waarschijnlijk was het waar , internet en daarmee dus de burger is nog niet klaar voor echte daadwerkelijke informatie , dat ik onder meer daar mijn levensmissie van wil maken wilt nog niet zeggen dat ik ook het volk kan confronteren met wat erzich achter de schermen van de psychiatrie afspeelt en misschien ook wel terecht , het tis dan misschien toch ook wel een beetje zo zoals ik eerder hoorde ( vertel ik niet ) Het is niet dat jullie de moeite niet zijn om het aan uit te leggen maar het is gewoon te vroeg om te verwachten van Nederlanders dat ze degelijk en overdacht omgaan met informatie, hun mening en de invloed van hun mededelingen. Het is niet aan mij te betichten of verder mijn mening te verkondigen over zaken (ingekorte versie)quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Prima, voor je het weet haalt zo'n schizo het weer in z'n kop de busreiziger naast hem te onthoofden of in de rondte te gaan steken op een kinderdagverblijf...
quote:
Beste Tinoz,quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef tinoz het volgende:
[..]
waarschijnlijk was het waar , internet en daarmee dus de burger is nog niet klaar voor echte daadwerkelijke informatie , dat ik onder meer daar mijn levensmissie van wil maken wilt nog niet zeggen dat ik ook het volk kan confronteren met wat erzich achter de schermen van de psychiatrie afspeelt en misschien ook wel terecht , het tis dan misschien toch ook wel een beetje zo zoals ik eerder hoorde ( vertel ik niet ) Het is niet dat jullie de moeite niet zijn om het aan uit te leggen maar het is gewoon te vroeg om te verwachten van Nederlanders dat ze degelijk en overdacht omgaan met informatie, hun mening en de invloed van hun mededelingen. Het is niet aan mij te betichten of verder mijn mening te verkondigen over zaken (ingekorte versie)
Echt, mensen hebben zich voor minder opgehangen en ik ga nu van fok af, ik heb lang genoeg bagger aan moeten horen.... Als het forum de technische vernuften en ethische belangstelling heeft (hervonden/gevonden) ben ik wanneer dit beleid getest en uitgevoerd is ben ik over te halen te retourneren.
Ik had het al moeten weten bij die 60% , veel te weinig , ik ben dan ook veel meer waard , FOK en Danny < idie vinnet wss nie eens erg
ik verlaat jullie ...
het is fijn met mensen gechat te hebben maar er is niet echt een band ontstaan tussen die mensen en mij , veelal was het eenzijdige communicatie of kortzichtigheid en overvoorzuldigheid met meningen en humor die mij brachten tot dit oordeel en deze positie....
verder vind ik dit wel een leuke site , vooral als je je verveelt, en dát gebeurd nou eenmaal veel, dus wss zal fok nog wel blijven bestaan.
op goede hoop ooit nog iets van sommige van jullie te horen,
Saluta !
Tinoz
Wel lekker makkelijk gezegd. Als je de mensen hier niet kan overtuigen ... Als je daadwerkelijk met het plan bezig bent, dan zou dit als tactische stap in je plan kunnen interpreteren?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef tinoz het volgende:
[..]
waarschijnlijk was het waar , internet en daarmee dus de burger is nog niet klaar voor echte daadwerkelijke informatie , dat ik onder meer daar mijn levensmissie van wil maken wilt nog niet zeggen dat ik ook het volk kan confronteren met wat erzich achter de schermen van de psychiatrie afspeelt en misschien ook wel terecht , het tis dan misschien toch ook wel een beetje zo zoals ik eerder hoorde ( vertel ik niet ) Het is niet dat jullie de moeite niet zijn om het aan uit te leggen maar het is gewoon te vroeg om te verwachten van Nederlanders dat ze degelijk en overdacht omgaan met informatie, hun mening en de invloed van hun mededelingen. Het is niet aan mij te betichten of verder mijn mening te verkondigen over zaken (ingekorte versie)
Echt, mensen hebben zich voor minder opgehangen en ik ga nu van fok af, ik heb lang genoeg bagger aan moeten horen.... Als het forum de technische vernuften en ethische belangstelling heeft (hervonden/gevonden) ben ik wanneer dit beleid getest en uitgevoerd is ben ik over te halen te retourneren.
Ik had het al moeten weten bij die 60% , veel te weinig , ik ben dan ook veel meer waard , FOK en Danny < idie vinnet wss nie eens erg
ik verlaat jullie ...
het is fijn met mensen gechat te hebben maar er is niet echt een band ontstaan tussen die mensen en mij , veelal was het eenzijdige communicatie of kortzichtigheid en overvoorzuldigheid met meningen en humor die mij brachten tot dit oordeel en deze positie....
verder vind ik dit wel een leuke site , vooral als je je verveelt, en dát gebeurd nou eenmaal veel, dus wss zal fok nog wel blijven bestaan.
op goede hoop ooit nog iets van sommige van jullie te horen,
Saluta !
Tinoz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |