jij hier?quote:
Terug naar "home" of bovenaan op "xplorers" klikkenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
ik heb me aangemeld en kwam op een forum
wat nu?
Klik maar op "non-ranking" en dan degene rechts bovenin. Kom ik daar ook heen.quote:
Mij?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen! Jullie gaan weer te hard!
Praat me eens ff bij? Wat heb ik het laatste anderhalf uur gemist?
Je moet de bovenste non-ranking hebben, daar zit ik ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
er zijn 2 non ranking en dan kom ik in een soort chat ding en zie geen rechtsbovenin
Goed zo! Ik ookquote:Op zondag 8 maart 2009 19:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed! een gezellige middag gehad!
Heb je je aangemeld?quote:
Met je bruisbal?!quote:
Dat heb ik gister gedaanquote:
Een van de velen jaquote:Op zondag 8 maart 2009 19:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met je bruisbal?!bofkont!! Ik moet nog naar de appie om eten te halen, maar ben van slag af..
Ap is open tot 9quote:Op zondag 8 maart 2009 19:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een van de velen jaTot hoe laat is je ap open dan?
En hoezo van slag?
Die van ons op zondag van 4 tot 7, echt een vreemde tijdquote:Op zondag 8 maart 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ap is open tot 9geweldig, van 4 tot 9 open op zondag! heerlijk!
En van slag.. eeehm...
Zover was ik alquote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je je aangemeld?
Dan kom je op een forum.
Dan kan je ergens klikken op "Xplorers"
Je kan dan kiezen uit een paar opties en dan moet je de bovenste non-ranking hebben
Dan mag je op gaan schieten, je hebt nog maar een uur!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ap is open tot 9geweldig, van 4 tot 9 open op zondag! heerlijk!
En van slag.. eeehm...
jaaah, maar ik heb geen trek!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan mag je op gaan schieten, je hebt nog maar een uur!
9uur op een zondag?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan mag je op gaan schieten, je hebt nog maar een uur!
Moet ik het uittekenen voor je?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jaaah, maar ik heb geen trek!Ik en geen trek, bizar!!!! what happened to me?!
LOLquote:Op zondag 8 maart 2009 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, heb nog wel een soepje met stokbrood!komt goed
nee dank je, van horen zeggen was jouw zang kunst nu niet echt om over naar huis te schrijven, en er is net al voor me gezongenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Dat bedoelde ik niet. Ik heb ineens een liedje in mijn hoofd. Zal ik het zingen voor je?
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee dank je, van horen zeggen was jouw zang kunst nu niet echt om over naar huis te schrijven, en er is net al voor me gezongen
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef Belsezar het volgende:
Bad, dan kan ik mijn nieuwe ding uitproberen. Ik heb zon rekje gekocht waar je je boek en glas op kwijt kan en het dan op de randen van het bad zet
Drankje, boek, misschien een muziekje
ik was daar net ja.. nu niet meerquote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Snuit, zat jij net in Catan? Anders heb je ene dubbelganger
Met een beetje romantiek is niks mis hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
God, is het weer zover, romantisch gedoe
Gewoon neuken!
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een beetje romantiek is niks mis hoor.
Gewoon 5 minuten pompen en dan heb jij je best weer gedaan?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
God, is het weer zover, romantisch gedoe
Gewoon neuken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |