Yep. Als Zhivago nog in de top 250 had gestaan, dan had hij er zelfs 5 gehad.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:30 schreef California het volgende:
Lean? Die woestijn zag er al bekend uit.
Waar je al niet op moet letten voor een simpele regisseursvraag.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:30 schreef California het volgende:
Lean? Die woestijn zag er al bekend uit.
Mooi. lamers +1quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef lamers het volgende:
Lauryn Hill - Sister Act 2 - Whoopie Goldberg - Rat Race - Cuba Gooding Jr - Jerry Maguire - Tom Cruise -Valkery - Carice van Houten - Minoes - Theo Maassen
Ik zou schrijvers of regisseurs ook goed tellen.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:07 schreef California het volgende:
Dus hij zat toch in de remake? Ik twijfelde (slecht, had ik moeten weten).
Teeuwen - Interview - Steve Buscemi - The Big Lebowski - Jeff Bridges - The Fabulous Baker Boys - Pfeiffer
Klopt ja, maar ik zoek toch een filmquote:Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef lamers het volgende:
Ze zat ook in die serie van Lisa Kudrow na Friends. The Comeback dacht ik maarja is een serie
Harold and Kumar go to White Castle, Cruel Intentions, the Skulls?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:57 schreef Jeeh het volgende:
Ik ga slapen. A few hints om een derde film te kunnen noemen:
- ze zat in een film met een wit kasteel.
- ze zat (kennelijk) in een vrij bekende film met Joshua Jackson, al wat ouder.
- ze had een uncredited rol in een film met Daniel Craig. Gezien de film neem ik aan dat haar rol eruit geknipt is.
Bij zekerheid ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |