Waarom mag zo iets blijven staan, als berichten van mij met de vraag wie er woensdag gaan worden verwijderdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bekeken, niks aan de hand, doorlopen mensen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:31 schreef Rots het volgende:
Sjimz edit mijn posts naar iajax. Beetje onprofessioneel, kan een andere mod zorgen dat dit soort dingen niet meer voorkomen?
Dank.
sjimz
heeft niks met VBL te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom Ado geband is snap ik dan weer niet.
Van mij, maar ik meen alles wat ik ermee zeg.quote:
En nu wil je dat we elke note gaan bediscussiëren?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaha heb net even mn notes teruggelezen, maar jullie zijn echt goed gek
Wist ik veel dat hij dat wel apprecieerde.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:06 schreef VoreG het volgende:
Mijn laatste drie notes, grappig.
Check.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #456: Jon Dahl Tomasson!
Wordt het wel aangedragen bij de FA's dat die users er af moeten of dat niet? Anders zou je zo'n FA een dagje stage kunnen aanbieden, Gaymania heeft nog wel connecties.quote:
Ik loop al een tijdje mee en ik weet zo langzamerhand wel wanneer FA's een ban zetten en wanneer niet. Bij die notoire relschoppers en sfeerverpesters praat je niet over een ban van 48 uur of over een weekban, dus dan moet er wel alle reden toe zijn om een lange ban te zetten. Vroeger ben ik wel altijd de discussie aangegaan, maar het is vooral tijdverspilling, dus ik vraag in ieder geval alleen een ban aan als er echt duidelijke redenen zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:12 schreef VoreG het volgende:
Wordt het wel aangedragen bij de FA's dat die users er af moeten of dat niet? Anders zou je zo'n FA een dagje stage kunnen aanbieden, Gaymania heeft nog wel connecties.
Wat een onzin dat er alle reden moet zijn voor een langere ban. De eerdere kortere bans hebben blijkbaar niet geholpen dus dan maar hopen dat een langere ban wel helpt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
Foute username.
[..]
Ik loop al een tijdje mee en ik weet zo langzamerhand wel wanneer FA's een ban zetten en wanneer niet. Bij die notoire relschoppers en sfeerverpesters praat je niet over een ban van 48 uur of over een weekban, dus dan moet er wel alle reden toe zijn om een lange ban te zetten. Vroeger ben ik wel altijd de discussie aangegaan, maar het is vooral tijdverspilling, dus ik vraag in ieder geval alleen een ban aan als er echt duidelijke redenen zijn.
Dan alsnog moet je de FA's proberen te overtuigen hèquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat een onzin dat er alle reden moet zijn voor een langere ban. De eerdere kortere bans hebben blijkbaar niet geholpen dus dan maar hopen dat een langere ban wel helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |