quote:Op zondag 8 maart 2009 13:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat leren ze op de cursus volgens mij, hebben meer coaches last van.
Niet in deze context vriend.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
gast, dat is gewoon goed Nederlands hoor.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
gast, dat is gewoon goed Nederlands hoor.
Bij mij is het de 60e minuutquote:Op zondag 8 maart 2009 13:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat leren ze op de cursus volgens mij, hebben meer coaches last van.
Onterecht winnen met 2-1 of 3-1 vandaag past meer in het seizoe van Ajax hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:54 schreef RayMania het volgende:
Nu punten verspelen en donderdag winnen. Past in het seizoen van Ajax.
Wouden kan gewoon hoor.quote:
ADO maakt nu ook echt aanspraak op de overwinning? Vermeer moet inderdaad veel doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Onterecht winnen met 2-1 of 3-1 vandaag past meer in het seizoe van Ajax hoor.
Maar verschil zondag --> donderdag is erg groot.
dat maakt het nog geen "sterren van de hemel" voetbal.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zette die aanval erg mooi op, alleen Leonardo kijkt weer eens alleen naar de bal.
quote:
quote:De onvoltooid verleden tijd van willen is wou of wilde in het enkelvoud en alleen wilden in het meervoud.
Maar wij hebben geen spelers met de klasse van Verhoek rondlopen...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:58 schreef Prosac het volgende:
Pak je zo mooi die bal af, verpruts je het zo.
Ajax maakt recht op de drie punten? Zwinkels red inderdaad bal na bal? 1-1 is een terechte stand.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
ADO maakt nu ook echt aanspraak op de overwinning? Vermeer moet inderdaad veel doen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Klopt maar zo iets kan gewoon niet. Leek er wel op dat ze wouden dat Den Haag scoorde ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |