Precies. Ik zie Ajax ergens nog wel verliezen van De Graafschap met 0-3 om vervolgens 3 dagen later de UEFA cup te winnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:54 schreef RayMania het volgende:
Nu punten verspelen en donderdag winnen. Past in het seizoen van Ajax.
Wat is er toch altijd met Bodul?quote:
huh niet??quote:
dude overdrijven is ook een vak...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:55 schreef msnk het volgende:
Godverdomme. Loopt Aissati de sterren van de hemel te spelen, moet de rest het verneuken
Wa? Leonardo? Afgeven? Hallooooo, wakker worden Prosac!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:55 schreef Prosac het volgende:
Leonardo..die moet tie gewoon na 3 passen alweer naar links afgeven.
Je faalt gewoon.quote:
Dat leren ze op de cursus volgens mij, hebben meer coaches last van.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor,de 70ste minuut wissel zit er weer aan te komen...
Ik snap dat echt niet hoor...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat leren ze op de cursus volgens mij, hebben meer coaches last van.
Sjorrie.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Wa? Leonardo? Afgeven? Hallooooo, wakker worden Prosac!
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
gast, dat is gewoon goed Nederlands hoor.
Hij zette die aanval erg mooi op, alleen Leonardo kijkt weer eens alleen naar de balquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet in deze context vriend.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij mij is het de 60e minuutquote:Op zondag 8 maart 2009 13:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Onterecht winnen met 2-1 of 3-1 vandaag past meer in het seizoe van Ajax hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:54 schreef RayMania het volgende:
Nu punten verspelen en donderdag winnen. Past in het seizoen van Ajax.
Wouden kan gewoon hoor.quote:
ADO maakt nu ook echt aanspraak op de overwinning? Vermeer moet inderdaad veel doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Onterecht winnen met 2-1 of 3-1 vandaag past meer in het seizoe van Ajax hoor.
Maar verschil zondag --> donderdag is erg groot.
dat maakt het nog geen "sterren van de hemel" voetbal.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zette die aanval erg mooi op, alleen Leonardo kijkt weer eens alleen naar de bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |