Bij mij zat er eentje bij mijn 2.5inch casing van DX, maar daar heb je niet zoveel aanquote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze ergens dubbele usb kabels verkopen voor externe hardisk.
Zoiets dus: [ afbeelding ]
RacerKPDquote:Op maandag 9 maart 2009 14:34 schreef RacerKPD het volgende:
[..]
Bij mij zat er eentje bij mijn 2.5inch casing van DX, maar daar heb je niet zoveel aan
Dat soort type, dus dat ie opsplitst, worden Y-kabels genoemd.
edit: laat maar, niet goed gelezen!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef Kadooosh het volgende:
Mocht je er nou nergens eentje kunnen vinden, PM me dan maar ff op mijn originele account, RacerDKB.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef Kadooosh het volgende:
Wat is dit voor een kloonquote:Op maandag 9 maart 2009 14:45 schreef RacerKPD het volgende:
[..]
Mocht je er nou nergens eentje kunnen vinden, PM me dan maar ff op mijn originele account, RacerDKB.
Ik heb er nog wel eentje liggen die ik nooit gebruik.
En Dion, antwoord eensch op mijn PM van gisteren!
Ik heb ook af en toe last van rooie ogen enz dus vandaar dat ik er eentje wil, als Jack er niet aan kan komen bestel ik hem wel via SKquote:Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ik doe me lenzen vloeistof(no rub) altijd gewoon in dat ding en laat het nachts gewoon erin zetten en 's ochtends laat ik hem ze ff schoonmaken.
Heb sindsdien wel minder last van rooie ogen enzo.
¤200 voor 2 jaar?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja, 1 hele nacht nachtlenzen in hebben gehad = 2 dagen kunnen zien. Heb een kennis die ze heeft, en hij is wel heel erg tevreden.
'S avonds tegen 18:00 uur beginnen mijn ogen te branden als ik tv/computer. Vandaar dat nachtlenzen me erg fijn lijken, heb ook vaak last van rode ogen. En ze zijn niet eens zo duur nachtlenzen, ik dacht 200 euro voor 2 jaar.
zou kunnen, mijn Krav Maga instructeur heeft een echte Surefire (E2D).quote:Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef raaavi het volgende:
[..]
daar kan je iemand ze hoofd inslaan, en gelijk kijken hoe groot ze hersens zijn?
[GC Feedback] Verboden toegang voor Paulquote:Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef Dionysiou het volgende:
welk deel van feedback was te moeilijk voor je?
Hier hebben wij een PM systeem voorquote:Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef Dionysiou het volgende:
welk deel van feedback was te moeilijk voor je?
Ik ga hem denk kopen weet ook even de sku niet meer, ik sta vaak in de keuken kom met veel producten van groente tot vis in aanraking dus dan krijg je raar geurtje op je handquote:Op maandag 9 maart 2009 16:36 schreef appelsjap het volgende:
Heeft iemand dat steentje wel een gehad? Zo'n steen die alle geuren zou verwijderen, heb geen zin om ff te zoeken nu op DX.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ga hem denk kopen weet ook even de sku niet meer, ik sta vaak in de keuken kom met veel producten van groente tot vis in aanraking dus dan krijg je raar geurtje op je hand
Danke!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074
Ja die ja, werkt dat echt? Kan het maar moeilijk geloven.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074
DX is inderdaad niet de goedkoopste. Bij de Action of de Blokker zijn ze goedkoper ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Die dingen kan je goedkoper bij de Blokker kopen he.
Beneden ligt er wel eentje, en het werkt redelijk ja.
Nep, das niet helemaal waar. Meestal zijn die MicroSD -> MS ProDuo kaartjes behoorlijk traag, en daarbij zijn de MicroSD kaartjes van DX van prima kwaliteitquote:Op maandag 9 maart 2009 07:36 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik zou een memory stick pro duo adapter kopen, en daar een microSD kaartje in doen, vaak goedkoop en ook goeie kwaliteit mits je het microsd kaartje in NL koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |