abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109082097
Hehe, nu is het wel handig dat ze een silhouet-klasse hebben gekozen, hoeft Saab tenminste geen motoren te leveren. Begint een beetje op de oude V8-Star klasse te lijken.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_109090375
Vind het tot nu toe wel een klasse om waarschijnlijk te gaan volgen, op wat voor een manier dan ook. Robert Dahlgren volg ik al op twitter, wieweet ook nog wat teams en hopelijk weet Eurosport of MotorsTV er aandacht aan te besteden ^O^
pi_109091169
Hmm, misschien dat Eurosport 2 het een keer oppikt, want op dit moment heeft de TTA een zeer Zweeds georiënteerde kalender:

01 Karlskoga May 12th, 2012
02 Anderstorp June 2nd, 2012
03 Göteborg June 16th, 2012
04 Falkenberg July 7th, 2012
05 Karlskoga August 18th, 2012
06 Anderstorp September 1st, 2012
07 Mantorp Park September 15th, 2012
08 Göteborg September 29th, 2012
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_109099330
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:08 schreef Sabata het volgende:
Hehe, nu is het wel handig dat ze een silhouet-klasse hebben gekozen, hoeft Saab tenminste geen motoren te leveren. Begint een beetje op de oude V8-Star klasse te lijken.
Heeft inderdaad wel wat weg van V8Stars, al heeft TTA het beter voor elkaar. TTA heeft steun van fabrikanten of in ieder geval Zweedse importeurs, waarbij in V8Stars alleen, als ik met niet vergis, de Passat een VW Passat genoemd mocht worden. De overige fabrikanten wilden hun logo niet op de wagens zien.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:38 schreef Sabata het volgende:
Hmm, misschien dat Eurosport 2 het een keer oppikt, want op dit moment heeft de TTA een zeer Zweeds georiënteerde kalender:

01 Karlskoga May 12th, 2012
02 Anderstorp June 2nd, 2012
03 Göteborg June 16th, 2012
04 Falkenberg July 7th, 2012
05 Karlskoga August 18th, 2012
06 Anderstorp September 1st, 2012
07 Mantorp Park September 15th, 2012
08 Göteborg September 29th, 2012
Het is dan ook een Zweeds kampioenschap. ;) De TTA is opgericht door 4 teams die voorheen uitkwamen in het STCC.
pi_109310091
Waren weer mooie races van Tommie op monza!!! Best of the rest!
Kimi for wdc 2012
pi_109737483
Hij heeft zich voor morgen voor de 3e en 7e positie gekwalificeerd, had liever gezien dat hij de 7e tijd had gereden en bij de 2e race van plek 3 kon starten, maar helaas.

Denk wel dat we morgen sowieso mooie races gaan zien ! :Y
pi_109737532
Tja, Tom had in Q1 maar 1 rondje gereden... haha... Prachtig om te zien dat het team binnen 15 minuten even een driveshaft vervangen :D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_109740662
Verrassende uitslag van kwalificatie.
pi_109771189
En goede uitslagen van Tom in de races.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_109771815
Race 1 niet gezien, race 2 was wel leuk.

Met een 3e en 2e plek een goed weekend voor Coronel. Hij staat nu 3e in het klassement.
pi_109772304
Tommy *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 1 april 2012 @ 18:23:25 #162
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_109772523
Beide races gemist maar top resultaat Tom ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_109772682
Wat een race !!

Die actie van Menu vond ik wel weer typisch iets voor hem, vind hem wat dit betreft toch wel een arrogant en onsportief figuur. Tom was in de uitloopronde nog wel pissig op hem, maar heeft het erg slim opgelost in parc fermé en het akkefietje hiermee heeft opgelost Van die 2e plaats kan hij nu wel zeker zijn !

Op naar Marrakech, wel typisch FWD baantje, maar Tom is wel erg tactisch en berekenend bij dit soort races. En de week er na, dan word het feest met die Slovakia-Ring *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door Meike26 op 01-04-2012 19:14:40 ]
pi_109796787
Wel heel typisch trouwens dat Coronel in de eerste race een waarschuwing krijgt omdat ie een paar keer aanklopt bij Tarquini, maar dat er in race 2 overal auto's tegen elkaar aanrijden en dat de stewards ineens geen sjoege geven.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_109801369
Denk dat het voornamelijk kwam door het vuistje van Tarquini, dat laat zien aan de stewards dat hij wel erg hard had aan geklopt, waar ik zelf overigens denk dat het een circuit is waar je je erg makkelijk verremt en er dus geen sprake was van opzet door Tom. Ook hier na de race de omhelzing met Coronel en Tarquini vervalt eigenlijk wel de waarschuwing en is alles weer opgelost.

Denk dat de rijders Tarquini, Coronel en Huff wel de slimsten op de grid zijn. Zij weten dat ze er niets aan hebben om na de race herrie te gaan schoppen en pakken de concurrenten later op de baan wel terug. Tom was na de 2e race best pissig op Menu en heeft na de race weer vriendjes gemaakt, maar ik denk wel dat Coronel hem terug gaat pakken op de baan in de komende races. Niet zozeer uit wraak, maar meer op de manier om te laten zien dat er met hem niet te sollen valt.
pi_109803216
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:16 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat het voornamelijk kwam door het vuistje van Tarquini, dat laat zien aan de stewards dat hij wel erg hard had aan geklopt, waar ik zelf overigens denk dat het een circuit is waar je je erg makkelijk verremt en er dus geen sprake was van opzet door Tom. Ook hier na de race de omhelzing met Coronel en Tarquini vervalt eigenlijk wel de waarschuwing en is alles weer opgelost.

Denk dat de rijders Tarquini, Coronel en Huff wel de slimsten op de grid zijn. Zij weten dat ze er niets aan hebben om na de race herrie te gaan schoppen en pakken de concurrenten later op de baan wel terug. Tom was na de 2e race best pissig op Menu en heeft na de race weer vriendjes gemaakt, maar ik denk wel dat Coronel hem terug gaat pakken op de baan in de komende races. Niet zozeer uit wraak, maar meer op de manier om te laten zien dat er met hem niet te sollen valt.
Het was niet eens verremmen voor Tom, Tarquini remde steeds vroeger omdat zijn banden steeds slechter werden. Probleem voor Tom was alleen dat hij er niet voorbij kon, doordat er veel te weinig rechte stukken zijn en als hij een gaatje ziet dat weer hardhandig dichtgegooid wordt (door Menu, die hiervoor van de racelijn afging).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_109807430
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het was niet eens verremmen voor Tom, Tarquini remde steeds vroeger omdat zijn banden steeds slechter werden. Probleem voor Tom was alleen dat hij er niet voorbij kon, doordat er veel te weinig rechte stukken zijn en als hij een gaatje ziet dat weer hardhandig dichtgegooid wordt (door Menu, die hiervoor van de racelijn afging).
Ik vond het toch wel ver gaan van Menu, ergens moet je toch ook iemand er langs ´´laten´´ als hij er zo naast zit, want ze verdedigen wel heel erg. Vond ik ook bij Tarquini in race 1 tov Coronel. Ligt trouwens ook aan de baan, die niet echt geschikt is om in te halen lijkt het, al waren de races wel erg tof.
pi_109811605
Het schijnt inderdaad een erg moeilijk baantje te zijn.

Tarquini is sowieso iemand die niet makkelijk opgeeft, dus als Tom er al naast was, dan had hij het ook wel moeilijk gehad om zijn plek te behouden. Ik vind hem als coureur en als persoon wel een leuk iemand om naar te kijken, veel charisma en vaak op de limiet van zijn kunnen (of dat van de wagen).

Alain Menu vind ik persoonlijk just een erg naar persoon. Heeft heel gemene truukjes en kan erg onsportief reageren/rijden. In het BTCC had hij in de jaren 90 ook niet echt de rol van favoriete persoon op de grid, veel onnodige crashes en beukpartijen gehad met o.a. Rydell en Frank Biela. Wel vuurwerk ^O^ , maar zijn stijl/manier van rijden maakte het mij al snel makkelijk om voor de ander te zijn.
pi_110177681
Michel Vaillant in WTCC
quote:
Het WK voor Toerwagens is klaar om een nieuwe coureur en fabrikant te verwelkomen, beide zijn legendarisch bij de wereldwijde F1- en motorsportfans, Michel Vaillant en Vaillante. Zo zal de WTCC-serie namelijk samen met Michel Vaillant deelnemen in één van de nieuwste stripboeken. Die in de jaren ’50 tot leven is gebracht door de Belg Jean Graton.

Een team van auteurs van Jean Graton Editeur hebben namelijk een bezoek gebracht aan het openingsweekend van het WTCC in Monza, zo konden ze alles rondom dit kampioenschap bekijken, praten met coureurs en teams, en van dichtbij de wagens observeren.

Michel Vaillant en zijn Vaillante zullen hun grote debuut maken in het kampioenschap tijdens het raceweekend in Portimăo begin juni.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_110193602
Peter Kox wordt teamgenoot van James Moffat bij Dick Johnson Racing tijdens de Gold Coast 600 later dit jaar. *O* *O* *O*
pi_110356997
Race 2 in Marrakech gaat zo van start :)

Race 1 ging niet geweldig voor Tom en werd door "MacDouw-wel" van de baan getikt. Kwam terug op P12 n in laatste 3 ronden teruggekomen naar P8 met wat geluk !

AutoGP in voorprogramma ook mooi, want Van Der Drift heeft 2e race op zijn naam gezet ! Daniël de Jong is gecrashed samen met iemand anders, terwijl hij voor P2 aan het knokken was... jammer en volgende keer beter.
pi_110367765
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:17 schreef Meike26 het volgende:
Race 2 in Marrakech gaat zo van start :)

Race 1 ging niet geweldig voor Tom en werd door "MacDouw-wel" van de baan getikt. Kwam terug op P12 n in laatste 3 ronden teruggekomen naar P8 met wat geluk !

AutoGP in voorprogramma ook mooi, want Van Der Drift heeft 2e race op zijn naam gezet ! Daniël de Jong is gecrashed samen met iemand anders, terwijl hij voor P2 aan het knokken was... jammer en volgende keer beter.
Race 2 ging gelukkig beter. Van P8 naar P3 in de eerste ronde en uiteindelijk op P4 gefinisht omdat die Chevy's op het rechte stuk niet te houdem zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 15 april 2012 @ 21:10:33 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110368033
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Race 2 ging gelukkig beter. Van P8 naar P3 in de eerste ronde en uiteindelijk op P4 gefinisht omdat die Chevy's op het rechte stuk niet te houdem zijn.
Wel weer best of the rest. Toch leuk om Tom in de herfst van z'n carriere nog zo leuk mee te zien doen.

Geldt trouwens ook voor de Chevrolet rijders. Hou oud is die Menu nu al :')?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110374098
Vind het rijdersveld ook wel erg zwak in het wtcc.
pi_110386333
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Race 2 ging gelukkig beter. Van P8 naar P3 in de eerste ronde en uiteindelijk op P4 gefinisht omdat die Chevy's op het rechte stuk niet te houdem zijn.
In de Telegraaf stond nog dat de strafgewichten bepaald worden aan de hand van de rondetijden. Dat weten de Chevy's en daarom houden ze zich in en doen niet meer dan nodig is. Daardoor krijgen ze niet zoveel strarfgewicht als eigenlijk zou moeten. Slim: jazeker. Maar toch jammer voor het kampioenschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')