Het kan nooit kwaad daar inderdaad even over te bellen. Een paar simpele stappen kunnen al voor een betere snelheid zorgen. Succes!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Heb sinds eergisteren verbinding. Was makkelijk aan te sluiten, geen problemen. De verbinding is zeker geen 20 Mbit, maar minder dan de helft daarvan. Ga ik misschien nog oproer over kraaien, want ik woon midden in de stad en zie geen reden voor zoveel signaalvermindering. Aan de andere kant gaat alles gewoon lekker snel (behalve Fok), dus waarom zou ik gaan klagen.
Klein minpuntje is dat mijn jarenlang gekoesterde firewall Sygate conflicteert met het Tele2-modem. Als ik de firewall aan heb staan, kan ik geen mailtjes versturen met Outlook en blokkeren bepaalde webpagina's of zijn ze erg sloom. Hotmail bijvoorbeeld is dan onbruikbaar. Na uitschakelen van Sygate werkt alles wel.
Tele2 houdt je erg goed op de hoogte van de status van de bestelling. Via hun website, maar ook via sms'jes. En ze hebben hun planning prima gehaald. Goed gedaan.
stuur even een mailtje met je klacht + telefoonnummer naar webservice@tele2.nlquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef error_404 het volgende:
***kick***
Goed, na zoveel positieve reacties heb ik anderhalve maand geleden dus internet van tele2 besteld,; snelste aansluiting, voordelige prijs etc.
De huidige aansluiting werd door hen keurig netjes opgezegd en ik kreeg ook netjes een brief van de kpn.
Toen begon het wachten; er kwam maar geen modem....
De dag dat ik wilde gaan bellen, kwam er een brief van tele2; toppie dacht ik nog, maar helaas; door overweldigend succes was het allemaal erg druk voor ze geworden en liepen ze een beetje achter.
Geen probleem jongens, als ik mijn internet maar krijg.
Gister had ik dus aangesloten moeten zijn via tele2, maar nog steeds niets van ze vernomen.
Maar eens gebeld hoe en wat. Een of andere koe aan de lijn: "Nee sorry, pas over 2 maanden hebben we pas meer duidelijkheid."
WTF!? Dat wil dus ook zeggen dat ik dan dus nog he-le-maal GEEN garantie heb op internet over 2 maanden... Ze weten alleen maar dat het dan nog langer gaat duren.
Gevraagd hoe, wat en waarom. "Tja, druk" was het antwoord van de koe.
Of er dan niet een of ander nummer was dat ik dan kon bellen om te achterhalen wtf er aan de hand is. "Nee, er is geen nummer dat u kunt bellen, u moet gewoon even afwachten."
Tele2 komt dus gewoon zijn afspraken niet na, stuurt wel rekeningen, ik heb nu dus geen inet meer thuis en tele2 laat me gewoon lekker hangen voor iig de komende 2 maanden.
Iemand ideeen hoe verdomme van eikels af kan komen, zonder dat het me een jaar abbo kost?
he thanks! ga ik eerst proberen, voordat ik de dobbermans erop af stuur...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
stuur even een mailtje met je klacht + telefoonnummer naar webservice@tele2.nl
Daar zit één gast en die helpt je echt geweldig. Heb zelf ook ervaringen met hem.
Nou, heeft t geholpen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
he thanks! ga ik eerst proberen, voordat ik de dobbermans erop af stuur...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |