Waarom zoek je hier wat achter? Tenminste die indruk heb ik? Hij was gewoon net weer fit voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:40 schreef fanneke het volgende:
Togo verslaat Kameroen met 1-0.
Doelpunt Adebayor.
Dezelfde dus die wekenlang niet kon spelen. Wist niet dat ie alweer fit was.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom zoek je hier wat achter? Tenminste die indruk heb ik?
Nou, dan weet je meer dan ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij was gewoon net weer fit voor zover ik weet.
Volgens Sport aan tafel zou hij woensdag nog wel in kunnen vallen maar uiteindelijk heeft ie er dus voor gekozen om de groep te verlaten.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:45 schreef Gunner het volgende:
Ik wou het net vragen. Hoe lang is hij 'out' ?
zou wel zuur voor je zijn als hij dan niet mee kan doen inderdaad. Maar volgens mij was het niet zo ernstig dus zal wel goed komen. Lijkt me wel een leuke wedstrijd tegen citehquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:40 schreef Bulletdodger het volgende:
Ik hoop dat hij zaterdag wel mee kan spelen kom natuurlijk niet voor niets naar Londen toe
Ja lijkt me ook een leuke wedstrijd. Hopelijk beter dan de reverse fixture die ging hopeloos verloren maar goed nu gaat het een stuk beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zou wel zuur voor je zijn als hij dan niet mee kan doen inderdaad. Maar volgens mij was het niet zo ernstig dus zal wel goed komen. Lijkt me wel een leuke wedstrijd tegen citeh
quote:Fabregas returns to Arsenal squad
Arsenal captain Cesc Fabregas is set for his first-team return and has been included in the squad to face Manchester City on Saturday.
The Gunners midfielder has not featured since suffering a serious knee injury during the game with Liverpool at the Emirates Stadium on 21 December.
"Cesc is ready to play again, but he needs three games to be back to his best," said manager Arsene Wenger.
quote:
Halve basis stond er niet in.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:48 schreef YazooW het volgende:
Villareal zojuist verloren met 3-0 van de nummer 10 van Spanje Almeria. Goede voorbereiding voor de CL dacht ik zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |