abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68327058
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:54 schreef Lkw het volgende:

[..]

Heb sinds eergisteren verbinding. Was makkelijk aan te sluiten, geen problemen. De verbinding is zeker geen 20 Mbit, maar minder dan de helft daarvan. Ga ik misschien nog oproer over kraaien, want ik woon midden in de stad en zie geen reden voor zoveel signaalvermindering. Aan de andere kant gaat alles gewoon lekker snel (behalve Fok ), dus waarom zou ik gaan klagen.

Klein minpuntje is dat mijn jarenlang gekoesterde firewall Sygate conflicteert met het Tele2-modem. Als ik de firewall aan heb staan, kan ik geen mailtjes versturen met Outlook en blokkeren bepaalde webpagina's of zijn ze erg sloom. Hotmail bijvoorbeeld is dan onbruikbaar. Na uitschakelen van Sygate werkt alles wel.

Tele2 houdt je erg goed op de hoogte van de status van de bestelling. Via hun website, maar ook via sms'jes. En ze hebben hun planning prima gehaald. Goed gedaan.
Het kan nooit kwaad daar inderdaad even over te bellen. Een paar simpele stappen kunnen al voor een betere snelheid zorgen. Succes!
pi_68329731
20 Mbit lijntje en uiterst tevreden ermee, in de 5 jaar dat ik Tele2 heb, heb ik 2 of 3 keer een storing gehad die 4 - 5 dagen duurde en waardoor ik geen internet had.
Is wel redelijk te overzien dus, laatste 2 jaar geen problemen meer gehad!
You can skydive without a parachute
But you can't skydive twice!
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:24:20 #53
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_68451254
***kick***

Goed, na zoveel positieve reacties heb ik anderhalve maand geleden dus internet van tele2 besteld,; snelste aansluiting, voordelige prijs etc.
De huidige aansluiting werd door hen keurig netjes opgezegd en ik kreeg ook netjes een brief van de kpn.
Toen begon het wachten; er kwam maar geen modem....

De dag dat ik wilde gaan bellen, kwam er een brief van tele2; toppie dacht ik nog, maar helaas; door overweldigend succes was het allemaal erg druk voor ze geworden en liepen ze een beetje achter.
Geen probleem jongens, als ik mijn internet maar krijg.
Gister had ik dus aangesloten moeten zijn via tele2, maar nog steeds niets van ze vernomen.

Maar eens gebeld hoe en wat. Een of andere koe aan de lijn: "Nee sorry, pas over 2 maanden hebben we pas meer duidelijkheid."
WTF!? Dat wil dus ook zeggen dat ik dan dus nog he-le-maal GEEN garantie heb op internet over 2 maanden... Ze weten alleen maar dat het dan nog langer gaat duren.
Gevraagd hoe, wat en waarom. "Tja, druk" was het antwoord van de koe.
Of er dan niet een of ander nummer was dat ik dan kon bellen om te achterhalen wtf er aan de hand is. "Nee, er is geen nummer dat u kunt bellen, u moet gewoon even afwachten."

Tele2 komt dus gewoon zijn afspraken niet na, stuurt wel rekeningen, ik heb nu dus geen inet meer thuis en tele2 laat me gewoon lekker hangen voor iig de komende 2 maanden.

Iemand ideeen hoe verdomme van eikels af kan komen, zonder dat het me een jaar abbo kost?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_68451979
Ik heb nu ruim een jaar TELE2, bevalt tot nog toe goed. Alleen het modem (de eerder genoemde Davolink) vind ik waardeloos. Mogelijkheden zijn nogal beperkt en het wireless signaal is erg zwak.

Simpel opgelost door er een tweede router achter te zetten die verder alles regelt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_68456252
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef error_404 het volgende:
***kick***

Goed, na zoveel positieve reacties heb ik anderhalve maand geleden dus internet van tele2 besteld,; snelste aansluiting, voordelige prijs etc.
De huidige aansluiting werd door hen keurig netjes opgezegd en ik kreeg ook netjes een brief van de kpn.
Toen begon het wachten; er kwam maar geen modem....

De dag dat ik wilde gaan bellen, kwam er een brief van tele2; toppie dacht ik nog, maar helaas; door overweldigend succes was het allemaal erg druk voor ze geworden en liepen ze een beetje achter.
Geen probleem jongens, als ik mijn internet maar krijg.
Gister had ik dus aangesloten moeten zijn via tele2, maar nog steeds niets van ze vernomen.

Maar eens gebeld hoe en wat. Een of andere koe aan de lijn: "Nee sorry, pas over 2 maanden hebben we pas meer duidelijkheid."
WTF!? Dat wil dus ook zeggen dat ik dan dus nog he-le-maal GEEN garantie heb op internet over 2 maanden... Ze weten alleen maar dat het dan nog langer gaat duren.
Gevraagd hoe, wat en waarom. "Tja, druk" was het antwoord van de koe.
Of er dan niet een of ander nummer was dat ik dan kon bellen om te achterhalen wtf er aan de hand is. "Nee, er is geen nummer dat u kunt bellen, u moet gewoon even afwachten."

Tele2 komt dus gewoon zijn afspraken niet na, stuurt wel rekeningen, ik heb nu dus geen inet meer thuis en tele2 laat me gewoon lekker hangen voor iig de komende 2 maanden.

Iemand ideeen hoe verdomme van eikels af kan komen, zonder dat het me een jaar abbo kost?
stuur even een mailtje met je klacht + telefoonnummer naar webservice@tele2.nl

Daar zit één gast en die helpt je echt geweldig. Heb zelf ook ervaringen met hem.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:58:06 #56
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_68456518
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

stuur even een mailtje met je klacht + telefoonnummer naar webservice@tele2.nl

Daar zit één gast en die helpt je echt geweldig. Heb zelf ook ervaringen met hem.
he thanks! ga ik eerst proberen, voordat ik de dobbermans erop af stuur...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_68457528
Gaat erom hoe ver je van de wijkkast woont. Ook in een stad kan dat ver zijn. Ik heb ook twee jaar op appartement gezeten waar ik 8MB had ipv 20MB maar prima verbinding en prima kunnen bellen. En het was nog steeds voordeliger dan vele andere aanbieders. Ik woonde toen 2.3km van wijkkast af.

Overigens heb ik nu Alice en haal 11MB en woon 400meter van wijkkast maar vindt niet zo erg. Nog steeds snel zat. Zou anders zijn als ik IPTV daarnaast zou nemen ofzo.
pi_68671642
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef error_404 het volgende:

[..]

he thanks! ga ik eerst proberen, voordat ik de dobbermans erop af stuur...
Nou, heeft t geholpen?
pi_68672133
jammer dat je al de stap hebt gezet. tele2 is het slechtste bedrijf waarmee ik ooit in zee ben geweest. heb door hun driekwart jaar zonder internet gezeten, van het kastje naar de muur gestuurd, doorverwezen naar jan en alleman, kortom de slechtste service die je je voor kan stellen.. en toen ik eindelijk internet had was het nog niet voorbij met de problemen. hele dagen geen internet, wegvallende en trage verbinding, tegenwerkende modem..
tele2 is typisch zo'n provider die bespaart op alles wat mogelijk is (incl service) om maar een zo goedkoop mogelijke prijs te kunnen leveren.. maarja, goedkoop is duurkoop.. ik zou dus niet teveel naar de cijfertjes kijken maar gewoon voor een betrouwbare provider kiezen, bijv. xs4all, daar heb je uiteindelijk het meeste profijt van en t levert je de minste kopzorgen op..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')