Ja, okay. Maar in dit geval dacht ik dat ik met KPN sprak en dus vond ik het akkoord.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee , dat bedoel ik niet.
Vodaphone verlengt abonnementen opbasis van het noemen van je naam en daar in het accoord geven voor verlenning.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:37 schreef cosmick het volgende:
Goddamn, hoor ik nog net de laatste 3 seconden van Boston.
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:11 schreef cosmick het volgende:
Voor wat betreft de KPN > Pretium-case: solved.
Even KPN gebeld en die bevestigen het verhaal. Voor 0,10 extra, 8 MB internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:11 schreef cosmick het volgende:
Voor wat betreft de KPN > Pretium-case: solved.
Even KPN gebeld en die bevestigen het verhaal. Voor 0,10 extra, 8 MB internet.
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow!
Mijn eerste 5 kilo zijn eraf!SuperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou niet verkeerd zijn als die voor de verandering weer es zou langskomen.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:26 schreef on_air het volgende:
Ze orizinal. Maar goed... die kennen we nu wel.
Ik denk nog deemoedig terug aan Under My Thumb die opeens als verrassing langs kwam.
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:23 schreef Treinkopper het volgende:
Die Megahit![]()
![]()
.
Binnenkort ook een nieuw logo met twee gekleurde bollen?
Zegt me wel iets, maar kan me dit juweeltje niet meer zo voor de geest halen.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef on_air het volgende:
Nog even dan.
Kan iemand zich dit debacle herinneren?!
Sarah Conner - From Sarah with Love
??.
Sommige dingen kunnen beter vergeten worden.
Houden zo.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zegt me wel iets, maar kan me dit juweeltje niet meer zo voor de geest halen.
Alleen die zul je nooit op de radio horenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meatloaf.
Heeft ook een aantal mooie nummers gemaakt (en dat doel ik niet perse op de grote hits).
Idd ja. Heb Bat out of Hell 1 en 2 in de kast staan en daar staan toch een paar fijne deuntjes opquote:Op maandag 9 maart 2009 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen die zul je nooit op de radio horen
[johnbakker] Huh ? [/johnbakker]
is dan de reactie van het neerlands gepeupel
Ja. En bedankt, nu zit het in m'n hoofd...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef on_air het volgende:
Nog even dan.
Kan iemand zich dit debacle herinneren?!
Sarah Conner - From Sarah with Love
??.
Sommige dingen kunnen beter vergeten worden.
quote:
cos maakt de keuze wel vandaagquote:Op maandag 9 maart 2009 10:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Oasis als Canon vandaag , damn moeilijke keuze vandaag
quote:
zijn jammer genoeg maar 2 uurtjes, dat je overdags wat afwijkende muziek aan kan horenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:07 schreef Brennel het volgende:
Serieus, ik weet niet hoe Gerard het doet, maar élke keer dat ik AV kan luisteren, krijgt hij het voor elkaar dat ik nog even wacht met douchen omdat hij een goede plaat draait![]()
Dit zeiknummer komt sowieso 400 keer per week voorbij, dus meid, ga douchen!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:07 schreef Brennel het volgende:
Serieus, ik weet niet hoe Gerard het doet, maar élke keer dat ik AV kan luisteren, krijgt hij het voor elkaar dat ik nog even wacht met douchen omdat hij een goede plaat draait![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alles best, maar mensen, kies alsjeblieft niet voor dat vreselijke Wonderwall!
Ik blijf mooi zitten stinken tot dit prachtnummer afgelopen isquote:Op maandag 9 maart 2009 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit zeiknummer komt sowieso 400 keer per week voorbij, dus meid, ga douchen!
Go Brenda , independant womanquote:Op maandag 9 maart 2009 11:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik blijf mooi zitten stinken tot dit prachtnummer afgelopen is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |