Whaha, zou ik ook niet doen als je een trage pc hebtquote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet het niet proberen op een laptop
Haha, goede vraag maar de site ga ik wel even bookmarkenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat moet dat op de website van 3FM'Actueel'
Afdeling VrijdagMiddagNieuws.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat moet dat op de website van 3FM'Actueel'
Helaas wel jaquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoopt dat spaceman wel zou afzwakken na de megahit, maar hij draait nog steeds in hoge rotatie
Ik word eigenlijk bloedziek van die te vrolijke band, net zoals Alphabeat.quote:
Dan zal Pokerface ook net zo vaak gedraaid worden vrees ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoopt dat spaceman wel zou afzwakken na de megahit, maar hij draait nog steeds in hoge rotatie
Zeg dat! En dan is het ook nog eens maandag...quote:Op maandag 9 maart 2009 06:27 schreef on_air het volgende:
Vroeg.
Ik hoor er niks van, aangezien ik net in de Schipholspoortunnel zat en nu bij de KPN-zendmast bij de RAI.quote:
Misschien ook beter dat je niets hoordequote:Op maandag 9 maart 2009 07:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor er niks van, aangezien ik net in de Schipholspoortunnel zat en nu bij de KPN-zendmast bij de RAI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |