Oke, oke
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:18 schreef tinoz het volgende:.....De vraag is op de eerste plaats gestelt aan mensen die er weet van hebben en die er verstand van hebben .
Ergens weet van hebben en ergens verstand van hebben, zijn 2 verschillende zaken.
quote:
Op de tweede plaats wil ik intelligente eerlijke en inovatieve mensen
Intelligent, eerlijk en innovatief, dat zijn een hoop kwalificaties die je zoekt bij een mens.
quote:
de mogelijkheid geven hun inbreng te doen door te speculeren over hoe het snelrecht op een zo een ideaal mogelijke manier zou kunnen werken.
Wat is de definitie van 'ideaal' hier? Zo snel mogelijk, zo goed mogelijk, een mix van beide, in welke verhoudingen?
quote:
Als je denk dat ik deze topic zomaar plaats om een praatje ergens over te maken omdat ik gewoon informatie of publiciteits geil ben dan kom je bedrogen uit.
En toch heb ik nog steeds die gedachte...
quote:
Ik vraag antwoord op enkele zorgbarende vragen die voor mij al jaren onbeantwoord zijn gebleven.
Een vraag zal je geen zorg baren, hooguit het antwoord wat je op de vraag verwacht.
quote:
Vragen waarvan ik bijna zeker ben dat de eerste de beste burger met een zeer hoge mate van waarschijnlijkheid en verzekerheid verkeerd zou beantwoorden.
Verzekerheid is geen correct nederlands woord.
quote:
Ten eerste : Huisvredebreuk , wat is daar voor nodig?
huis·vre·de·breuk de; v(m) (jur) het wederrechtelijk binnendringen in een woning
Niet zo heel veel dus, een baksteen is voldoende
quote:
Ten tweede het neersprayen van een ongewapend niet agressief oogend, wel geschrokken iemand , is dat legaal ?
Nee, iemand die schrikt, mag niet 'neergesprayed' worden, niet met pepperspray of andere spray, waaronder ook sprays van menselijke afkomst
quote:
Ten derde : Iemand tegen zijn of haar wil opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis door middel van een machtiging zonder duidelijke voldoening aan vereiste punten. Is dit mogelijk?
Ja, hoewel onwenselijk is het wel mogelijk
quote:
Ten vierde snelrecht wie heeft dat uitgevonden en wanneer is het legaal dit te gebruiken?
Snelrecht kwam al voor in de bijbel, dus wellicht vind je het antwoord daar.
quote:
Ten vijfde : Informatie voorziening en inlichting beklaagde, is hier een terwijn voor, of moet hiervoor aan bepaalde eisen worden voldaan ?
Wie beklaagt zich en waarom? Pas na het antwoord op die vraag is het antwoord op jouw vraag wellicht te vinden.
quote:
Ten zesde : De communicatie tussen advocaat en beklaagde moet die aan bepaalde eisen of termeinen voldoen ?
Wellicht, maar jouw spelling zou ook aan bepaalde eisen moeten voldoen
quote:
Ten zevende : Is er een bepaalde handhaving van aanpak als het gaat om overtuiging van de beklaagde wanneer deze dan wel niet door voorgekomen feiten verwardt is geraakt en geen vertrouwen blijkt te hebben over het oordeel over zijn of haar geestelijke gesteldheid ?
Handhaving van een aanpak?
quote:
Ten achste : De ontastbaarheid van het lichaam, door naalden en / of chemische realiteits verstorende middelen. Is er een wet die dit verbied , is er een wet die dit mogelijk maakt en wat komt daar allemaal bij kijken ?
Men neme een lichaam en een naald, dan ben je al een eind op de goede weg.
quote:
Ten negende : Tot op welke hoogte dient een rechter geinformeerd te worden over de medische toestand van een burger wanneer deze rechter uitspraak moet doen over het wel of niet volgen van het advies van een arts?
Geen idee, een rechter heeft bij mij nooit uitspraak gedaan of ik bijvoorbeeld mijn borsten moest laten verkleinen, hoewel mijn dokter dat wel adviseerde.
quote:
Ten tiende : Dat er richtlijnen bestaan voor het diagnoseren van mensen weet ik maar zijn hier eikbare waarden voor die verbonden zijn aan wettelijk geregelde activiteiten om de desbetreffende mens heen ?
Wettelijk geregelde activiteiten om de desbetreffende mens heen?
quote:
Dat was het eventjes voor nu ..... ben erg benieuwd naar jullie kennis en jullie antwoorden of meningen
Ik niet
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"