkt wel weer heel redelijk.quote:
De + topics van UVT, het FA topic en het crew SC topic.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zou je nu nog willen hebben, zelfs PM's zijn openbaar.
Een post van SHE: lik m'n [img] OO [/img]quote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat zou je nu nog willen hebben, zelfs PM's zijn openbaar.
Kut, jij lees sneller.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah cool, geld in 't spel. Wie doet de odds?
Jij natuurlijk, ik lees morgen wel terug in de trein.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah cool, geld in 't spel. Wie doet de odds?
quote:
Nee! Je mag rustig op me blijven kwijlen dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je bent toch niet wezen roken hè?!
Bolle reet?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
Een post van SHE: lik m'n [ [url= OO ]afbeelding[/url] ]
Maar dat deed ik al toen je nog rooktequote:Op zondag 8 maart 2009 21:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Je mag rustig op me blijven kwijlen dus.
Goed, genoeg over SHE....laten we het even hebben over ons.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar dat deed ik al toen je nog rookte![]()
Nadia!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed, genoeg over SHE....laten we het even hebben over ons.
Ik voel ineens een hele andere definitie van crackhoer opkomen.quote:
Ja!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed, genoeg over SHE....laten we het even hebben over ons.
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik voel ineens een hele andere definitie van crackhoer opkomen.
Dat werd wel gesuggeréérd ja, dat ze daarom al nooit van plan was geweest om die shoot te doen.quote:
Ah joh, jij bent nu doordeweek veel productiever!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Wat een gezellig zondagavondje!
Eigenlijk moet ik nog wat werk verrichten. Maar fuck it.
Maar je bleef wel wakker?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef CarOnline het volgende:
Belachelijk wat gaan jullie snel.
Ik kan niet eens eventjes 50 minuten bellen
Ook dit is de schuld van She, of Danny.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef CarOnline het volgende:
Om jullie op de hoogte te houden.quote:
quote:One day, 6 hours, 16 minutes and 54 seconds. 20 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,78. Life saved: 1 hour, 40 minutes.
Ja, aardbeien en drank hebben wel vaker die uitwerking, dat je er wat misselijk van wordt.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef Dementor het volgende:
Nou ik lees morgen de uitslag wel, er komen hier opeens aardbeien en drank naar boven.
Schijnbaar tijd voor feest.
Laetor Letor.
Hitsige vunzen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef Dementor het volgende:
Nou ik lees morgen de uitslag wel, er komen hier opeens aardbeien en drank naar boven.
Laetor Letor.
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, aardbeien en drank hebben wel vaker die uitwerking, dat je er wat misselijk van wordt.
quote:
Geilquote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef Dementor het volgende:
Laetor Letor.
Ja nou soddy.quote:
Een paar keer per.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor deze info.
Krijgen we dit nu elke dag?
Zo'n 16 peuken per dag. Jij?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:01 schreef Noek het volgende:
Zeg, wat mij dan opvalt. Eigenlijk rookte jij helemaal niet zoveel.
Ja, veel en meer.quote:
Carmella is moeder van een dochter, Ava.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef CarOnline het volgende:
Wat leuk!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Carmella is moeder van een dochter, Ava.
Wat een fijne topicreeksje toch, zo op de zondagavond.quote:
Ik huil me zo wel weer in slaap. Of sla de hand aan mezelf, denkend aan die geile neukseks die Dementor en Juud nu hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
Ja, veel en meer.
Maar we zijn er teveel mee bezig. Dat is niet goed.![]()
Dat ze dan haar bek pas weer over een maand of drie opentrekt, de aandachtshoer.quote:Ik denk niet dat SHE de shoot gaat doen. Gewoon een gevoel wat ik heb.
quote:Oh, kan iemand danny melden dat het andere topic al enige tijd vol is en dat dat de reden is dat niemand meer reageert behalve hij zelf?
En dat vind jij zielig voor de donateurs en je offert je op.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, veel en meer.
Maar we zijn er teveel mee bezig. Dat is niet goed.![]()
Ik denk niet dat SHE de shoot gaat doen. Gewoon een gevoel wat ik heb.
Niet netjes om haar post hier te plaatsen, dus linkje van topicquote:
Nee, niks ervan. Ik zou het voor de arme katten wél doen. Die in Thailand of Alaska, whatever.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat vind jij zielig voor de donateurs en je offert je op. [ afbeelding ]
Er staat wel een quote waar je ze kan zien.quote:
De Thaise culinaire gewoonten kennende, zou ik voor de arme Tháise katten uit de kleren gaan als ik jou was.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niks ervan. Ik zou het voor de arme katten wél doen. Die in Thailand of Alaska, whatever.
Haha de Buuv aan het fappenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er staat wel een quote waar je ze kan zien.![]()
Niet fapwaardig if you ask me
Ook weer niet zo lelijk als een aantal users nu post, maar 't is niet zo dat je meteen in de verschoning moet na het zien van, ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
De Thaise culinaire gewoonten kennende, zou ik voor de arme Tháise katten uit de kleren gaan als ik jou was.
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Tussenstandenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:19 schreef Smash-it het volgende:
Jeetje, heb dat gedoe met die foto-actie wel meegekregen, maar niet dat het om 10 mille ging!
Wel redelijk popcornwaardig.
Hoezee voor Danny *O* 2quote:Op zondag 8 maart 2009 22:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha de Buuv aan het fappen![]()
![]()
Waar dahaaan. Of loop ik nog achter.
dat maken wij wel uitquote:Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
FB en dan hoezee voor danny 2, eerste bladzijde. ongeveerquote:Op zondag 8 maart 2009 22:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha de Buuv aan het fappen![]()
![]()
Waar dahaaan. Of loop ik nog achter.
Dank je, inmiddels gevonden.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoezee voor Danny *O* 2
Hier dan, omdat ik zelf ook nooit nieuwsgierig ben
Ja, namen!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Half topic verder, ik heb geen enkele post gezien die nog wat toevoegt. En de bekende aandachtshoeren staan weer vooraan.
Ja, ik ook. Gelukkig ben ik weer terug bij Sonja, qua goerroe. die is tenminste zelf echt eng mager slankquote:Op zondag 8 maart 2009 22:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je, inmiddels gevonden.
Ik dacht dat ze veel slanker was.
Huh? Alaska of Thailand. Dan zeg ik: doe maar Thailand, da's nijpender.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |