abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 april 2002 @ 01:03:32 #1
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_3729447
laten we hiermee verder gaan, een fantastische topic zoals deze mag nooit stil liggen

hierbij heropen ik deze verhalen weer

zou graag een verhaal van mezelf plaatsen maar weet er momenteel geen

dus... leef je uit met jullie verhalen

Jeugdige Geslachtsdeel Bloopers deel 2

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 april 2002 @ 02:04:47 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3729695
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 12:21 schreef _Fulton_ het volgende:
Laat in het nieuwe topic dat 'jeugdige' maar weg.
Het gaat al lang niet meer over bloopers in de jeugd.
dus de topictitel maar even aangepast
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_3729707
zow dat was weer een blooper (Tara heb jij nachtdienst )
Free people own guns! Slaves do not!
pi_3730075
Hmmm er gaat me een lichtje branden, heb zoiets ook meegemaakt.

Maar het is echt té om hier te vertellen.

pi_3730096
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 08:14 schreef pookiebear het volgende:
Hmmm er gaat me een lichtje branden, heb zoiets ook meegemaakt.

Maar het is echt té om hier te vertellen.


Tuurlijk niet... kom op ga ervoor...
(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_3730120
Hhhmmmz, kan me nog wel een leuk voorval herrinneren met mn ex.

Na een avondje stappen kom ik thuis (ik woon nog bij mn ouders) samen met mij (nu) exvriendin.
Iedereen lag al in bed (dachten we), dus ik laat me lekker pijpen door mn vriendin. Hoor ik plots in de achtertuin de poort opengaan, tjsa ik was net op the point of no return als je begrijpt wat ik bedoel.
mn vriendin hoorde niks, en ik dacht zuig jij maar lekker door, boeien wie er nu thuis komt.
Bleek mn broertje te zijn, die had al vanuit de tuin gezien dat ik een blowjob kreeg, dus die kwam heel zachtjes binnenlopen. Deur van de kamer zwaait open:
HALLO, WAT ZIJN JULLIE AAN HET DOEN, IS HET LEKKER!!!!!

mn vriendin verslikt zich bijna, knalrooie kop druipt ze af naar boven naar mn kamer. Dag erna schaamde ze zich dood.

Had mn broertje dat voorval voor de gein aan mn ouders verteld. Dus wij komen 's morgens de huiskamer in lopen, eerste wat mn vader zegt tegen mn vriendin: EEhm, het is niet de bedoeling om hier een beetje midden in de nacht in de woonkamer mn zoon te pijpen hoor! Zij schaamde zich nog harder
Mn vader deed dat gewoon voor de lol, hij zag de grap er we in.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 5 april 2002 @ 10:21:09 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_3730779
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 08:29 schreef vosss het volgende:
Hhhmmmz, kan me nog wel een leuk voorval herrinneren met mn ex.

Na een avondje stappen kom ik thuis (ik woon nog bij mn ouders) samen met mij (nu) exvriendin.
Iedereen lag al in bed (dachten we), dus ik laat me lekker pijpen door mn vriendin. Hoor ik plots in de achtertuin de poort opengaan, tjsa ik was net op the point of no return als je begrijpt wat ik bedoel.
mn vriendin hoorde niks, en ik dacht zuig jij maar lekker door, boeien wie er nu thuis komt.
Bleek mn broertje te zijn, die had al vanuit de tuin gezien dat ik een blowjob kreeg, dus die kwam heel zachtjes binnenlopen. Deur van de kamer zwaait open:
HALLO, WAT ZIJN JULLIE AAN HET DOEN, IS HET LEKKER!!!!!

mn vriendin verslikt zich bijna, knalrooie kop druipt ze af naar boven naar mn kamer. Dag erna schaamde ze zich dood.

Had mn broertje dat voorval voor de gein aan mn ouders verteld. Dus wij komen 's morgens de huiskamer in lopen, eerste wat mn vader zegt tegen mn vriendin: EEhm, het is niet de bedoeling om hier een beetje midden in de nacht in de woonkamer mn zoon te pijpen hoor! Zij schaamde zich nog harder
Mn vader deed dat gewoon voor de lol, hij zag de grap er we in.


Hahahaha... volgens mij zou ik nooit meer bij je over de vloer gekomen zijn!! haha Kzou me doodgeschaamd hebben
Is je vriendin eigenlijk nog wel eens bij je thuisgeweest?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_3730838
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 10:21 schreef LadyS het volgende:

[..]

Hahahaha... volgens mij zou ik nooit meer bij je over de vloer gekomen zijn!! haha Kzou me doodgeschaamd hebben
Is je vriendin eigenlijk nog wel eens bij je thuisgeweest?


Jawel hoor, maareh zoiets maakt mn vader en moeder niet zoveel uit, ze gebruiken het alleen om flink te jennen that's all. (vinden ze leuk, mensen in de zeik zetten )

En ze schaamde zich idd heel erg dood

ps: bertje vis is cool

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 5 april 2002 @ 10:45:21 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_3730980
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 10:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Jawel hoor, maareh zoiets maakt mn vader en moeder niet zoveel uit, ze gebruiken het alleen om flink te jennen that's all. (vinden ze leuk, mensen in de zeik zetten )

En ze schaamde zich idd heel erg dood

ps: bertje vis is cool


Volgens mij zou ik enorm op mijn donder hebben gekregen. hahaha
Maar mijn ouders zijn dan ook niet zo meegaand wat dat betreft.. ben dus blij dat ik wat dat betreft niet meer thuiswoon..

Bertje Vis is the best

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_3731064
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 10:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Jawel hoor, maareh zoiets maakt mn vader en moeder niet zoveel uit, ze gebruiken het alleen om flink te jennen that's all. (vinden ze leuk, mensen in de zeik zetten )

En ze schaamde zich idd heel erg dood

ps: bertje vis is cool


Ben eerder geinteresseerd in jouw wraakactie against broertjelief
pi_3731147
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 10:51 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ben eerder geinteresseerd in jouw wraakactie against broertjelief


Ik zin niet op wraak, wat maakt mij dat uit dat nou net mn broer
binnen komt lopen op het 'moment supreme'
Ik moet er nu zelf ook weer om lachen

Maar gelukkig hebben mn ouders wel een relaxte instelling,
dus die vonden het ook niet erg, moesten er eik ook wel om lachen

en dat allemaal ten kosten van mn vriendin

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3731967
quote:
Door Oliver - vrijdag 29 maart 2002 12:10

Bood hij nog zijn excuses aan of heb je hem meteen je huis uitgelazerd. Wat zou ik graag een foto van die kop van die kerel willen zien. God o god... bood ie niet aan om te helpen met verwijderen? Misschien lag ie wel met z'n zatte kop 's- nachts naast je af te vragen waar z'n kaugom was gebleven.


Om nog ff op Oliver te reageren,
Ik heb het m niet verteld maar 'm meteen het huis uitgeschopt...
En hij zich maar afvragen waarom, maar ik kon het echt niet zeggen, ik voelde me al zwakjes door de alcohol van de avond daarvoor en ik was bang dat ik letterlijk ging als ik het ging vertellen...

Hoe krijgt ie het ook voor elkaar zeg, jeetje... ik baalde er erg van, heb er grondig de schaar in moeten zetten (scheermesje wilde niet, dat plakte vast)

Het is erger dan je denkt, als je denkt is het nog erger...
  vrijdag 5 april 2002 @ 12:16:49 #13
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3732095
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 12:04 schreef Little_Missy het volgende:

[..]


Hoe krijgt ie het ook voor elkaar zeg, jeetje... ik baalde er erg van, heb er grondig de schaar in moeten zetten (scheermesje wilde niet, dat plakte vast)


Pindakaas helpt wanneer er kauwgom in haar zit. Wist ik ook niet hoor. De enige keer dat ik kauwgom in mijn (hoofd) haar had, was na een nacht met een ex. Toen was het gewoon mijn vriendin. Ik was vergeten mijn kauwgom uit te doen toen ik ging slapen, en dat heeft zich 's nachts dus op mijn hoofd genesteld. Kon zij de volgende dag gaan knippen. Had ik dat toen maar geweten van die pindakaas....
Of het handig is, is een tweede...
  vrijdag 5 april 2002 @ 12:21:45 #14
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3732146
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 02:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

dus de topictitel maar even aangepast


Mooi!
Ik werd eens op een morgen wakker naast mijn toenmalige vriendin. Hele fijne nacht gehad en zo, en ik had eigenlijk alweer zin. Zij sliep alleen nog. Ik dacht, laat ik eens lief zijn, en haar zo verwennen dat ze heerlijk wakker wordt, zeg maar. Dus ik positioneer mezelf in een 69 achtige houding en ga aan de slag. En door en door en door, en ze begint er lichamelijk goed op te reageren. Ze kreunt etc. Ik heb dat drie kwartier gedaan en vond het wel eventjes genoeg. Dus ik ga weer naast haar liggen en wat denk je? Wordt ze wakker!
Of het handig is, is een tweede...
pi_3737322
Lekker op zijn hondjes bezig,op een gegeven moment een beetje moe,

Ik haal hem eruit, begin een beetje te beffen eerst een kutscheet en toen gewoon een aars scheet

Was eerst boos,

ik kan er nu wel om lachen...

daar bij die dinges en die danges, bij al die andere dingen
  vrijdag 5 april 2002 @ 21:39:38 #16
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_3738075
Hmmz weet nie of het verstandig is om te vertellen...
Schaam me nu nog kapot....

Mn vriendin ( nu exvriendin ) en ik hadden allebei
behoorlijk zin ( achteraf bleek ik alleen zin te hebben )
Eerste probleem; ze was de pil vergeten.
Tweede probleem; we hadden het allebei nog nooit met
condoom gedaan....

Lig ik daar tog een partij te kloten, ben ik eindelijk
klaar met dat ding en wat denk je....
Ligt ze te pitten !! Nu vraag ik je voel je je dan voor
"lul" staan ofnie

Kan er achteraf wel om lachen.

"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
pi_3738880
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 21:39 schreef tHaBuZ het volgende:
Hmmz weet nie of het verstandig is om te vertellen...
Schaam me nu nog kapot....

Mn vriendin ( nu exvriendin ) en ik hadden allebei
behoorlijk zin ( achteraf bleek ik alleen zin te hebben )
Eerste probleem; ze was de pil vergeten.
Tweede probleem; we hadden het allebei nog nooit met
condoom gedaan....

Lig ik daar tog een partij te kloten, ben ik eindelijk
klaar met dat ding en wat denk je....
Ligt ze te pitten !! Nu vraag ik je voel je je dan voor
"lul" staan ofnie

Kan er achteraf wel om lachen.


hahaha ai.. zeer pijnlijk voor je volgende keer toch beter je best doen
  zondag 7 april 2002 @ 20:38:38 #18
25532 Neobazz
Neobazz leeft en jezus beeft.
pi_3753196
Een keer op gymnastiek op de middelbare school:

Ik ben nogal slecht in gym vanwege een motorische stoornis, dus moesten vrienden weer ff helpen.
We moesten een koprol maken over een stang heen en dan rustig laten zakken tot op de grond.
Afijn, ik maak die koprol en wil me laten zakken, tot op de grond, maar ik zit te dicht tegen de stang aan om me te laten zakken, waardoor 'Harry' te weinig ruimte had. Harry's rugzak bleef dus hangen op de stang....AUW!

pi_3753657
Ik voetbalde vroeger bij NEC, en er stonden altijd veel toeschouwers naar onze wedstrijden te kijken. Op een gegeven moment maak ik een sliding in de buurt van de zijlijn, en mijn voetbalbroek kroop een beetje erg ver omhoog. Nou, je kan dus raden wat er dus flink uit hing! Ach, ik mag van geluk spreken dat niemand erop stond
pi_3755144
Hm ja dat kan inderdaad vrij pijnlijk zijn. Ook pijnlijk was als je in die sliding op je buik was gerold en zo verder over je Harry was gegleden, vooral als het gras niet nat is. Zou je flinke striemen krijgen vrees ik
pi_3755401
quote:
Op zondag 07 april 2002 22:56 schreef jochem8 het volgende:
Hm ja dat kan inderdaad vrij pijnlijk zijn. Ook pijnlijk was als je in die sliding op je buik was gerold en zo verder over je Harry was gegleden, vooral als het gras niet nat is. Zou je flinke striemen krijgen vrees ik
auw
  woensdag 10 april 2002 @ 23:02:33 #22
3254 Morphius
fuck neo, i'm the one
pi_3791418
*subtiel trapje*
there is no spoon, only a fork
  donderdag 11 april 2002 @ 17:22:57 #23
14827 Kogando
Modelprutser
pi_3799320
Keertje met gym.. Ik daar lekker rondrennen en een beetje etteren... - serieus meedoen met gym is helaas niet voor mij weg gelegt. - Jammer genoeg kon een van mijn klasgenoten dit minder waarderen en wou me een flinke trap tegen mijn reet geven nadat ik een basket bal in zijn gezicht had geschopt. Toen hij dus die trap gaf sprong ik omhoog; BAF! trapte hij precies tussen mijn benen door recht in mijn klokkespel met zijn achterlijk grote sportschoenen!

Sodemieter, wat een vreemd misselijk gevoel ik toen kreeg.., dat wil je niet weten...

Zulke dingen moet je niet te vaak meemaken volgens mij..

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_3799393
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 08:29 schreef vosss het volgende:
Hhhmmmz, kan me nog wel een leuk voorval herrinneren met mn ex.

Na een avondje stappen kom ik thuis (ik woon nog bij mn ouders) samen met mij (nu) exvriendin.
Iedereen lag al in bed (dachten we), dus ik laat me lekker pijpen door mn vriendin. Hoor ik plots in de achtertuin de poort opengaan, tjsa ik was net op the point of no return als je begrijpt wat ik bedoel.
mn vriendin hoorde niks, en ik dacht zuig jij maar lekker door, boeien wie er nu thuis komt.
Bleek mn broertje te zijn, die had al vanuit de tuin gezien dat ik een blowjob kreeg, dus die kwam heel zachtjes binnenlopen. Deur van de kamer zwaait open:
HALLO, WAT ZIJN JULLIE AAN HET DOEN, IS HET LEKKER!!!!!

mn vriendin verslikt zich bijna, knalrooie kop druipt ze af naar boven naar mn kamer. Dag erna schaamde ze zich dood.


je hebt geluk gehad, voor het zelfde geld schrikt ze zich dood en doet ze haar tandjes op elkaar, pijpende meisjes moet je niet laten schrikken
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_3799729
mwa, nog niet echt veel
laatst was ik aan het frutten bij mn vriend, toen mn zusje binnen kwam lopen maar alle kleren waren verder nog aan en zij was degene die zich doodschaamde wij konden er wel om lachen.
pi_3804427
hehe, net nog iets "leuks" gedaan

ik, huisgenoot en zijn vriendin zaten beneden in de woonkamer. ze konden al niet van elkaar afblijven, zijn dus naar boven gegaan. was verder nix interessants op tv, dus ik ook naar boven. spreek op msn met vriend van me, die vroeg iets waar ik m'n huisgenoot dus voor nodig had... maar ik wist gewoon dat ze bezig waren. ik bedenk smoesje (die vriendin vroeg nog iets voor school waar ik mee kon helpen), dus ik klop op de deur (alle lichten waren al uit), huisgenoot: "ja?". ik: "<naam vriendin>, moet ik nog helpen met dit en dat?". huisgenoot weer: "morgen!!". ik weer gegaan, heb ik heel hard nummer van heideroosjes opgezet: "Ben je geil of wil je een koekje?"

hehe, ik ben stout, weet het.

dus
pi_3804922
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 01:46 schreef pirke het volgende:
hehe, net nog iets "leuks" gedaan

ik, huisgenoot en zijn vriendin zaten beneden in de woonkamer. ze konden al niet van elkaar afblijven, zijn dus naar boven gegaan. was verder nix interessants op tv, dus ik ook naar boven. spreek op msn met vriend van me, die vroeg iets waar ik m'n huisgenoot dus voor nodig had... maar ik wist gewoon dat ze bezig waren. ik bedenk smoesje (die vriendin vroeg nog iets voor school waar ik mee kon helpen), dus ik klop op de deur (alle lichten waren al uit), huisgenoot: "ja?". ik: "<naam vriendin>, moet ik nog helpen met dit en dat?". huisgenoot weer: "morgen!!". ik weer gegaan, heb ik heel hard nummer van heideroosjes opgezet: "Ben je geil of wil je een koekje?"

hehe, ik ben stout, weet het.


Ik vind het niet echt grappig om eerlijk te zijn
pi_3804942
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 08:04 schreef maradona het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt grappig om eerlijk te zijn


my words exactly

sorry pirke

pi_3804951
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 01:46 schreef pirke het volgende:

heb ik heel hard nummer van heideroosjes opgezet: "Ben je geil of wil je een koekje?"


Het nummer "Ben je geil of wil je een koekje" is niet van de Heideroosjes hoor!
  vrijdag 12 april 2002 @ 08:18:52 #30
2681 Dave
Aardig op drave
pi_3804960
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 08:15 schreef Light het volgende:

[..]

Het nummer "Ben je geil of wil je een koekje" is niet van de Heideroosjes hoor!


Titt'n of iets dergelijks toch?
:o)
pi_3805000
Wat ook leuk was:

Ik lig in bed samen met mn vriendin (ex inmiddels), en ik ben zo geil als boter. Dus ik wil erop kruipen so to speak, zegt zij dat ze moe is en niet zo'n zin heeft bladieblabla je kent dat wel.

Dus ik denk, nouja, prima als jij geen zin hebt dan doe ik het wel zelf. Ik begin me eentje te moppen, voelt mn vriendin plots onder de dekens en zegt wat ben jij aan het doen??

Ik zeg: Tjsa, als jij geen zin hebt, dan doe ik het wel zelf hoor!
Toen kreeg zij dus ineens wèl zin en wilde bovenop mij (mn staafmixer dan) gaan zitten.

Ik zeg, ga gauw weg jij, net had je geen zin dan maak ik het nu ook zelf af.

Vond ze niet leuk Ik wel natuurlijk

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3805462
ik heb een keer gehad dat ik met m'n vriendin bezig was... m'n ouders sliepen in de kamer ernaast.... maar het was een meer wat langere vrijpartij laat ik maar zeggen dus we waren al ruim 45 min bezig... gaat ineens de kamerdeur open... staat m'n pa daar met z'n slaapkop zegt ie "hey zijn jullie nou nog niet klaar, jullie zijn al bijna een uur bezig man schiet es op! kan niet slapen!" haha ik moest er om lachen (vriendin uiteraard niet)...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_3806903
Mijn ouders die zijn een keertje 's ochtends naar ons toe gekomen: Zou je voortaan je matras op de grond willen leggen als hij blijft slapen, want we liggen gewoon wakker van dat gekraak van jullie...!!

Toch maar gedaan de keren daarop

Het is erger dan je denkt, als je denkt is het nog erger...
pi_3809461
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 11:58 schreef Little_Missy het volgende:
Mijn ouders die zijn een keertje 's ochtends naar ons toe gekomen: Zou je voortaan je matras op de grond willen leggen als hij blijft slapen, want we liggen gewoon wakker van dat gekraak van jullie...!!

Toch maar gedaan de keren daarop


*herkent*

of ik heb hier een bed met van die lattenbodem.. ben ik met m'n vriendin lekker bezig.. *krak*.. eerste lat los.. heel langzaam rechtop komen.. *krak* 2de.. errug lekker is dat

  vrijdag 12 april 2002 @ 15:00:42 #35
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_3809708
Ik kan me nog een pijnlijk voorval herinneren toen ik met gym stond te pitchen bij softball (waar ik overigens een enorme hekel aan heb). De man aan slag was toch wel 1 van de betere van de klas (in de zin dat 'ie behoorlijk hard kon meppen). Echter, mikken kon 'ie niet (of hij moet het expres gedaan hebben)...oei wat een drama, ik heb minstens 5 minuten op de grond liggen kermen...en iedereen hard lachen natuurlijk. Ach, achteraf kan je er zelf ook wel om lachen, het zaakje doet het gelukkig nog prima. Anders was het wel wat minder leuk geweest...
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
pi_3809812
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 08:04 schreef maradona het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt grappig om eerlijk te zijn


quote:
Op vrijdag 12 april 2002 08:12 schreef SanderThomas het volgende:

[..]

my words exactly

sorry pirke


Mijn huisgenoot die kan wel tegen een geintje hoor, haalt er zelf ook regelmatig 1 uit!
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 08:15 schreef Light het volgende:

[..]

Het nummer "Ben je geil of wil je een koekje" is niet van de Heideroosjes hoor!


Die hebben het wel gecoverd voor zover ik weet.
dus
pi_3811920
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 08:31 schreef vosss het volgende:
Ik zeg, ga gauw weg jij, net had je geen zin dan maak ik het nu ook zelf af.
vind je het alleen zo lekker dan?
pi_3812566
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 15:08 schreef pirke het volgende:

[..]


[..]

Mijn huisgenoot die kan wel tegen een geintje hoor, haalt er zelf ook regelmatig 1 uit!
[..]

Die hebben het wel gecoverd voor zover ik weet.


pirke ik denk niet dat ze het bedoelen dat je zo 'gemeen' bent... ik denk gewoon dat ze bedoelen dat het gewoon totaal niet grappig was (ik vond het ook niet echt een dijenkletser)... andere golflengte dan de gemiddelde fokker denk ik...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  vrijdag 12 april 2002 @ 19:46:15 #39
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3812820
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 08:31 schreef vosss het volgende:
Wat ook leuk was:

Ik zeg, ga gauw weg jij, net had je geen zin dan maak ik het nu ook zelf af.


Terecht!!!!
Fantastisch!
Of het handig is, is een tweede...
pi_3816482
Ik sliep een keer bij mijn vriendin (ondertussen ex).
Haar broertje en zusje sliepen op dezelfde kammer, maar die lagen al te slapen.
Dus 'krieken' kan geen kwaad.

Gaat opeens haar broertje rechtop in bed zitten, kijkt ons aan en zegt: "Zie je het goed!". Gaat daarna weer liggen en slaapt verder.

Slaapwandelen scheen hij wel vaker te doen.

  zaterdag 13 april 2002 @ 15:47:08 #41
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_3819404
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 14:39 schreef Mordreth het volgende:

[..]

of ik heb hier een bed met van die lattenbodem.. ben ik met m'n vriendin lekker bezig.. *krak*.. eerste lat los.. heel langzaam rechtop komen.. *krak* 2de.. errug lekker is dat


Ghehe, zeker heel erg herkenbaar
En dan nog door willen gaan ook!
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
pi_3825875
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 19:22 schreef Buddha_Monk het volgende:

[..]

pirke ik denk niet dat ze het bedoelen dat je zo 'gemeen' bent... ik denk gewoon dat ze bedoelen dat het gewoon totaal niet grappig was (ik vond het ook niet echt een dijenkletser)... andere golflengte dan de gemiddelde fokker denk ik...


zal wel aan de stemming gelegen hebben op dat moment

heb het vanmiddag eens na gevraagd, maar hij had niets van dat liedje gehoord... veel te goeie isolatie hier (nouja, niet richting de buren dan)

dus
pi_3829676
(offtopic) toch opvallend dat de meeste vriendinnen in de verhalen inmiddels ex zijn (/offtopic)
Is dit beleid of is hier over nagedacht?
pi_3830225
quote:
Op zondag 14 april 2002 19:02 schreef Donuts-n-Glory het volgende:
(offtopic) toch opvallend dat de meeste vriendinnen in de verhalen inmiddels ex zijn (/offtopic)
anders vertellen ze het niet
dus
pi_3830319
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 15:47 schreef tHaBuZ het volgende:

[..]

Ghehe, zeker heel erg herkenbaar
En dan nog door willen gaan ook!


been there, done that

1e keer laat je niet verpesten door zo'n lattenbodem

  zondag 14 april 2002 @ 20:47:37 #46
21758 magicelmo
KoekWausssss LaserPower
pi_3830648
zijne cht klote om er weer in te zetten altijd die latten
hmm blaat
pi_3876475
quote:
Op zondag 14 april 2002 20:47 schreef magicelmo het volgende:
zijne cht klote om er weer in te zetten altijd die latten
Een poging om het topic omhoog te schoppen?
Gelukkig had ik het door.

*schop* Dit is namelijk een veel te leuk topic om te laten verstoffen

  donderdag 18 april 2002 @ 13:58:09 #48
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3876574
Ik kan nog wel een verschikkelijke vertellen. Gelukkig maar 1 keer voorgekomen en 8 jaar geleden. Een ex dus.

We waren leuk uitgegaan, en straalbezopen kwamen we thuis. Samen in bed.
Zij had geen zin, maar wilde me wel trekken. Zogezegd zogedaan, zij gaat op mijn benen zitten, ik lig op mijn rug, en zij gaat aan de gang.
Ik val in slaap en opeens wordt ik wakker want ik ben gewoon aan het plassen geslagen. Zij zat nog steeds op mijn benen, mij HEEL ERG HARD uit te lachen, en dat heeft ze de verdere nacht gedaan. Ik ben nooit weer zo uitgelachen door een meisje. God dank.

Over blooper gesproken.

Of het handig is, is een tweede...
pi_3877551
quote:
Op donderdag 11 april 2002 18:03 schreef heaven7 het volgende:
mwa, nog niet echt veel
laatst was ik aan het frutten bij mn vriend, toen mn zusje binnen kwam lopen maar alle kleren waren verder nog aan en zij was degene die zich doodschaamde wij konden er wel om lachen.
wat houdt frutten bij jou in?
je maakt me nieuwsgierig!
The masters of the universe
  donderdag 18 april 2002 @ 18:56:18 #50
21195 chielechiel
Dans je de hele nacht met mij?
pi_3880042
ik heb ooit een keer zoiets meegemaakt, ook met een exvriendin.
lig ik net gezellig met haar onder de dekens in mn blote reet, komt het jongere broertje binnen en trekt ff de dekens weg, terwijl ie dondersgoed wist wat we aam het doen waren.

heeft later wel zn excuses aan moeten bieden van zn zus

  donderdag 18 april 2002 @ 20:52:49 #51
19706 BitchyLady
nu ook in fotoboek!!
pi_3881378
quote:
Op donderdag 18 april 2002 13:58 schreef Eriksie het volgende:
Ik val in slaap en opeens wordt ik wakker want ik ben gewoon aan het plassen geslagen. Zij zat nog steeds op mijn benen, mij HEEL ERG HARD uit te lachen, en dat heeft ze de verdere nacht gedaan. Ik ben nooit weer zo uitgelachen door een meisje. God dank.
*hihi* das dom!!!!
Never trust second thoughts. Next thing you know there'll be a third and a fourth...you'll be thinking forever.
pi_3881438
Ik weet niet of het een grappige blooper is, maar ik heb een keer gehad dat mijn voorhuid uitscheurde en wij ineens tijdens het sexen een mega grote rode plek op den lakens hadden...... De pret was meteen over
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
pi_3882239
quote:
Op donderdag 18 april 2002 20:56 schreef bassiebas het volgende:
Ik weet niet of het een grappige blooper is, maar ik heb een keer gehad dat mijn voorhuid uitscheurde en wij ineens tijdens het sexen een mega grote rode plek op den lakens hadden...... De pret was meteen over
da's lachen! (en pijnlijk lijkt me)
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_3884216
Ik moet nu lachen omdat iemand anders er om lacht...

Pijnlijk was het niet direct, het helpt je wel af van een net te nauwe vorhuid denk ik dan maar bij nader inzien.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
pi_3906969
Ik lag met mijn vriend een beetje te frunniken, op een gegeven moment plakte zijn vingers heel erg, bleken ze onder het bloed te zitten, had hij met zijn nagel de binnenkant van mijn doos beschadigd, bloeden dat dat doet zeg...... tering.... en heeeel pijnlijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_3915340
quote:
Ik lag met mijn vriend een beetje te frunniken, op een gegeven moment plakte zijn vingers heel erg, bleken ze onder het bloed te zitten, had hij met zijn nagel de binnenkant van mijn doos beschadigd, bloeden dat dat doet zeg...... tering.... en heeeel pijnlijk
AUCH.....


btw, wat hebben mannen het veel moeilijker dan vrouwen zeg. al die ritsen enzo...brr, mij gelukkig nooit voorgekomen..nix eigenlijk ooit..

| Foto's |
pi_3924085
Geen sex blup
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
  maandag 22 april 2002 @ 22:05:44 #58
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_3926540
ik heb meer sex dan jij gek
pi_3926595
Rukken is geen sex blup
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
  maandag 22 april 2002 @ 22:11:59 #60
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_3926645
neuken wel toch ?
  dinsdag 23 april 2002 @ 00:58:35 #61
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3929373
quote:
Op maandag 22 april 2002 22:08 schreef bassiebas het volgende:
Rukken is geen sex blup
Nieuw voor mij...
Of het handig is, is een tweede...
pi_3929642
Ik versta onder sex toch wel iets met een ander doen.
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
  dinsdag 23 april 2002 @ 01:30:40 #63
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3929678
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 01:26 schreef bassiebas het volgende:
Ik versta onder sex toch wel iets met een ander doen.
doe je dat?


Sex samen is duosex
Dus sex met twee is trio sex.
Dus sex alleen is solosex = sex

Of het handig is, is een tweede...
pi_3929711
.... wel off topic eigenlijk ....

Bloopers ging het om. K ken r nog wel 1. Nadat mijn toenmalige vriendin zei, dat ik wel in t mond mocht spuiten brak ze na het klaarkomen uit in een mega hoestbui...

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
pi_3931510
quote:
Op zondag 21 april 2002 11:19 schreef Vicky het volgende:
Ik lag met mijn vriend een beetje te frunniken, op een gegeven moment plakte zijn vingers heel erg, bleken ze onder het bloed te zitten, had hij met zijn nagel de binnenkant van mijn doos beschadigd, bloeden dat dat doet zeg...... tering.... en heeeel pijnlijk
Heb je hem toen wel een nagelschaartje voor z'n verjaardag gegeven ?
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 01:34 schreef bassiebas het volgende:
.... wel off topic eigenlijk ....

Bloopers ging het om. K ken r nog wel 1. Nadat mijn toenmalige vriendin zei, dat ik wel in t mond mocht spuiten brak ze na het klaarkomen uit in een mega hoestbui...


LOL! Die had er niet op gerekend dat jij er zoveel bar achter had staan denk ik
  dinsdag 23 april 2002 @ 11:31:55 #66
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_3931920
quote:
Op maandag 22 april 2002 01:18 schreef MeAndMyself het volgende:
AUCH.....

btw, wat hebben mannen het veel moeilijker dan vrouwen zeg. al die ritsen enzo...brr, mij gelukkig nooit voorgekomen..nix eigenlijk ooit..


Hij is 1x tussen de rits gekomen. Sindsdien draag ik alleen broeken met knopen ipv een rits. Het ertussen komen doet nieteens de meeste pijn, dat komt pas als je de rits weer open doet.....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_3932560
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 11:31 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Hij is 1x tussen de rits gekomen. Sindsdien draag ik alleen broeken met knopen ipv een rits. Het ertussen komen doet nieteens de meeste pijn, dat komt pas als je de rits weer open doet.....


ik heb altijd een boxershort aan, waardoor hij dus niet tussen de rits kan komen...
dus
  dinsdag 23 april 2002 @ 12:42:29 #68
6418 im_me
Alles over vuurwerk weten ?
pi_3932727
Ik had laatst ook iets behoorlijk pijnlijks, we hadden onze eigen racekart gemaakt voor een klein iemand, dan bedoel ik ook echt klein. ook lekker smal dus 2 wielen door de bocht blijft ineens dat klote gas hangen en klap ik met zo'n slordige 70km.uur vol de muur in, na wat airtime kwam dat motor blok omgedraait vol in m'n klokkenspel en dat was zeer pijnlijk. Na een kwartier langs de kant gezeten te hebben toch maar ff m'n hand in m'n broek om te kijken of ik alles nog had en ja hoor daar kwam een rode vinger uit, damn leek wel een wijf. ik naar de EHBO gegaan voor dit zeer genate plekje blijkt m'n balzak beetje gescheurt te zijn, paar hechting. Gelukkig heb ik hier nu ( paar dagen later weinig last meer van ).
http://www.vuurwerkpagina.cjb.net
pi_3933229
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 12:42 schreef im_me het volgende:
Ik had laatst ook iets behoorlijk pijnlijks, we hadden onze eigen racekart gemaakt voor een klein iemand, dan bedoel ik ook echt klein. ook lekker smal dus 2 wielen door de bocht blijft ineens dat klote gas hangen en klap ik met zo'n slordige 70km.uur vol de muur in, na wat airtime kwam dat motor blok omgedraait vol in m'n klokkenspel en dat was zeer pijnlijk. Na een kwartier langs de kant gezeten te hebben toch maar ff m'n hand in m'n broek om te kijken of ik alles nog had en ja hoor daar kwam een rode vinger uit, damn leek wel een wijf. ik naar de EHBO gegaan voor dit zeer genate plekje blijkt m'n balzak beetje gescheurt te zijn, paar hechting. Gelukkig heb ik hier nu ( paar dagen later weinig last meer van ).
AUWWW!!!!!
pi_3933285
Ik was een keer thuis bij een vriendin van me en ik liep naakt achter haar aan en zij gooide opeens de deur dicht en toen zat mijn penis ertussen. Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad.
  dinsdag 23 april 2002 @ 13:37:40 #71
904 L-X
The Lover X
pi_3933550
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 12:42 schreef im_me het volgende:
Ik had laatst ook iets behoorlijk pijnlijks, we hadden onze eigen racekart gemaakt voor een klein iemand, dan bedoel ik ook echt klein. ook lekker smal dus 2 wielen door de bocht blijft ineens dat klote gas hangen en klap ik met zo'n slordige 70km.uur vol de muur in, na wat airtime kwam dat motor blok omgedraait vol in m'n klokkenspel en dat was zeer pijnlijk. Na een kwartier langs de kant gezeten te hebben toch maar ff m'n hand in m'n broek om te kijken of ik alles nog had en ja hoor daar kwam een rode vinger uit, damn leek wel een wijf. ik naar de EHBO gegaan voor dit zeer genate plekje blijkt m'n balzak beetje gescheurt te zijn, paar hechting. Gelukkig heb ik hier nu ( paar dagen later weinig last meer van ).
Oei, wat een pijnlijk verhaal, wordt er spontaan misselijk van.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_3935089
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 13:16 schreef Ruwan1986 het volgende:
Ik was een keer thuis bij een vriendin van me en ik liep naakt achter haar aan en zij gooide opeens de deur dicht en toen zat mijn penis ertussen. Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad.
sorry
Wij vrouwen praten inderdaad te veel, maar zelfs dan zeggen we nog niet de helft van wat we weten.
pi_3935890
Na een avondje stappen, had een vriend van ons een grote mond dat ie gratis sex kon hebben in een zo'n wip-in club. De weddenschap werd gesloten, zijn beurs werd afgenomen en ze gingen de club binnen, hij ging een kamertje binnen en de rest dronk wat aan de bar, ze zagen hem bewegen door het kiertje van de raam.

Nadat ze hun drankje ophadden gingen ze naar de auto om op hun vriend te wachten. Opeens komt hij met zijn broek op de knieeen naar buiten gerend! Wegwezen wegwezen !!!

Zo werd hij 100 piek rijker maar wel een kwakkie armer

Wij vrouwen praten inderdaad te veel, maar zelfs dan zeggen we nog niet de helft van wat we weten.
pi_3939292
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 13:16 schreef Ruwan1986 het volgende:
Ik was een keer thuis bij een vriendin van me en ik liep naakt achter haar aan en zij gooide opeens de deur dicht en toen zat mijn penis ertussen. Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad.
HAHHAHAHAHAAH LOL ik lig hier echt heeleemaal dubbel

sorry

-
pi_3939509
quote:
Op donderdag 18 april 2002 15:17 schreef He-man het volgende:

[..]

wat houdt frutten bij jou in?
je maakt me nieuwsgierig!


gewoon frutten, je weetwel
friemelen, frunikken, voelen, strelen, aaien, betasten.. zoiets

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 23-04-2002 21:05]

pi_3939546
oh en ik heb ook een keer in mijn schaamlip geknipt..
niet dat dat nou een sexblooper is maar hierboven op de vorige pagina staan ook paar van zulke verhalen...

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 23-04-2002 21:08]

  dinsdag 23 april 2002 @ 21:08:33 #77
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_3939587
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 12:42 schreef im_me het volgende:
Ik had laatst ook iets behoorlijk pijnlijks, we hadden onze eigen racekart gemaakt voor een klein iemand, dan bedoel ik ook echt klein. ook lekker smal dus 2 wielen door de bocht blijft ineens dat klote gas hangen en klap ik met zo'n slordige 70km.uur vol de muur in, na wat airtime kwam dat motor blok omgedraait vol in m'n klokkenspel en dat was zeer pijnlijk. Na een kwartier langs de kant gezeten te hebben toch maar ff m'n hand in m'n broek om te kijken of ik alles nog had en ja hoor daar kwam een rode vinger uit, damn leek wel een wijf. ik naar de EHBO gegaan voor dit zeer genate plekje blijkt m'n balzak beetje gescheurt te zijn, paar hechting. Gelukkig heb ik hier nu ( paar dagen later weinig last meer van ).
*krimpt ineen bij gedachte*
pi_3939777
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 13:16 schreef Ruwan1986 het volgende:
Ik was een keer thuis bij een vriendin van me en ik liep naakt achter haar aan en zij gooide opeens de deur dicht en toen zat mijn penis ertussen. Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad.
was t een brede, zware eikenhouten deur?

ja..? dus..? en..?
pi_3962628
hahaha wat is dit lachuh. Ik heb alleen wel eens mijn jantje tussen de rits gehad maar verder niks ergers.

groetjesssssssssss

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_3963032
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 21:04 schreef heaven7 het volgende:
oh en ik heb ook een keer in mijn schaamlip geknipt..
niet dat dat nou een sexblooper is maar hierboven op de vorige pagina staan ook paar van zulke verhalen...
AAAAUUUWWWW!!! Hoe liep het af dan??? Issie weer dichtgegroeid??
pi_3963196
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 21:08 schreef Rampage2K het volgende:

[..]

*krimpt ineen bij gedachte*


auch
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_3963558
Volgens mij zijn dit nooit alle bloopers. Waar blijft de rest?????????
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_3963647
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:05 schreef Freaky_pauwie het volgende:

[..]

AAAAUUUWWWW!!! Hoe liep het af dan??? Issie weer dichtgegroeid??


ja, was een klein knipje en het genas heel snel, binnen 2 dagen niks meer van te zien maar ik schrok wel
pi_3963667
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:49 schreef heaven7 het volgende:

[..]

ja, was een klein knipje en het genas heel snel, binnen 2 dagen niks meer van te zien maar >>>ik schrok wel<<<


vind je het gek??
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_3963863
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

vind je het gek??


nee, zeg ik dat?!
pi_3963903
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:14 schreef heaven7 het volgende:

[..]

nee, zeg ik dat?!


nee zo bedoelde ik het owk niet maar iedereen zou schrikken of je moet onmeunig van sm houden
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_3963937
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:18 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

nee zo bedoelde ik het owk niet maar iedereen zou schrikken of je moet onmeunig van sm houden


ik ben ook heel huiverig als ik weer met de schaar in de buurt kom
maar tegenwoordig scheer ik het een en 't ander
pi_3963950
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:22 schreef heaven7 het volgende:

[..]

ik ben ook heel huiverig als ik weer met de schaar in de buurt kom
maar tegenwoordig scheer ik het een en 't ander


maar dan nog moet je oppassen
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_3963965
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

maar dan nog moet je oppassen


ja maar dat is nog nooit misgegaan dus ben ik nog niet huiverig daarvoor
pi_3963988
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

ja maar dat is nog nooit misgegaan dus ben ik nog niet huiverig daarvoor


het bloed in mijn gezicht al als een gek als ik me snij met scheren.

Wat zal het beneden dan een bloedbad worden!!!

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_3963994
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:28 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

het bloed in mijn gezicht al als een gek als ik me snij met scheren.

Wat zal het beneden dan een bloedbad worden!!!


joh, ik was net zo gelukkig dat ik niet meer hoef te knippen, maak me nou niet bang
pi_3964007
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:29 schreef heaven7 het volgende:

[..]

joh, ik was net zo gelukkig dat ik niet meer hoef te knippen, maak me nou niet bang


ik maak je niet bang. het lijkt em alleen zo
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_3964043
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

ik maak je niet bang. het lijkt em alleen zo


dan is het goed
  donderdag 25 april 2002 @ 21:35:38 #94
27187 eLeCtRaBeLg
Vrouwen = Leuk speelgoed
pi_3966387
Mijn Blooper gaat als volgt.

Ik had net wat met mijn vriendin.
We friemelden al wel een beetje, maar we hadden nog nooit echt wat gedaan.

Uiteindelijk was het moment aangebroken, dat ik "Het" met haar mocht doen.

Zo zenuwachtig als je bent, knup je zo' n Pippi Vangkous om de leutert, en staat klaar voor de eerste stoot.

Je wilt en mag zowat naar binnen , en dan word in een keer de deur opengegooid!!!!

Haar vader " EN WAT DENK JE ER VAN HET IS GVD*#&#)#(MM(#E AL HALF 3 S' Nachts!

En wie zit daar met z'n blokfluit in z'n hand klaar om aan te vallen? Juist! ikke.

Het was in een keer gebeurd!

Wel genaaid dus, maar niet volgens de planning

Sorry for the PAIN in the ASS, butt I like it >:)
pi_3966557
quote:
Op donderdag 25 april 2002 21:35 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
Mijn Blooper gaat als volgt.

Ik had net wat met mijn vriendin.
We friemelden al wel een beetje, maar we hadden nog nooit echt wat gedaan.

Uiteindelijk was het moment aangebroken, dat ik "Het" met haar mocht doen.

Zo zenuwachtig als je bent, knup je zo' n Pippi Vangkous om de leutert, en staat klaar voor de eerste stoot.

Je wilt en mag zowat naar binnen , en dan word in een keer de deur opengegooid!!!!

Haar vader " EN WAT DENK JE ER VAN HET IS GVD*#&#)#(MM(#E AL HALF 3 S' Nachts!

En wie zit daar met z'n blokfluit in z'n hand klaar om aan te vallen? Juist! ikke.

Het was in een keer gebeurd!

Wel genaaid dus, maar niet volgens de planning


ach je bent idd wel flink genaaid dus klagen mag je niet
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  donderdag 25 april 2002 @ 21:49:40 #96
27187 eLeCtRaBeLg
Vrouwen = Leuk speelgoed
pi_3966569
Zou het daarom zijn dat de meeste "vrouwen" de eerste keer niet lekker vinden?
Sorry for the PAIN in the ASS, butt I like it >:)
pi_3966627
zou kunnen
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_3968211
quote:
Op donderdag 25 april 2002 21:35 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
Goh jij hebt het wedstrijdje 'zoveel mogelijk enters in je post' iig gewonnen.

maar eeh wat we willen weten is hoe het afgelopen is ofcourse

oud
pi_3969048
Owke, deez is ranzig, dus scroll maar vast door

Het is mij gelukkig niet overkomen, en het verhaal is al door veel monden gegaan, dus ik weet niet of alles nou wel helemaal klopt Maar dit is wat mij verteld is:

Een maat van een maat van me was na een avondje uit met een meisje mee naar huis gegaan. Daar had ze hem eerst nog flink wat drank gegeven, en uiteinderlijk strompelden ze met z'n 2en naar de slaapkamer... Hij vond het allemaal al een beetje freaky dat ze plastic over het bed heen spande, maar ze hield van hygiëne had ze gezegt.
Hij was stom dronken, dus wat zou hem het allemaal uitmaken

Zijn ze goed en wel bezig, word het nog erger, want het leek haar enorm geil om hem haar vinger in de ***** te stoppen -> dronken, dus ok. Uiteinderlijk bleek ze een zakdoek in z'n reet gedrukt te hebben
Hij had het met z'n domme kop niet eens door, en precies toen hij klaar kwam, trok ze met een ruk die zakdoek eruit!!! * EEK *
Hij heeft het hele bed onder gescheten
Je lichaam weet het op de een of andere manier dan niet meer tegen te kunnen houden!!

Hij natuulijk gelijk naar de plee rennen: "GADVERDAMME!!! DJEEZ!!!! AARGHHHHH"
Het verhaal ging ook nog dat toen hij terug kwam, zei er in lag te zwemmen, maar dat geloof ik nou weer nét niet

  vrijdag 26 april 2002 @ 03:45:57 #100
374 beelzebub
master of disaster
pi_3969217
Alsof je de stop eruit trekt.

pi_3970033
Nou weet ik ook waar dat plastic voor diende....
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  vrijdag 26 april 2002 @ 10:02:44 #102
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_3970237
Wij hadden wat jaren terug op de korfbal een internationaal tournooi, met wat spanjaarden en engelse ploegen erbij, nu heb ik dit verhaal uit tweede hand, maar ik geloof de verteller eigenlijk wel.

Een maat van hem had, na het flink innemen van flink wat drank, zijn oog laten vallen op een bevallig brits meisje, van het type ik drink dus ik ben geil. Hij flink tegen haar aan ouwehoeren en uiteindelijk gaat ze met hem mee naar buiten. Buiten staan ze eerst wat te zoenen, dan een beetje te bevoelen, en ze fluisert hem hees in zijn oor "Watch this I'll give you a *hickup* great blowjob." Ze lopen om de hoek (uit het zicht van de deur), ze knielt, en trekt zijn broek naar beneden, met zijn broek op de enkels, en zijn phallus in de aanslag wacht hij op wat komen gaat.

Ze doet haar mond open, en gaat over haar nek. Niet opzij, niet naar achteren, maar recht naar voren ... in zijn broek. Schoenen, boxershort, en jeans waren uiteraard geheel bevolkt met de resten van drank en barbeque.

De legende verteld niet precies hoe hij het heeft uitgelegd aan zijn vrienden, maar ik kon jullie dit verhaal niet onthouden.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_3970328
geweldig verhaal!
  vrijdag 26 april 2002 @ 13:40:21 #104
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_3972845
Dit Topic is echt super.. vooral doorgaan!!
quote:
Op Dinsdag 26 maart 2002 17:46 Little_Missy het volgende:
Na een avondje lekker stappen nam ik mn date mee naar huis, omdat er nog al wat bier en sigaretten genuttigd waren, had ik hem een kauwgompje aangeboden.
Ik zal jullie de verdere details van de nacht besparen (het was trouwens wel errug gezellig), maar toen ik de volgende ochtend onder de douche stond, bleek ik vanonder onder de kauwgom te zitten...
Ik dacht dat de navel ervoor was om de kauwgom in te stoppen voor tijdens het beffen..
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 02:13 schreef Neejoh het volgende:
Owke, deez is ranzig, dus scroll maar vast door

Het is mij gelukkig niet overkomen, en het verhaal is al door veel monden gegaan, dus ik weet niet of alles nou wel helemaal klopt Maar dit is wat mij verteld is:

Een maat van een maat van me was na een avondje uit met een meisje mee naar huis gegaan. Daar had ze hem eerst nog flink wat drank gegeven, en uiteinderlijk strompelden ze met z'n 2en naar de slaapkamer... Hij vond het allemaal al een beetje freaky dat ze plastic over het bed heen spande, maar ze hield van hygiëne had ze gezegt.
Hij was stom dronken, dus wat zou hem het allemaal uitmaken

Zijn ze goed en wel bezig, word het nog erger, want het leek haar enorm geil om hem haar vinger in de ***** te stoppen -> dronken, dus ok. Uiteinderlijk bleek ze een zakdoek in z'n reet gedrukt te hebben
Hij had het met z'n domme kop niet eens door, en precies toen hij klaar kwam, trok ze met een ruk die zakdoek eruit!!! * EEK *
Hij heeft het hele bed onder gescheten
Je lichaam weet het op de een of andere manier dan niet meer tegen te kunnen houden!!

Hij natuulijk gelijk naar de plee rennen: "GADVERDAMME!!! DJEEZ!!!! AARGHHHHH"
Het verhaal ging ook nog dat toen hij terug kwam, zei er in lag te zwemmen, maar dat geloof ik nou weer nét niet


hé lekker ranzig allemaal en errug hygiënisch wat een sadist!!
pi_3972915
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 13:40 schreef Gstar het volgende:
Dit Topic is echt super.. vooral doorgaan!!
[..]

Ik dacht dat de navel ervoor was om de kauwgom in te stoppen voor tijdens het beffen..
[..]

hé lekker ranzig allemaal en errug hygiënisch wat een sadist!!


Zo echt wel! Ik zou voor een paar jaar niet meer naar bed durven
owke, das niet waar, maar je begrijpt wat ik bedoel
pi_3972921
ik geloof er echt totaal niks van!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_3974228
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 13:45 schreef Joene het volgende:
ik geloof er echt totaal niks van!
Ik weet het dus niet Je hebt echt wel van die psycho's, en als je dronken bent laat je alles maar voorbij komen zoals het gaat

* Neejoh weet iig wel dat hij niet dronken het bed in stapt *

  vrijdag 26 april 2002 @ 18:19:57 #108
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_3976163
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 02:13 schreef Neejoh het volgende:
Het verhaal ging ook nog dat toen hij terug kwam, zei er in lag te zwemmen, maar dat geloof ik nou weer nét niet
Ah, vandaar dus dat zeiltje!!
pi_4001204
*schopt*

niemand meer een blooper gehad?

pi_4009801
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:58 schreef Mordreth het volgende:
*schopt*

niemand meer een blooper gehad?


Nope, sowwy
pi_4013015
kom op! Ga eens wat bloopers meemaken, ik wil weer lachen
  dinsdag 30 april 2002 @ 13:03:30 #112
27360 danino
Are you talkin' to me?
pi_4013030



ik maak nooit een blooper mee ik ben perfect
pi_4013313
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:03 schreef danino het volgende:



ik maak nooit een blooper mee ik ben perfect
Als je perfect zou zijn zou je nooit zo kinderachtig gaan doen
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 30 april 2002 @ 19:03:47 #114
27390 FLipKick
Confused!?
pi_4016189
Ik heb niet echt bloopers meegemaakt behalve met de fiets bijv. Ff op de trappers staan en dan van de trappers pleuren en niet je stuur kunnen vastpakken...

Ja misschien is dit eentje:
Wij moesten met school touwklimmen... Het lukt mij aardig alleen dat naar beneden gaan ging niet zo goed. Kortom ik viel en greep nog niet met men handen het touw (1e graads brandwonden aan mn klauwen) en viel sneeeeeeel naar beneden.
Alleen had zo een OEN! een knoop onderin het touw gemaakt dus ik val zo recht met men zaakje op die knoop...

pi_4016349
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 19:03 schreef FLipKick het volgende:
Alleen had zo een OEN! een knoop onderin het touw gemaakt dus ik val zo recht met men zaakje op die knoop...

knopen maakt men toch altijd onderin die touwen?
pi_4016405
niet altijd hoor
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 30 april 2002 @ 19:57:10 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4016632
Ik hoorde van mn buurman laatst het volgende verhaal, dus wat er waar is weet ik niet.

Hij was laatst op stap gegaan met een vriend om een paar biertjes te slobberen.
Op een bepaald moment na wat biertjes slaat die vriend van hem een vrouw aan de haak.
Heel leuk gesprek hadden ze verder die avond dus mn buurman dacht " laat ik maar eens naar huis gaan "
Hoorde hij de volgende dag het verhaal van zn vriend hoe de avond verder was verlopen...

Die gast was met haar mee naar huis gegaan om de gezelligheid nog eens te onderstrepen
Bij haar thuis aangekomen blijkt dat ze een blaffende bouvier in huis had zitten.
Ze gaan meteen naar boven naar de slaapkamer en laten de hond opgesloten zitten in een andere kamer.
De 2 gaan lekker tekeer in bed terwijl die hond alleen maar harder gaat blaffen en meer irritant gaat doen.
Op een bepaald moment was de slaapkamer scene afgelopen en die vriend dacht ff lekker een verfrissende douche te pakken.
Zegt die vrouw " Wil jij dan ff de hond vrij laten, misschien dat hij dan ophoudt met blaffen. Zo gezegd zo gedaan en de man gaat douchen.
Is hij klaar, loopt hij de badkamer uit en de slaapkamer in, ziet hij zo die grote hondenkop tussen die benen tekeer gaan van die vrouw!!!
GATVERDAMME toch??
Dus die gast wist niet hoe snel hij weg moest wezen daar, en ik denk dat hij thuis nog wel een paar douches heeft genomen!!

The truth was in here.
pi_4016722
wat een bull
pi_4017228
eerlijk gezegd geloof ik daar weining van
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 30 april 2002 @ 21:30:38 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4017477
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 19:57 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde van mn buurman laatst het volgende verhaal, dus wat er waar is weet ik niet.
The truth was in here.
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:25:40 #121
27390 FLipKick
Confused!?
pi_4018023
Knopen in touw bij touwklimmen word meestal niet gedaan...
Is ook slecht voor touwen.
  woensdag 1 mei 2002 @ 00:47:29 #122
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4019471
Okay na deze avond al deze topics doorgelezen te hebben moet ik er ookmaar aan geloven. Niet dat t grappig is ofzo maar wel jeugdig en geslacht

Ok in mijn jonge jaren gingen we standaart naar zuid-frankrijk naar de nudistencamping(toch geen taboe meer tegenwoordig? ) dus daar lig je dan als jong jochie lekker warm op je rug van de zon te genieten, en toen verveelde ik me en ging ik met steentjes spelen... Jawel kwam er op een of andere manier achter dat je die met je eikeltje mee naarbinnen kon doen en dat die er dan ookweer 'uitgeschoten' konden worden Vond ik leuk kennelijk

Anywee hoop snel weer een verhaal te lezen waar ik echt om kan lachen, vertel t maar zo melig mogelijk en geen 'ik werd me toch hard in m'n kruis geraakt dingen want dat weten we nou wel

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_4023415
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:25 schreef FLipKick het volgende:
Knopen in touw bij touwklimmen word meestal niet gedaan...
Is ook slecht voor touwen.
erm bij gym etc. wel hoor...
ja..? dus..? en..?
  woensdag 1 mei 2002 @ 13:27:18 #124
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4023876
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 00:47 schreef Machiel het volgende:
Anywee hoop snel weer een verhaal te lezen waar ik echt om kan lachen, vertel t maar zo melig mogelijk en geen 'ik werd me toch hard in m'n kruis geraakt dingen want dat weten we nou wel
Dat soort dingen juist WEL! Als het een geslachtsdeelblooper is, dan klopt het voor dit topic.
Of het handig is, is een tweede...
  woensdag 1 mei 2002 @ 15:22:35 #125
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_4025728
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 13:27 schreef Eriksie het volgende:

[..]

Dat soort dingen juist WEL! Als het een geslachtsdeelblooper is, dan klopt het voor dit topic.


nou ik begrijp hem wel... een verhaal over een sexblunder is leuker als een verhaal over iemand die zijn zak heeft opengehaald of een tennisbal keihard in zijn behallen gesmashed heeft gekregen!
patat ftw :)
pi_4026363
Er is zat gebeurd tijdens een avondje sex..

Zoals bij meerdere tijdens een potje harde sex door het bed heen gaan en in een tel stond de hele familie naast t bed..

Mijn ouders gaan op zaterdag en zondagmorgen altijd bij Opa en Oma op bezoek.. Ik meende beneden de deur te horen.. Dus ik met mn lippen om de lul van mn vriend.. Denk ff lekker wakker maken.. Nou hij werd lekker wakker en kreeg er steeds meer zin in.. Nou wij aan de slag.. Ik maakte toch meer geluid dan ik dacht en binnen een paar tellen stond mn moeder naast het bed.. Die dacht dat er wat aan de hand was.. Staat mn pa beneden aan de trap zich helemaal suf te lachen.. En riep nu gaan we wel weg Tal!!! *bloos*

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_4075879
quote:
Dus ik met mn lippen om de lul van mn vriend..
Welke lippen, neem aan de onderste aangezien je te veel lawaai maakte
pi_4079847
niet echt een blooper, maar heb me wel geschaamd ...
We gingen op vakantie naar Turkije, het was heeet buiten, heeeeel heet, niet om uit te houden, het zwembad was smerig en pislauw. Mijn vriend en ik besloten even 'even af te koelen' in het apartement gna (lekker loom van de hitte nog heter worden)

Onze vrienden besloten nog wat te blijven hangen aan de zwembadbar. Wij begonnen aan een lekkere vrijpartij. Eerst heerlijk slome opwinding en toen puntje bij paaltje kwam stormden onze vrienden opeens binnen ! Schaam. Ze hadden het gelijk gezien en trokken giechelend de deur dicht...wij konden er gelukkig ook mee lachen.

We hebben het even later stilletjes afgemaakt. En volgens de geluiden uit de kamer naast ons namen zij ons voorbeeld over

Wij vrouwen praten inderdaad te veel, maar zelfs dan zeggen we nog niet de helft van wat we weten.
  maandag 6 mei 2002 @ 12:29:09 #129
21493 Red_Devil
NEE, niet dat van die Belgen!
pi_4080289
Nou dan heb ik ook nog een keer iets pijnlijks gezien. Wij deden met een groep mee aan een ijshockey toenooi. Je kent wel flink lachen en afentoe ook goed spelen. Een van delaatste wedstrijden moesten we tegen een wat beter team, waar een gast in zat die erg hard kon slaan (je voelt hem al wel aankomen) .
Dus onze goalie, met puck en al staat daar een face-off af te wachten. Ze nemen de face off en spelen naar de man die zo hard kon slaan en die 2 meter van de goal afstond. Hij haalt uit, een snoeiharde slapshot, reht bij onze goalie op zijn tok.
Wij lachen met zijn allen enzo van "ach joh, komt wel goed". Dus niet, man van het ijs af. Na nog 5 minuten zonder goalie dik ingemaakt te zijn geworden, komen wij de kleedkamer inlopen....ik heb nog nooit iemand ZO wit zien zijn....

Ik weet niet of dit nog erbij kan, maar vervolgens komt ons team omstebeurt binnenlopen. "Lullig joh" of "Trek je het nog?"

Red_Devil

Now the most important question in life, why does a fly, like to eat the shit of a cow?
pi_4104692
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 08:04 schreef maradona het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt grappig om eerlijk te zijn


Dus jij bent liever niet eerlijk ?
grtzzzz ikke
pi_4105146
De wat ouderen onder ons kennen het wel, de 27MC bak. mateloos populair in die tijd (begin jaren `80)
Op een zeker moment werden er voossejachten georganiseerd, mocht niet van de juut, maar toch werd het illegaal gedaan. 1 persoon verstopte zich met zijn auto en een bakkie in een eindeloos grote polder en de rest moest door met hun bakkie te "peilen" de vos opsporen. wie het eerst kwam, was de volgende vos.
Op een dag was een gozer met een witte Manta de vos. na een half uur hoorden wij hem roepen, een minuut lang, dan weer een minuut niets etc. iedereen startte en ging zijn weg op jacht naar de Vos. Ik reed voorzichtig en toch snel van kruising naar kruising waar peilingen werden uitgevoerd door mijn maat. Op een gegeven moment stopte de vos ineens voorgoed met zenden, was niet de bedoeling dus wij vroegen ons al af wat er loos was. Na 10 minuten kwam langs de weg, half onder enkele bossages een witte Manta in zicht, wij blij... we waren eerste. maar deze Manta was zwaar beslagen (de ruiten) en de hele wagen stond als een dronken cakewalk te schudden dus wij keken elkaar eens aan en zeiden tegelijk "vandaar dat ie stopte, hij ligt te naaien" en we besloten een geintje uit te halen. slopen naar de wagen en begonnen deze handmatig hard heen enw eer te schudden, iets wat zeer verontwaardigde kreten opleverde. Plots ging de deur open en een kwaaie kerel stapte uit, broek op de enkels, en begon onbeholpen op ons af te stormen. Wij wegwezen, dit was de vos helemaal niet, een leuk meisje zat schaterend en half ontkleed op de passagiersstoel en zag de humor van haar vriend die zo onbeholpen op ons afkwam, zijn stijve paal snel slinkend, wel in.

de echte vos? was een kwartier eerder door oom agent 300 meter verderop betrapt en zijn bakkie in beslag genomen wat zijn zwijgen verklaarde, als wij niet die andere Manta ontdekt hadden waren wij ook in hun fuik gelopen. 6 anderen waren eveneens hun bakkies kwijt.

we hebben werkelijk blauw gelegen van het lachen...

grtzzzz ikke
pi_4106215
Ik ken er ook nog wel een, niet van mezelf ofsow, maar van een vriendin van me.
Tis al een paar jaar geleden en ze had nog een beugel.
ze was fijn haar toenmalige vriend aant pijpen, blijft ze ineens hangen met dr beugeltje...
Lijkt me niet echt een prettig gevoel.. (voor de jongen dan!)
To know is to know that you know nothing, that's the meaning of true knowledge
  woensdag 8 mei 2002 @ 10:59:58 #133
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4108563
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 01:28 schreef metalgirl het volgende:
blijft ze ineens hangen met dr beugeltje...
Lijkt me niet echt een prettig gevoel.. (voor de jongen dan!)
AAAAARGH!!!
Of het handig is, is een tweede...
  woensdag 8 mei 2002 @ 11:01:48 #134
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4108588
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 23:59 schreef Peepo46 het volgende:
Gaaf verhaal!
Of het handig is, is een tweede...
  woensdag 8 mei 2002 @ 13:53:39 #135
27617 Jweetje
Jweetje.nl
pi_4111431
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 01:28 schreef metalgirl het volgende:
Ik ken er ook nog wel een, niet van mezelf ofsow, maar van een vriendin van me.
Tis al een paar jaar geleden en ze had nog een beugel.
ze was fijn haar toenmalige vriend aant pijpen, blijft ze ineens hangen met dr beugeltje...
Lijkt me niet echt een prettig gevoel.. (voor de jongen dan!)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH....;(

En de spanning was over

  woensdag 8 mei 2002 @ 20:09:27 #136
27960 AlbertHeijn
Jajajajajajaja......Jajajajaja
pi_4116480
Na al deze bloopers gelezen te hebben, heb ook ik me maar eens ingeschreven. Ik heb ook wel eens wat "vervelends" meegemaakt.

Ik was lekker bezig met mijn (ex) vriendin. Zij lag op haar rug, ik zat voor haar, zij met haar benen tegen mijn schouders. Heel langzaam naar binnen en weer bijna helemaal naar buiten. Ze vond het heerlijk en vroeg me sneller te bewegen. Ze was echt gek van verlangen. Steeds weer ging in baar haar binnen en weer bijna helemaal eruit. Steeds sneller ook. Toen het tempo bijna voluit was "floepte" hij eruit, maar gelukkig ook weer erin. Dacht ik...

Nadat ik eruit "gefloept" was ben ik keihard in haar anus gestoten. Ze schreeuwde het uit. Tranen in haar ogen.

Na haar getroost te hebben, voor zover mogelijk dan, hebben we het afgemaakt. Ik op mijn rug en zij boven op. Voor de veiligheid....

...achteraf kon ze er gelukkig weer om lachen

pi_4116948
YAIEKSSSSSS,

dat is toch wel het toppunt van hoogst onprettig... en het daarna nog afmaken ook, dat vind ik wel erg dapper!! Voor hetzelfde geld was ze uitgescheurd...

Het is erger dan je denkt, als je denkt is het nog erger...
  maandag 13 mei 2002 @ 18:41:45 #138
27390 FLipKick
Confused!?
pi_4175513
AAAuucchhhh...
pi_4175584
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 08:29 schreef vosss het volgende:
Hhhmmmz, kan me nog wel een leuk voorval herrinneren met mn ex.

Na een avondje stappen kom ik thuis (ik woon nog bij mn ouders) samen met mij (nu) exvriendin.
Iedereen lag al in bed (dachten we), dus ik laat me lekker pijpen door mn vriendin. Hoor ik plots in de achtertuin de poort opengaan, tjsa ik was net op the point of no return als je begrijpt wat ik bedoel.
mn vriendin hoorde niks, en ik dacht zuig jij maar lekker door, boeien wie er nu thuis komt.
Bleek mn broertje te zijn, die had al vanuit de tuin gezien dat ik een blowjob kreeg, dus die kwam heel zachtjes binnenlopen. Deur van de kamer zwaait open:
HALLO, WAT ZIJN JULLIE AAN HET DOEN, IS HET LEKKER!!!!!

mn vriendin verslikt zich bijna, knalrooie kop druipt ze af naar boven naar mn kamer. Dag erna schaamde ze zich dood.

Had mn broertje dat voorval voor de gein aan mn ouders verteld. Dus wij komen 's morgens de huiskamer in lopen, eerste wat mn vader zegt tegen mn vriendin: EEhm, het is niet de bedoeling om hier een beetje midden in de nacht in de woonkamer mn zoon te pijpen hoor! Zij schaamde zich nog harder
Mn vader deed dat gewoon voor de lol, hij zag de grap er we in.


HAHAHA, deze ken ik, alleen was ik met me vriendin bezig, komt haar broer binnenlopen, kijk een keer en loopt door

Wat is dat toch met broertjes

  dinsdag 14 mei 2002 @ 02:18:54 #141
23094 Pindakaasje
Now what...
pi_4182133
Nou okee dan...
was een keer bij mijn vriendin (NIET mijn ex ), en die hebben dus een hond thuis.
Haar ouders waren weg, dus wij gingen es lekker bezig. Alles goed enzo, komt die hond binnen (deur zat dus blijkbaar niet goed dicht ofzo). Ik denk: da zal wel, die gaat zo weg.
Nou, die hond vond het dus blijkbaar echt niet leuk dat ik met mijn vriendin bezig was, en die begon mijn een beetje aan te vallen, en keihard te blaffen.
wist niet hoe snel ik van haar af moest komen
  dinsdag 14 mei 2002 @ 12:25:33 #142
22621 caatje
verschil moet er zijn
pi_4185031
schop ..... te leuk topic om zo aan te laten modderen
  dinsdag 14 mei 2002 @ 13:46:14 #143
26855 FreshFlava
"Het is die smaak hè..&qu
pi_4186487
Ha Ha Ha....

Een poos geleden ben ik met een paar vrienden uitgeweest naar een discotheek hier in Limboland. (de Peppermill voor wie het weten wilt).
Zijn daar 2 vrienden van mij toch onbewust close geworden!!! Lees maar. hehe

Na de nodige wat gedronken te hebben ziet een vriend van me een leuk meisje staan die hij wel ziet zitten voor één ding. Het was echt zon type meisje van Ik ben een snol en wil seks. Maar effe voor de duidelijkheid, het was wel een lekkere snol. Je kent ze wel..
Tja.. die gasten hebben vaker van die rare acties, waar ik niet echt begrip voor heb, maar er zijn best veel meisjes die het erom doen.. Zo ook dit meisje..

Hij met dat meisje praten, beetje zoenen enz De hele avond heeft die ergens in een hoekje gestaan en niemand heeft hem daarna gezien.
Op een gegeven moment sta ik boven (discotheek bestaat uit verdiepingen) zie ik die vriend van me naar buiten lopen met dat desbetreffende meisje
Komt die na een half uur weer binnen, begint die honderduit te vertellen:
Ohhhh wat was die geil. Ik heb die meid echt eens even goed gesnaaid en ze had er wel zin in. Alleen dom, dom, dom. Geen condoom gebruikt , want die had ik niet.. Maar ik heb haar eens lekker volgespoten enz. heeeel verhaal..

Wat ik al zei die gasten zijn raar en heb hem zijn vet gegeven.. En ben flink op hem uitgevallen, waarom die zo stom is
Maar toen

Zie ik oppeens een half uur daarna een andere vriend met datzelfde meisje flirten en hij ook eropaf.. (zonder dat die twee vrienden het van elkaar wisten)
Hij ook zoenen met dat meisje en je gelooft het niet, maar ook naar buiten met dat meisje..

Komt die later weer binnen en meteen op me af
Ik ben verliefd.. Heb echt een leuk meisje ontmoet, maar ze is nu naar huis
Maar.. Ik heb net met dat meisje seks gehad.. (ik stond alweer perplex). En vroeg hoe die dat kon doen.
Zegt die: Man. Ze vond me echt leuk en we hebben lekker staan zoenen en van het een kwam het ander.. Heb ik haar daarna toch gebefd.. En ik kan je een ding vertellen.. ZE WAS NAT DAARBENEDEN!! Zo opwindend was het..

Man. Wat heb ik tranen gehad van het lachen. Die meid was niet aan haar gerief gekomen bij de eerste. En heeft het toen laten afmaken door de tweede. En geen wonder dat ze NAT was, want daar had die eerste wel voor gezorgd "die haar volgespoten had" om het maar eens in zijn eigen woorden te zeggen...


BIZAR, maar wel leuk om die twee eens op hun flikker te geven. Tot op vandaag geloven ze het nog niet toen ik dit vertelde en denken ze dat het een misselijke grap is... MAAR HET IS DE WAARHEID..

[Dit bericht is gewijzigd door FreshFlava op 14-05-2002 13:51]

Er zijn 3 soorten mensen. Zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen!
  dinsdag 14 mei 2002 @ 13:49:18 #144
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4186535
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 13:46 schreef FreshFlava het volgende:
Ha Ha Ha....Man. Wat heb ik tranen gehad van het lachen. Die meid was niet aan haar gerief gekomen bij de eerste. En heeft het toen laten afmaken door de tweede.
BIZAR
iiiiii
Of het handig is, is een tweede...
pi_4196846
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 13:46 schreef FreshFlava het volgende:

[...]


LOL
dus
pi_4210868
Ik heb weer eens hard gelachen
Dank je wel
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:15:16 #147
25977 LaitSolaire
Can I touch the sun?
pi_4225338
Na een aantal keren hartelijk te hebben gelachen is het tijd om ook eens wat bij te dragen.

Toen ik nog op school zat werkte ik bij de AH als vakkenvuller. We hadden een retegezellig team van jonge gasten die iedere zaterdagochtend om 07:00 braaf binnenkwamen en de winkel in no time volgooiden. De lege dozen die overbleven moesten dan altijd naar de kassa's gebracht worden voor het koopvee. Onze chef, een fanatieke gast, werkte altijd met ons mee om het goede voorbeeld te geven en liep met zo'n stapel lege dozen in zijn hand naar de kassa's. Hij had er best wel veel in zijn handen en kon met goed fatsoen alleen maar, door naast de dozen vooruit kijken, iets voor zich zien.

Chef gilde naar mij: "Eej van Dis (ik had de naam teveel te lullen), doe dat poortje even open". Dus ik spring over het poortje heen om mijn hand voor dat ledje te gooien om het automatische ingangspoortjes open te laten gaan. Chef kon echter het poortje zelf niet zien en was, blijkbaar vol goede moed en vertrouwen in mijn kunnen, door blijven lopen. Zo liep hij dus liep in volle vaart recht met zijn zaakje op het openslaande poortje in. Hij schreeuwde heel onbeholpen: "oei oei oei" en al die dozen vlogen de lucht in.

Ik had het allemaal zien gebeuren, maar kon geen bal meer doen om het hekje terug te laten gaan. "Open is open": denken dat soort poortjes meestal. Het enige dat op dat moment uit mijn mond kwam voordat het gebeurde was: "eej!", maar dat was al te laat.

De "pas op!" die na de "eej" had moeten volgen, werd al snel overstemd door interne verwerkingen van wat had plaatsgevonden en lag krom van het lachen. De hele club kwam kijken wat die schreeuw was geweest en waarom ik zo hard aan het lachen was en waarom chef op de grond lag te kreunen en krioelen.

Ik ben de hele dag blijven lachen en vertelde het verhaal aan iedereen die het wilde horen - om dan vervolgens met die gast weer keihard te gaan lachen. Op zich is dat in zo'n winkel best wel een grappig iets. Je ziet elkaar door de wanden met artikelen immers niet, maar je hoort elkaar wel. Die chef heeft dat dus de hele dag moeten aanhoren en op een gegeven moment werd hij er dan ook helemaal gek van en heeft hij me op staande voet ontslagen. Dat ontslag bleek wel mee te vallen hoor, want na een kwartier was ik alweer aan het werk. Hij was wel gekrenkt, maar blijkbaar zaten zijn hersenen niet in zijn scrotum.

pi_4227840
Als ik weer bij een klasgenoot tv zit te kijken horen we vrij vaak zijn huisgenoot in de kamer daar naast bezig met haar vriend. Dan zetten we altijd keihard Rammstein op:

Ich bin der Reiter, du bist das Ross
Ich hab der Slussel, du hast das Sloss
Tiefer... Tiefer...

Wel een beetje onderbroeken lol, maar wel lachen.

pi_4227960
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 20:09 schreef AlbertHeijn het volgende:
Na al deze bloopers gelezen te hebben, heb ook ik me maar eens ingeschreven. Ik heb ook wel eens wat "vervelends" meegemaakt.

Ik was lekker bezig met mijn (ex) vriendin. Zij lag op haar rug, ik zat voor haar, zij met haar benen tegen mijn schouders. Heel langzaam naar binnen en weer bijna helemaal naar buiten. Ze vond het heerlijk en vroeg me sneller te bewegen. Ze was echt gek van verlangen. Steeds weer ging in baar haar binnen en weer bijna helemaal eruit. Steeds sneller ook. Toen het tempo bijna voluit was "floepte" hij eruit, maar gelukkig ook weer erin. Dacht ik...

Nadat ik eruit "gefloept" was ben ik keihard in haar anus gestoten. Ze schreeuwde het uit. Tranen in haar ogen.

Na haar getroost te hebben, voor zover mogelijk dan, hebben we het afgemaakt. Ik op mijn rug en zij boven op. Voor de veiligheid....

...achteraf kon ze er gelukkig weer om lachen


Dit is heel apart, ik heb gewoon echt , maar dan ook echt precies hetzelfde meegemaakt. Gelukkig blijk ik niet de enige met zon mega blunder
pi_4230550
heb gehoord over een jongen in hoogkerk(vlakbij groningen)
hij geeft een feestje,veel gezuip en geblow.
die vent gaat met zn vriendin naar boven want die droop ondertussen van geilheid en die 2 slaan aan het sexen..

nu gaat het verhaal dat zij een ring droeg met zo'n strasssteentje erin,een die door middel van vier ijzeren puntjes in de ring werd vastgehouden.
..een van die puntjes stond omhoog en zij(dit niet wetende?)
wil hem een pijpbeurt geven daarbij trekbewegingen makend.
het was een glup van +/- 3cm.

zijn bijnaam zal voortaan zijn: bloedworst!

er zat bloed over het hele bed,tegen de muren omhoog.
op zijn ouders slaapkamer..


duzzz..meiden..sieraden af voor het vrijen..en jongenzzz..
let goed op of ze ze af doet!

joodse traditie..met zn allen gezellig allerlei dingen niet eten...
  zaterdag 18 mei 2002 @ 03:41:57 #151
17205 Profesor
I have a dream!
pi_4230749
Keertje laten pijpen op een buiten keldertrap van een disco/kelderkroeg. Ik dacht dat de ramen afgeplakt waren....later bleek dit een soort "spiegelglas" te zijn.... oftewel 30 personen aan de bar konden meegenieten.....

Keerje seks gehad op de WC (van diezelfde tent overigens) bleek dat de andere WC's defect waren.. oftewel een grote rij wachte ons boos op...

Prof komt daar niet meer zo vaak nu...

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  zaterdag 18 mei 2002 @ 04:31:37 #152
28335 NicholasZ
Veni Vedi Vici
pi_4230836
Cool... dus je bent inmiddels een bekende gast in die tent....
pi_4230841
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 04:31 schreef NicholasZ het volgende:
Cool... dus je bent inmiddels een bekende gast in die tent....
Geslachtsdeel / tent ??

Wat een humor

  zaterdag 18 mei 2002 @ 04:48:32 #154
28535 Nadiya
*lik* *lebber* *slurp*
pi_4230857
heb als kind wel eens kauwgom in m'n muts gestopt en dat wou er niet zo makkelijk meer uit...
tenminste dat zegt m'n moeder, kan het me niet meer herinneren...
ik vraag me alleen af voor wie de blooper erger was, m'n moeder heeft het er namelijk uit moeten peuteren... eeeewwww....
flauw hoor...
pi_4230860
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 04:48 schreef Nadiya het volgende:
heb als kind wel eens kauwgom in m'n muts gestopt en dat wou er niet zo makkelijk meer uit...
tenminste dat zegt m'n moeder, kan het me niet meer herinneren...
ik vraag me alleen af voor wie de blooper erger was, m'n moeder heeft het er namelijk uit moeten peuteren... eeeewwww....
Kauwgom in de muts .LOL
  zaterdag 18 mei 2002 @ 05:14:08 #156
17205 Profesor
I have a dream!
pi_4230875
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 04:48 schreef Nadiya het volgende:
heb als kind wel eens kauwgom in m'n muts gestopt en dat wou er niet zo makkelijk meer uit...
tenminste dat zegt m'n moeder, kan het me niet meer herinneren...
ik vraag me alleen af voor wie de blooper erger was, m'n moeder heeft het er namelijk uit moeten peuteren... eeeewwww....
?!
Forum: Geslachtsdeel Bloopers
Of je bent een preutse muts en was dit je hoogtepunt..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  zaterdag 18 mei 2002 @ 08:59:32 #157
24254 CaptainSoup
NU! EVEN! NIET!
pi_4230984
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 05:14 schreef Profesor het volgende:

[..]

?!
Forum: Geslachtsdeel Bloopers
Of je bent een preutse muts en was dit je hoogtepunt..


Ben jij echt zo dom of vind je het leuk om dom te spelen? Vraag maar eens in je omgeving of ze je even willen vertellen wat "muts" nog meer betekent. Kunnen ze ook eens lachen.
Kunnen jullie nou helemaal niks alleeeeeeeeeen!!!?!!?!?
pi_4231049
Ik zit op volleybal en tijdens een training zat er een oefening servereb tussen.

Sommige van ons doen daarbij een sprongserve. We serveerden aan beide kanten en de afspraak was dat je aan de rechterkant van het veld rechtdoor zou serveren. Een jongen die best fanatiek was wilde niet hele tijd wachtten en ging dus naast de groep in het midden van het veld serveren.

Op zich geen probleem maar een jongen aan de andere kant deed exact hetzelfde. Beide deden ze een sprongservice. De jongen aan de andere kant had alleen deze service nog niet onder de knie.

Beide springen tegelijkertijd op en geven een flinke ram tegen de bal. De jongen die de service goed beheerste kwam neer en kreeg de bal van de jongen die dat niet zo goed kon helaas in zijn edele delen.

Hij kromp echt helemaal ineen. Wij dus ook, maar dan van het lachen.

  zaterdag 18 mei 2002 @ 13:43:12 #159
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4231414
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 21:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als ik weer bij een klasgenoot tv zit te kijken horen we vrij vaak zijn huisgenoot in de kamer daar naast bezig met haar vriend. Dan zetten we altijd keihard Rammstein op:

Ich bin der Reiter, du bist das Ross
Ich hab der Slussel, du hast das Sloss
Tiefer... Tiefer...

Wel een beetje onderbroeken lol, maar wel lachen.


Humor!
Of het handig is, is een tweede...
  zaterdag 18 mei 2002 @ 20:34:55 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4235125
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 13:43 schreef Eriksie het volgende:

[..]

Humor!


Vond ik ook wel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_4237082
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 05:14 schreef Profesor het volgende:

[..]

?!
Forum: Geslachtsdeel Bloopers
Of je bent een preutse muts en was dit je hoogtepunt..


Dit is op zichzelf natuurlijk ook wel een geslachtsdeelblooper
  zondag 19 mei 2002 @ 00:40:52 #162
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4237547
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 13:46 schreef FreshFlava het volgende:
Ha Ha Ha....
BIZAR, maar wel leuk om die twee eens op hun flikker te geven. Tot op vandaag geloven ze het nog niet toen ik dit vertelde en denken ze dat het een misselijke grap is... MAAR HET IS DE WAARHEID..
Whehehe *proest* ja een van de leukste tot nu toe denk dat ze het gewoon niet WILLEN geloven vooral de beffer
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_4237630
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 02:13 schreef Neejoh het volgende:

Hij heeft het hele bed onder gescheten
Je lichaam weet het op de een of andere manier dan niet meer tegen te kunnen houden!!

Hij natuulijk gelijk naar de plee rennen: "GADVERDAMME!!! DJEEZ!!!! AARGHHHHH"
Het verhaal ging ook nog dat toen hij terug kwam, zei er in lag te zwemmen, maar dat geloof ik nou weer nét niet


Verhaal komt me erg bekend voor (behalve dat laatste)... van iemand die die de persoon persoonlijk kende... hoorde het van iemand uit Zwolle

ken geen namen btw was iets van 3 jaar geleden?

[Dit bericht is gewijzigd door VendoR op 19-05-2002 01:05]

Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
pi_4237646
quote:
Op zondag 19 mei 2002 00:48 schreef VendoR het volgende:

[..]

Verhaal komt me erg bekend voor (behalve dat laatste)... van iemand die die de persoon persoonlijk kende... hoorde het van iemand uit Zwolle


hmm.. iemand die ik ook ken? (woon zelf ook in Zwolle )
pi_4240256
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 13:43 schreef Eriksie het volgende:

[..]

Humor!


Ja, je moet hun kop dan zien als ze daarna gaan "douchen"... We zorgen dan natuurlijk wel dat we ze tegenkomen als ze onderweg zijn naar de douche...
  zondag 19 mei 2002 @ 16:16:24 #166
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_4241558
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 04:48 schreef Nadiya het volgende:
heb als kind wel eens kauwgom in m'n muts gestopt en dat wou er niet zo makkelijk meer uit...
tenminste dat zegt m'n moeder, kan het me niet meer herinneren...
ik vraag me alleen af voor wie de blooper erger was, m'n moeder heeft het er namelijk uit moeten peuteren... eeeewwww....
Heb als Fok!er nooit zo hard moeten laggen om post...
zat te lezen toen ik net een bakje met sjoko-krispies met melk in bakkie zat leeg te slurpen...
evenlater zat deze substantie over toetsenbord, muis en beeldscherm heen gekwakt...
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 19 mei 2002 @ 20:04:55 #167
24384 Tony_Montana
Say goodnight to the bad guy
pi_4243400
Was bezig met desbetreffende dame, zij zat op haar bureau. nam haar als volgt : helemaal erin en eruit, altijd fijn, totdat ze ff ging verzitten wat ik niet zo snel doorhad Zo met het koppie tegen het houten bureau aan, kan je zeggen dat dat een niet zo leuke ervaring is. En zij lag uiteraard dubbel van het lachen, klotewijf
Me, I always tell the truth--even when I lie.
  zondag 19 mei 2002 @ 21:39:08 #168
17205 Profesor
I have a dream!
pi_4244423
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:57 schreef SpuitElf het volgende:

[..]

Dit is op zichzelf natuurlijk ook wel een geslachtsdeelblooper


Damm.. snap hem nu pas





Prof voelt zich oud worden..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  zondag 19 mei 2002 @ 23:04:27 #169
21758 magicelmo
KoekWausssss LaserPower
pi_4245648
quote:
Op zondag 19 mei 2002 20:04 schreef Tony_Montana het volgende:
Was bezig met desbetreffende dame, zij zat op haar bureau. nam haar als volgt : helemaal erin en eruit, altijd fijn, totdat ze ff ging verzitten wat ik niet zo snel doorhad Zo met het koppie tegen het houten bureau aan, kan je zeggen dat dat een niet zo leuke ervaring is. En zij lag uiteraard dubbel van het lachen, klotewijf
je vraagt er zelf om he
hmm blaat
pi_4245763
nou dan moet ik er ook maar aan geloven
dit is al een jaartje terug gebuurt met een ex van me :

we hadden een maar maanden en we hadden alles al eens gedaan duz ook 'het'
het was die dag super warm en ik word daar altijd erug hitzig van (kan het niet helpen gebuurt gewoon)
nou wij liggen op de bank en beginnen zo wat te strelen
ff later gaat er van alles uit .
waren we net lekker bezig
word er op de deur geklopt
het was zijn moeder of ze zijn printer ff mocht gebruiken( jammer genoeg had hij heen slot duz wij als een gek kleren weer aan.
nou eindelijk was die moeder weg en wij weer
verder
toen kwam prompt zijn broer binnen zetten die ook net zo snel weer de kamer uitrende
nou ik was toen al helemaal niet meer opgewonden en kleedde me aan om daarna mijn vriend nog te gaan verwennen
ik was duz lekker bezig . en moet ik je zeggen die bank waar die op lag is erug smal duz je raad het al hij viel duz met zijn blote kont op de ijskoude tegels
nou daarna zijn we er maar mee opgehouden . dat ging die dag toch niks meer worden

if we die tomorrow.[Br] will you fuck me today ?
pi_4255600
Ben wel eens met een paar vrienden wezen een stukkie weze lopen, moest er een plassen...
Dus hij loopt naar een hekkie (van een weiland) toe en doet z'n broek naar b'neden.
Vlak erna kwam hij erachter dat het schrikdraad was...
Wij allemaal in een deuk...
  maandag 20 mei 2002 @ 19:24:21 #172
28335 NicholasZ
Veni Vedi Vici
pi_4255656
Altijd weer lachen met jullie....
pi_4259954
quote:
Op zondag 19 mei 2002 00:48 schreef VendoR het volgende:

[..]

Verhaal komt me erg bekend voor (behalve dat laatste)... van iemand die die de persoon persoonlijk kende... hoorde het van iemand uit Zwolle

ken geen namen btw was iets van 3 jaar geleden?


Diegene uit zwolle, is die toevallig actief in de redactie van "SMOEL" ???
pi_4260576
Wat een cool topic dit!! Ben net lid geworden en zal ook eens een blooper uit de doeken doen...

Mijn ex woonde in Brabandt en kwam met de trein naar me toe. Goed, lekker wezen uit eten en een beetje op de bank gerotzooid. Toen we naar bed gingen wilde ik haar met een potje beffen verwennen. Zegt ze:"Zou je dat wel doen? Ik heb 3 uur in de trein gezeten?!" Nou toen hoefde ik inderdaad niet meer!

Maargoed, meer een blooper voor haar dus

  donderdag 23 mei 2002 @ 13:24:10 #175
28798 ManiK
Manikly disturbed!
pi_4292544
Ik heb me werkelijk bescheurd hier. Maar eh, ik heb zelf ook nog zoiets meegemaakt. Ik hoop dat jullie er om kunnen lachen.

Het ging alsvolgt:

Ik had toen net wat met mijn vriendin (ja, we zijn nog samen ) en we waren uitgeweest in scheveningen. Ik had een hotelkamer genomen dus daar strompelden we half kachel naartoe.
Op de hotelkamer aangekomen hadden we allebei errug veel zin. Dus nog voordat de deur goed en wel dicht was waren er al wat kledingstukken van mij door de kamer gevlogen.

Zij had toen een jurkje aan en zo geil als ik was had ik die omhoog gestroopd en haar string opzij getrokken om mezelf de toegang te verschaffen naar dat lekkers.
Dus ik legde hem ervoor en duwde hem (iewat hard) naar binnen, het viel me toen wel opdat het wat stroef ging maar we hadden allebei zo'n zin. ik dacht, doorduwen.
Toen ik opeens een soort knappend gevoel voelde gaf ik daar weinig aandacht aan en we gingen als beesten te keer.

Uiteindelijk was ik op de climax en lanceerde haar figuurlijk zowat van mijn snikkel af.

Ik trok hem eruit en voelde een kleine brandende sensatie wat toch eigenlijk geheel onprettig aanvoelde. Ik keek en zag wat bloed, dus in eerste instantie dacht ik dat ik haar beschadigd had. maar na een inspectie bleek dat niet het geval te zijn, terwijl er bij mij alleen maar meer bloed verscheen en het erg pijn begon te doen.

Je kunt je voorstellen dat toen ik mijn voorhuid naar achter trok ik een beetje wit wegtrok. Het bleek dat ik het stukje vel dat je voorhuid verbind met zeg maar de staaf (ok staafje) kapot gescheurd was. Dus ik naar de badkamer, een klein bloedspoor in de vloerbedekking achterlatend. En mijn vriendin maarlachen in die kamer.

Het was errug pijnlijk en genant. Ik kan er nu wel gelukkig om lachen.

Moraal van het verhaal:

Alcohol maakt meer kapot dan je lief is

tja....uhm....ach, never mind
  donderdag 23 mei 2002 @ 14:35:16 #176
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4293811
Zo ben ik er eens heel onplesant achtergekomen dat mijn one-night ongesteld was, maar we waren beide zo bezopen dat we daar geen last van hadden gehad, das handig wel met condoom sexen en sochtends wakker worden in een rood bed....
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
  donderdag 23 mei 2002 @ 21:19:13 #177
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4299628
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 04:48 schreef Nadiya het volgende:
heb als kind wel eens kauwgom in m'n muts gestopt en dat wou er niet zo makkelijk meer uit...
tenminste dat zegt m'n moeder, kan het me niet meer herinneren...
ik vraag me alleen af voor wie de blooper erger was, m'n moeder heeft het er namelijk uit moeten peuteren... eeeewwww....
Ziek!! Wie stopt er nou een kauwgom in der must, hoe oud was je en wat dacht je wel niet toen je dat deed?!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  vrijdag 24 mei 2002 @ 03:34:46 #178
27960 AlbertHeijn
Jajajajajajaja......Jajajajaja
pi_4304704
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 21:46 schreef Keerf het volgende:

[..]

Dit is heel apart, ik heb gewoon echt , maar dan ook echt precies hetzelfde meegemaakt. Gelukkig blijk ik niet de enige met zon mega blunder


Ben je een mannetje of ben je mijn ex vriendin??
pi_4305944
Ok, hier komt er weer 1.

De volgende gebeurtenis speelde zich zo'n 10 jaar geleden af op een pittoresk frans campingetje. Wij, een hechte vriendengroep, waren naar frankrijk getrokken om van zon, zee en de lokale cultuur te genieten. Afijn, na enkele dagen kreeg 1 lid van onze vriendengroep het zwaar op zijn heupen van een frans meisje. Een spontane meid, niet superknap, maar goed...hij bezwoer dat het echte liefde was. Echte liefde moet je niet belemmeren dus onze zegen kreeg hij. (even doorspoelen naar een paar dagen later) Onze casanova (nog steeds verliefd) wou nu het pad van de fysieke liefde gaan bewandelen...hij had alles gepland...romantisch avondje, wandeling onder de sterren..je kent het wel..en als klap op de vuurpijl...een vrijage in zijn iglotentje.
Goed, de bewuste avond was dus aangebroken en wij zaten gezellig op een terrasje terwijl casanova gezellig met zijn vriendinnetje aan de slag was.
In de loop van de avond komt hij ons dus opzoeken met een hele grote glimlach op zijn gezicht. En in geuren en kleuren worden alle details van zijn geslaagde avondje opgelepeld. Hij had dan nog niet geneukt maar hij had haar wel gebeft...alleen vond hij het toch wel jammer dat hij niet zo goed frans sprak want ze had tijdens het beffen wat dingen tegen hem gezegd die hij niet zo goed begreep. Wij dus met open mond naar zijn verhaal geluisterd totdat hij klaar was met vertellen. Vraagt 1 van ons aan hem "Heb je je met scheren gesneden?", "Nee, hoezo?" "Nou, je hebt een aantal rode vegen op je gezicht en het lijkt verdacht veel op bloed"
Dus met een beetje fantasie kan je wel raden wat het grietje hem probeerde te vertellen....

  vrijdag 24 mei 2002 @ 10:20:05 #180
28790 cloink
*FUBAR*
pi_4305991
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 01:03 schreef ASSpirine het volgende:
laten we hiermee verder gaan, een fantastische topic zoals deze mag nooit stil liggen
Een blooper was het niet meteen, maar laat me je dit zeggen: haal het NOOIT in je hoofd om overhaast een vluggertje te doen zonder d'r slipje uit te trekken, zeker niet als dat wat kanten randjes heeft!

resultaat: heel veel bloed en een litteken ergens waar je geen litteken wil

Weaseling out of things is good. It's what separates us from the other animals....except weasels.
cloink - not just the sound of your jaw hitting the floor...
pi_4306313
geweldig topic ga verder
  vrijdag 24 mei 2002 @ 11:02:50 #182
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_4306504
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 10:15 schreef sjorske het volgende:
Ok, hier komt er weer 1.

De volgende gebeurtenis speelde zich zo'n 10 jaar geleden af op een pittoresk frans campingetje. Wij, een hechte vriendengroep, waren naar frankrijk getrokken om van zon, zee en de lokale cultuur te genieten. Afijn, na enkele dagen kreeg 1 lid van onze vriendengroep het zwaar op zijn heupen van een frans meisje. Een spontane meid, niet superknap, maar goed...hij bezwoer dat het echte liefde was. Echte liefde moet je niet belemmeren dus onze zegen kreeg hij. (even doorspoelen naar een paar dagen later) Onze casanova (nog steeds verliefd) wou nu het pad van de fysieke liefde gaan bewandelen...hij had alles gepland...romantisch avondje, wandeling onder de sterren..je kent het wel..en als klap op de vuurpijl...een vrijage in zijn iglotentje.
Goed, de bewuste avond was dus aangebroken en wij zaten gezellig op een terrasje terwijl casanova gezellig met zijn vriendinnetje aan de slag was.
In de loop van de avond komt hij ons dus opzoeken met een hele grote glimlach op zijn gezicht. En in geuren en kleuren worden alle details van zijn geslaagde avondje opgelepeld. Hij had dan nog niet geneukt maar hij had haar wel gebeft...alleen vond hij het toch wel jammer dat hij niet zo goed frans sprak want ze had tijdens het beffen wat dingen tegen hem gezegd die hij niet zo goed begreep. Wij dus met open mond naar zijn verhaal geluisterd totdat hij klaar was met vertellen. Vraagt 1 van ons aan hem "Heb je je met scheren gesneden?", "Nee, hoezo?" "Nou, je hebt een aantal rode vegen op je gezicht en het lijkt verdacht veel op bloed"
Dus met een beetje fantasie kan je wel raden wat het grietje hem probeerde te vertellen....


heh heh... dan is het maar goed dat ie niet met zijn Pietje erin is gegaan...
patat ftw :)
  vrijdag 24 mei 2002 @ 11:41:50 #183
28858 LordOnBoard
Don't ask Twice
pi_4307019
Ach kan ie zich een echte schipper noemen
Take it or Leave it
  vrijdag 24 mei 2002 @ 12:34:01 #184
28790 cloink
*FUBAR*
pi_4307703
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 11:02 schreef daniman het volgende:

[..]

heh heh... dan is het maar goed dat ie niet met zijn Pietje erin is gegaan...


?

Eigenlijk ga ik dan liever met m'n lul derin dan met m'n tong hoor... yech!

Weaseling out of things is good. It's what separates us from the other animals....except weasels.
cloink - not just the sound of your jaw hitting the floor...
pi_4308603
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 11:41 schreef LordOnBoard het volgende:
Ach kan ie zich een echte schipper noemen
hahaha die is goed
pi_4311003
Ik laat net een Collega dit topic lezen voor wat amusument,
komt ie aanzetten met een dokumentje uit de limburger,

Hij is de persoon die in de laatste alinea word beschreven

http://www.backstage.nu/ddl.htm

[edit]
Tekst ff erbij gezet...
[/edit]

Feestje

.............

De nacht eindigt in Backstage, aan de Tongerseweg.
Hier is eindelijk een feestje gaande, met frisse, trendy jongeren.
Niemand die er grient. Of ruziet.
En er wordt de liefde bedreven, op het toilet.
Het duurt zeker veertig minuten.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  vrijdag 24 mei 2002 @ 16:27:07 #187
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_4311141
Volgende ochtend, ontbijtje met vriendin,
vader, en moeder...

Vader meldt tussen neus en lippen door dat het stof
van het gipsplafond (ik 'sliep' toen nog op zolder,
boven hun kamer)nog in zijn haar zit....

Hij maakte geen geintje...:)

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 24 mei 2002 @ 17:11:10 #188
28862 Kutkop
Honda-holic
pi_4311667
je kent het wel, met de kinderen uit de buurt softballen op het trapveldje om de hoek.
De buurjongen die had zo'n softbal gevonden, dus daarmee waren we aan het meppen.

Op een gegeven moment was ik aan slag en mijn buurmeisje (type: rood haar, lelijk, krijsstem, de kenau-van-de-buurt) die gooide de bal op. ik kreeg een lullig boogballetje en haalde uit. PRECIES OP HET UITEINDE!!! dus die bal als een projectiel op een meter hoogte recht op het buurmeisje af.
Zij had niet de tijd, noch het benul om te reageren en krijgt die bal dus VOL in dr doos. Je had'r moeten zien!!! roder dan dr biggetjes haar , springend als een kangeroe , en huilend als een loopse wolf !!!!

Het hele veldje zag het gebeuren en rolde om van het lachen. de buurjongen stond op het eerste honk, en lag ook op de grond van het lachen, maar zijn zus werd zo vreselijk boos dat ze werd uitgelachen door haar kleine broertje dat ze zich vol overtuiging op haar broertje stortte. Hij zag niets aankomen en haar linker-hoef landde met overweldigende preciezie in zijn zak. buurjongetje -rood van het lachen- was in een split-second van alle kleur beroofd . broer en zus vertrokken van de pijn
Het duurde nog geruime tijd voordat de rust op het trapveldje-om-de-hoek was wedergekeerd .

Tot zover deel 1 van de berichtgeving over mijn ervaringen omtrend "geslachtdeelbloopers".
AJU!

Misschien wel de krent in JOUW pap.
pi_4313254
Is alweer een tijdje geleden gebeurd (ook met m'n ex-vriendin helaas), maar ik kwam een keer langs en voor d'r deur kwam ik d'r moeder tegen. Die begon mij vrolijk te vertellen dat ze me wel een leuke gozer vond enzo. Tot ze op een gegeven moment letterlijk zei; "...ik vind het alleen niet zo leuk dat je al met m'n dochter naar bed ben geweest". Nou ik kan je wel vertellen, ik had daarvoor nog nooit met een bek vol tanden gestaan... maar dit was wel de eerste keer... Achteraf kon ik er wel om lachen, want m'n ex gaf er niets om... ik op dat moment wel!
Ze zeggen dat je er groot en sterk van wordt... van pindakaas...
pi_4313990
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 16:27 schreef ChOas het volgende:
Volgende ochtend, ontbijtje met vriendin,
vader, en moeder...

Vader meldt tussen neus en lippen door dat het stof
van het gipsplafond (ik 'sliep' toen nog op zolder,
boven hun kamer)nog in zijn haar zit....

Hij maakte geen geintje...:)


WHAHAAHAHAHA MASTERLIJK!
pi_4314404
Hmz.. ik kwam vanmiddag iemand tegen waarmee ik samenwerkte op een camping in Belgie.. vorig jaar.. ik vertelde dat ik dit jaar niet naar Belgie ging, maar naar Lloret, om daar te werken.. zijn eerste vraag: "Neem je een pot vaseline mee.. ?"

Ik had daar een neukertje.. meisje, paar jaartjes ouder dan ik, werkte in dezelfde bar als ik, en we hadden met z'n 2-en een caravan.. maargoed.

Ik hardstikke zat, zij ook. Wij naar het toilet toe om even flink te voortplanten. Werden we eerst al betrapt, midden in het toilet door de nachtwaker.. heel fijn. Wij verder in de douche.. en ik kwam maar niet klaar, door de alcohol..

Heel fijn, heel fijn, volgende dag dus zwarte schaafplekken op mijn peniz. Dus ik stond hem lekker in te vetten in de caravan van iemand anders, die vaseline had.. komtdie gozer binnen..

En toen wist heel de camping het.

Ik had trouwens een neukverklikker aan mijn caravan hangen.. er hing een waslijn, met een blikje bier en een pakje peuken aan.. als ik dan bezig was, ging de caravan heen en weer, en hoorde iedereen die buiten zat, op het personeelsterrein dat tegen de caravan tikken..

Ik zal ff zoeken naar fotoz..

Niet echt spanend dit ofzow, wel grappig, toen.

pi_4314481
Ik heb fotoz gevonden
pi_4314545
Sorry.. mijn fotowshop wil niet laden.. denk door de uptime van mn PC (8 dagen..), en ben te lui te reb00ten.

Zijn 3 foto's. Bovenaan zie je de caravan waar ik in sliep.. met de waslijn, en het blikje (neukverklikker..) eraan. Die gozer met die bikini aan is trouwens gestoord. T'is trouwens de bikini van dat meisje wat ik elke nacht neukte daarow.

Die middelste foto.. dat is die gozer van wie de vaseline was.

En de onderste foto.. een meisje, die ik maar niet te pakken kreeg in Belgie, maar uiteindelijk in Nederland wel.. (die blonde..)

  zaterdag 25 mei 2002 @ 22:30:44 #194
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4325521
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 21:37 schreef MoJo het volgende:
[..]

En de onderste foto.. een meisje, die ik maar niet te pakken kreeg in Belgie, maar uiteindelijk in Nederland wel.. (die blonde..)

[afbeelding]


Maar goed dat je der nog te pakken kreeg dan! Zonde om die te laten lopen!!!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  zaterdag 25 mei 2002 @ 22:33:03 #195
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4325579
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 19:44 schreef Lightman het volgende:
Is alweer een tijdje geleden gebeurd (ook met m'n ex-vriendin helaas), maar ik kwam een keer langs en voor d'r deur kwam ik d'r moeder tegen. Die begon mij vrolijk te vertellen dat ze me wel een leuke gozer vond enzo. Tot ze op een gegeven moment letterlijk zei; "...ik vind het alleen niet zo leuk dat je al met m'n dochter naar bed ben geweest". Nou ik kan je wel vertellen, ik had daarvoor nog nooit met een bek vol tanden gestaan... maar dit was wel de eerste keer... Achteraf kon ik er wel om lachen, want m'n ex gaf er niets om... ik op dat moment wel!
Aie! Die lijkt me lullig!

Soortgelijk geval:
De moeder van me vriendin sprak me erop aan, nadat ik haar een brief had geschreven of het goed was dat me vriendin bij me bleef slapen. Aangezien we 1,5 uur van elkaar vandaan woonde (per trein) was het wel zo makkelijk! Ze vond het goed, maar vertelde gelijk dat ze wel blij was dat ze apart zou slapen want ze vond der dochter toch nog wel iets te jong voor zoiets. She should know

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4325636
LOL @ dit topic ,

Ik heb alleen de standaard bloopers mee gemaakt kruis op stuur etc.

Wat is een vagina in het duits? Zwei flappen die zusammen klappen und nach den piemel happen :P
pi_4328114
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 22:35 schreef inflam3 het volgende:
LOL @ dit topic ,

Ik heb alleen de standaard bloopers mee gemaakt kruis op stuur etc.


Is het niet doos op pook

  zondag 26 mei 2002 @ 03:33:55 #198
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_4329116
Eerste nacht dat ik bij mijn huidige vriendin bleef slapen...
We hadden ongeveer 2 maanden, en ze was net terug van 5 weken Australië zonder me. (Was al gepland voordat we hadden ontmoet).

Vlak voor dat ze ging, hadden we al wat zitten frutten, maar van 'het' was nog niets gekomen.
En we hadden ook nog nooit echt bij elkaar geslapen (in beide betekenissen van het woord)

Enfin, toen ze terug was zaten we de hele dag bij haar thuis tot laat in de avond. Haar ma en pa besluiten maar eens om naar bed te gaan, pa loopt meteen naar bed, en ma keutelt nog even rond (vrouwengepruts). Op het moment dat zij weltrusten zegt en de kamerdeur dicht trekt zegt mijn vriendin vrolijk: "Euhmmm mam. Niet schrikken als je morgenochtend iemand extra in de gang of op de douche ziet."

Op dat moment stopt de deur abrupt met de beweging die hij aan het maken was. Een AFGRIJSELIJKE stilte volgde er die wel een eeuwigheid leek, maar in feite maar 3 seconden duurde. Een zachte stem zei: "Als jullie maar wel rustig aan doen want we willen morgen wel uitslapen". En de deur vervolgde zijn koers.

Op dat moment kon ik al door de grond zakken... Maar dat is nog maar de helft van het verhaal.

Een kleine tijd later is het moment aangebroken. We kruipen in bed en beginnen het frutselritueel, dat overigens in vroege relaties aanmerkelijk langer duurt dan in gevorderde.
Maar uiteindelijk kwam het toch tot het aloude ritmische geweld.
Wat is nou het probleem? Mijn vriendin had een bed uit het jaar 0. Oud, krakend en net passend in haar kamer, met het hoofdeinde (je raad het al) tegen de muur aan die haar kamer scheidt van die van haar ouders.

Het geluid dat volgde was dus een ritmisch gepiep, gekraak, en een dreun.

Dit alles had tot resultaat dat toen ik naar beneden liep ik haar vader op de bank zag zitten met een blik in de ogen die ernstig leken op zo'n bezeten voodoopriester op het hoogtepunt van geloofs-extase. Die man heeft mij de rest van de dag geen woord gezegd.

Gelukkig zijn we later tot bezinning gekomen en beseften we dat een matras op de vloer uitstekend werkt! En haar vader heeft uiteindelijk beseft dat hij het een stuk erger had kunnen treffen als schoonzoon. En zo zijn we 3 jaar verder

Als we nu wat verder terug gaan in mijn geschiedenis, dan is de volgende blooper dat ik op een zitten-blijvers-feestje was (voor de HAVO 4 lamballen die het niet haalden waar ik er 1 van was, en die het natuurlijk, arrogant dat we zijn, uitgebreid vierden).
Toendertijd had ik een vriendinachtig iets...

Op een beschonken moment besloot ik te gaan pitten in de grote tent die we hadden opgezet in de tuin omdat ik het niet meer trok. Daar lag al een maat van me helemaal verpakt in een slaapzak. Het moment dat ik, reeds in slechts een T-shirt en boxers, de tent binnen wil stappen om echt te gaan pitten, komt dat grietje waar ik toen wat mee had me nog even een kusje geven voordat ik ging slapen.

Kusje gegeven, en toen kreeg ik een paal van hier tot Tokyo.
Grietje weg, ik paal... En achter mij die maat van me in de slaapzak die melig zat te ouwehoeren... Wat te doen?
"Ach schijt omdraaien!" dacht ik vrolijk...

Ik draai me om en bulder: "KIJK NOU wat ze met me heeft gedaan?!?!"

Het resultaat was lachen tot ver in de ochtend. Op zich wel leuk

En een paar jaar daarvoor heb ik me een keer in mijn zak geknipt met het tonderen van mijn behaarde goedje...
Nu besef ik dat een keukenschaar daar NIET voor geschikt is.. (Geen grapje)

Trusten

Demon spawned wretches. You will all die.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:42:14 #199
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4330119
* PizzaGuy vind dit soort verhalen supers! Vooral in de ochtend, dat maakt me hele dag in één keer goed!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4331102
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 10:15 schreef sjorske het volgende:
Ok, hier komt er weer 1.

De volgende gebeurtenis speelde zich zo'n 10 jaar geleden af op een pittoresk frans campingetje. Wij, een hechte vriendengroep, waren naar frankrijk getrokken om van zon, zee en de lokale cultuur te genieten. Afijn, na enkele dagen kreeg 1 lid van onze vriendengroep het zwaar op zijn heupen van een frans meisje. Een spontane meid, niet superknap, maar goed...hij bezwoer dat het echte liefde was. Echte liefde moet je niet belemmeren dus onze zegen kreeg hij. (even doorspoelen naar een paar dagen later) Onze casanova (nog steeds verliefd) wou nu het pad van de fysieke liefde gaan bewandelen...hij had alles gepland...romantisch avondje, wandeling onder de sterren..je kent het wel..en als klap op de vuurpijl...een vrijage in zijn iglotentje.
Goed, de bewuste avond was dus aangebroken en wij zaten gezellig op een terrasje terwijl casanova gezellig met zijn vriendinnetje aan de slag was.
In de loop van de avond komt hij ons dus opzoeken met een hele grote glimlach op zijn gezicht. En in geuren en kleuren worden alle details van zijn geslaagde avondje opgelepeld. Hij had dan nog niet geneukt maar hij had haar wel gebeft...alleen vond hij het toch wel jammer dat hij niet zo goed frans sprak want ze had tijdens het beffen wat dingen tegen hem gezegd die hij niet zo goed begreep. Wij dus met open mond naar zijn verhaal geluisterd totdat hij klaar was met vertellen. Vraagt 1 van ons aan hem "Heb je je met scheren gesneden?", "Nee, hoezo?" "Nou, je hebt een aantal rode vegen op je gezicht en het lijkt verdacht veel op bloed"
Dus met een beetje fantasie kan je wel raden wat het grietje hem probeerde te vertellen....


hoe kan dat nou, je merkt dat toch als je bezig bent en anders kan ze dat wel duidelijk maken met gebaren ofzo.
pi_4334629
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:05 schreef heaven7 het volgende:

[..]

hoe kan dat nou, je merkt dat toch als je bezig bent en anders kan ze dat wel duidelijk maken met gebaren ofzo.


Een eerlijke vraag. Maar zoals je hebt kunnen lezen, waren wij er op het 'moment supreme' niet bij. We hebben alleen geconstateerd dat er inderdaad wat bloed op zijn gezicht zat en uit zijn befverhaal opgemaakt dat het meisje ongesteld moest zijn geweest. Hij zou eventueel een bloedworst op een heel onsmakelijke manier opgegeten kunnen hebben (vanwege de bloedveegjes op zijn gezicht) maar dat is heel onwaarschaanlijk gezien hij nogal een uitdrukking van ongeloof op zijn gezicht had toen de ongesteldheidstheorie werd geopperd.
Of hij het zelf gemerkt heeft? Dat weet ik niet(het is in mijn opinie niet verstandig het licht aan te hebben in een iglotentje op een drukke camping als je bezig bent), wie weet was het zijn eerste befje en waar smaakt ongesteldheid naar als je het nog nooit geproefd hebt.....mannen onder elkaar plachten nogal eens te liegen over hoe vaak, wat en hoe.
En wees eerlijk...wat zou jij (je bent enorm opgewonden) doen als een jongen/meisje, waarmee je communicatieproblemen (je spreekt de taal niet vloeiend) hebt, je niet al te schone geslachtsdelen enorm lekker oraal stimuleert?
pi_4342056
quote:
Op zondag 26 mei 2002 18:50 schreef sjorske het volgende:

[..]


En wees eerlijk...wat zou jij (je bent enorm opgewonden) doen als een jongen/meisje, waarmee je communicatieproblemen (je spreekt de taal niet vloeiend) hebt, je niet al te schone geslachtsdelen enorm lekker oraal stimuleert?


In iedergeval niet beffen
  maandag 27 mei 2002 @ 12:31:30 #203
27929 piere
doe mij maar bier
pi_4342879
ik vind je zowiezo al een held als je voor een vakantiesexavondje gaat beffen, mij niet gezien...
fok you ja!
  maandag 27 mei 2002 @ 13:26:57 #204
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4343623
Hmmm I'm a Hero...... Maar niet als ik weet dat ze ongesteld is, bovendien spreek ik genoeg frans om dat wel te begrijpen.
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
pi_4343787
maar we dwalen af van het topic !
pi_4345080
quote:
Op zondag 26 mei 2002 18:50 schreef sjorske het volgende:

[..]
En wees eerlijk...wat zou jij (je bent enorm opgewonden) doen als een jongen/meisje, waarmee je communicatieproblemen (je spreekt de taal niet vloeiend) hebt, je niet al te schone geslachtsdelen enorm lekker oraal stimuleert?


ik zou me kapot schamen en die persoon niet eens in de buurt laten van mijn geslachtsdelen, hoe kan ik nou opgewonden worden als ik weet dat de boel niet schoon is?!

en om toch ff ontopic te blijven, eerdere "bloopers" heb ik al gepost maar vanmorgen waren we een beetje aan het dingesen en mijn moeder (die pas geopereerd is aan haar voet en die normaliter hele dagen op de bank beneden doorbrengt zonder iets uit te vreten) liep uitgerekend vanmorgen te scharrelen op de gang en badkamer.
(dus net voor mijn kamer(deur))
verder niks gebeurd goddank en we hebben het in stilte afgemaakt

pi_4355354
maar kom op jongens waar blijven die geweldig posts !?
  donderdag 30 mei 2002 @ 15:38:02 #208
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_4384690
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 12:04 schreef Little_Missy het volgende:

[..]

Om nog ff op Oliver te reageren,
Ik heb het m niet verteld maar 'm meteen het huis uitgeschopt...
En hij zich maar afvragen waarom, maar ik kon het echt niet zeggen, ik voelde me al zwakjes door de alcohol van de avond daarvoor en ik was bang dat ik letterlijk ging als ik het ging vertellen...

Hoe krijgt ie het ook voor elkaar zeg, jeetje... ik baalde er erg van, heb er grondig de schaar in moeten zetten (scheermesje wilde niet, dat plakte vast)


Ik was het verhaal helemaal vergeten totdat ik plotseling je reactie zag. Ik moet er nu weer heel erg om grinniken. (Kan het niet uitbulderen want ik zit op mijn werk.) Heb je nu niet elke keer als je een jongen kaugum ziet eten zoiets van laat maar...

Vrouw zoekt man met allergie voor kaugum.

- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
  donderdag 30 mei 2002 @ 15:45:37 #209
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_4384836
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 14:39 schreef Mordreth het volgende:

[..]

*herkent*

of ik heb hier een bed met van die lattenbodem.. ben ik met m'n vriendin lekker bezig.. *krak*.. eerste lat los.. heel langzaam rechtop komen.. *krak* 2de.. errug lekker is dat


Zo'n vriendin heb ik ook gehad! Oops...
- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
  donderdag 30 mei 2002 @ 20:07:08 #210
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_4388142
quote:
Op maandag 27 mei 2002 14:43 schreef heaven7 het volgende:
en om toch ff ontopic te blijven, eerdere "bloopers" heb ik al gepost maar vanmorgen waren we een beetje aan het dingesen en mijn moeder (die pas geopereerd is aan haar voet en die normaliter hele dagen op de bank beneden doorbrengt zonder iets uit te vreten) liep uitgerekend vanmorgen te scharrelen op de gang en badkamer.
(dus net voor mijn kamer(deur))
verder niks gebeurd goddank en we hebben het in stilte afgemaakt
Hehe, dat herken ik.

'k slaap op de zolder, en voor mijn kamer is een voorzoldertje, waar bijvoorbeeld e vriezer staat.

Ben ik net een tijdje bezig geweest met m'n vriendin, komt op moment suprem m'n moeder wat uit de vriezer halen. Argh!

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  donderdag 30 mei 2002 @ 20:40:45 #211
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4388506
ook erg leuke blunder......

kramp krijgen onder de daad......zit je echt zo van GVD ik moet staan! nu! echte anticlimax en de eerste paar minuten kan je het heftigere werk wel vergeten want voor je het weet schiet de kramp weer in je benen....

nog een leuke....

Sex beneden onder het motto, ouders komen nog lang niet thuis....voetstappen op de oprit....aaaaaaaaaaahhhhhh....

dus kleren van de grond gegrist en snel naar boven gerend waar we het netjes hebben afgemaakt....


zo beleef je nog een iets!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 30 mei 2002 @ 23:31:46 #212
17948 fredkroket
groet de medefokkers !!
pi_4390703
Dit is echt zwaar lachen gasten..

Ff denken of ik ook nog iets heb..

Kan het me zo snel niet bedenken, misschien heb ik morgen iets..

Dit is mijn Fokkin' signature
  donderdag 30 mei 2002 @ 23:42:50 #213
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4390852
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 20:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ook erg leuke blunder......

kramp krijgen onder de daad......zit je echt zo van GVD ik moet staan! nu! echte anticlimax en de eerste paar minuten kan je het heftigere werk wel vergeten want voor je het weet schiet de kramp weer in je benen....

nog een leuke....

Sex beneden onder het motto, ouders komen nog lang niet thuis....voetstappen op de oprit....aaaaaaaaaaahhhhhh....

dus kleren van de grond gegrist en snel naar boven gerend waar we het netjes hebben afgemaakt....


zo beleef je nog een iets!


Kramp vind ik persoonlijk een motivatie om sneller te gaan om er zo snel mogelijk vanaf te zijn, bovendien zon verdoofd been is af en toe best geil
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 31 mei 2002 @ 00:26:27 #214
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_4391437
Damn, zag dit topic nie eerder.... is lachuh!

'k heb zelluf 2 bloopers: 1 van mijn eiges, 1 van ee collega...

eerst mijn eigen blooper:

Bij mijn ex (tuurlijk ) had ik altijd de onhebbelijke gewoonte om met haar poesje te gaan spelen als ze an de telefoon zat (vooral wanneer haar moeder belde, may the devil take her soul), von ze dus wel fijn (het spelen) maar nie fijn wat betreft het telefoneren...

op een dag zit ik met mijn zwager te lullen over de phone, wil ze wraak nemen, ritst m'n broek los, haalt mijn steekwapen te voorschijn en begint vol goede moed deze met haar mond te verwennen... ik laat dat dus lekker gebeuren, tot ik op een gegeven moment tegen mijn zwager zeg: Ik zet je even in de wacht, ik ga nu nl. klaarkomen....

Mijn vriendin haar wraak was dus jammerlijk mislukt, en mijn zwager durfde ze de eerste dagen ook nie onder ogen te komen....

Mijn collega's blooper:
Een andere collega heeft een condoomshop hiero in Enschede, en had voor ons een proefpakketje meegenomen... De blooper collega had een condoom dat licht gaf in het duister, maar deze moet je dus eerst 'opladen' door hem onder een felle lamp te houden... Hij dus met zijn stijve paal met condoom onder een lamp, zit geconcentreerd in het licht te kijken en denkt van: nu is het wel goed... Wil ie een sprintje trekken naar de (donkere) slaapkamer maar is door het turen in het licht zo verblind dat ie de deuropening mist maar de deurpost vol raakt...

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 31 mei 2002 @ 09:45:49 #215
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_4393109
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 00:26 schreef Hallahan het volgende:

Bij mijn ex (tuurlijk ) had ik altijd de onhebbelijke gewoonte om met haar poesje te gaan spelen als ze an de telefoon zat (vooral wanneer haar moeder belde, may the devil take her soul), von ze dus wel fijn (het spelen) maar nie fijn wat betreft het telefoneren...

op een dag zit ik met mijn zwager te lullen over de phone, wil ze wraak nemen, ritst m'n broek los, haalt mijn steekwapen te voorschijn en begint vol goede moed deze met haar mond te verwennen... ik laat dat dus lekker gebeuren, tot ik op een gegeven moment tegen mijn zwager zeg: Ik zet je even in de wacht, ik ga nu nl. klaarkomen....

Mijn vriendin haar wraak was dus jammerlijk mislukt, en mijn zwager durfde ze de eerste dagen ook nie onder ogen te komen....



Ik zou me doodschamen als ik je vriendin was...
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 31 mei 2002 @ 10:03:16 #216
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_4393286
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 09:45 schreef LadyS het volgende:

[..]


Ik zou me doodschamen als ik je vriendin was...


wat ze dus deed.....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 31 mei 2002 @ 10:23:50 #217
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_4393461
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 10:03 schreef Hallahan het volgende:

[..]

wat ze dus deed.....


Maar ik vind het een steengoed verhaal
* LadyS gaat het zeker onthouden
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_4506546
sgop!
Pffff... moeilijk man!
  zaterdag 8 juni 2002 @ 23:17:19 #219
22621 caatje
verschil moet er zijn
pi_4508677
kick
  maandag 10 juni 2002 @ 11:33:17 #220
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4524372
Of het handig is, is een tweede...
pi_4542615
nog een flinke schop.. zonde om weg te laten rotten
  dinsdag 11 juni 2002 @ 16:00:56 #222
7675 Boekel
Dussss....
pi_4544205
Hehe...twee exen van me hadden ook de gewoonte mij te gaan pijpen als ik aan het bellen was....

Is erg fijn.....zorgt er wel voor dat je het gesprek zo snel mogelijk afbreekt....is veel te lekker om door te bellen...

  dinsdag 11 juni 2002 @ 16:58:32 #223
18602 dynom
fok dat
pi_4545204
quote:
Op maandag 27 mei 2002 12:31 schreef piere het volgende:
ik vind je zowiezo al een held als je voor een vakantiesexavondje gaat beffen, mij niet gezien...
Buiten dat, of je hebt nog nooit eerder gebeft, of je bent geur doof. Maar je merkt het ECHT wel als een meisje ongesteld is.

en zeker als je er met je neus bijna inzit

pi_4545729
Hehehe, dit is echt keihard lachen. Nou, dan moet ik er ook maar aan geloven. Het is niet echt een superblooper, maar het HAD gigantisch fout kunnen gaan.

3x raden: het gaat om een ex (hoewel we elkaar nog regelmatig, uhh, ontmoeten )

We waren een jaartje of 2 geleden op vakantie op Mallorca en de op één na laatste nacht daar namen we het er nog even goed van in de cocktailbar van het appartementencomplex. We hebben ze denk ik wel allemaal uitgeprobeerd, je weet hoe dat gaat. Om kort te zijn: we waren behoorlijk van de wereld toen we om een uurtje of 4 het strand op strompelden voor een romantische wandeling langs de zee. Van het één kwam het ander en we kregen ontzettende zin in sex. Dus ik greep zo'n wit-met-blauwe ligstoel en sleurde die mee de duinen in. In een lekker beschutte duinpan dat ding nergezet, wat kleren uitgetrokken en an het werk gegaan.
Ik zal eerlijk vertellen dat het aan beide kanten technisch gezien niet helemaal top ging door de drank, maar lachen was het wel. maar goed, wij klaar (zelfs nog de stoel teruggebracht! ) en terug naar het appartement, pitten.

De volgende avond (de laatste dus) zitten nog even na te garen op ons balkonnetje, en ik zeg "verdomd, je kunt vanaf hier de plek zien waar wij gisternacht hebben liggen rollebollen, de andere appartementen aan deze kant dus ook". Dat was de eerste nare verrassing, hoewel ik er niet zo heel erg mee kon zitten.

Een erg onprettige verrassing kwam pas later: een grote politie-landrover komt met alle schijnwerpers aan vrolijk over de duinen aangehobbeld en rijdt precies DOOR de "onze" duinpan..... oef... als dat ding de nacht er voor daar ook was geweest, waren we ongetwijfeld:

a) platgereden, of
b) meegenomen naar het bureau.

  dinsdag 11 juni 2002 @ 18:47:11 #225
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4546584
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 17:37 schreef JeroenH het volgende:
Een erg onprettige verrassing kwam pas later: een grote politie-landrover komt met alle schijnwerpers aan vrolijk over de duinen aangehobbeld en rijdt precies DOOR de "onze" duinpan..... oef... als dat ding de nacht er voor daar ook was geweest, waren we ongetwijfeld:

a) platgereden, of
b) meegenomen naar het bureau.


Meegenomen? Why? Omdat sexxen in het openbaar strafbaar is???

Stelletje spelbrekers

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_4546589
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 17:37 schreef JeroenH het volgende:
Hehehe, dit is echt keihard lachen. Nou, dan moet ik er ook maar aan geloven. Het is niet echt een superblooper, maar het HAD gigantisch fout kunnen gaan.

[...]

a) platgereden, of
b) meegenomen naar het bureau.


niet echt superlachen dit

[edit: even de quote ingekort]

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 14-06-2002 00:04]

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  dinsdag 11 juni 2002 @ 19:36:38 #227
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_4547357
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 18:47 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

niet echt superlachen dit


Wel als het die nacht daarvoor wel gebeurd was
(nou ja... niet platgereden dan.. althans niet door de auto)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_4547703
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 19:36 schreef LadyS het volgende:

[..]

Wel als het die nacht daarvoor wel gebeurd was
(nou ja... niet platgereden dan.. althans niet door de auto)


jaja
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4548617
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 00:26 schreef Hallahan het volgende:
Damn, zag dit topic nie eerder.... is lachuh!

'k heb zelluf 2 bloopers: 1 van mijn eiges, 1 van ee collega...

eerst mijn eigen blooper:

Bij mijn ex (tuurlijk ) had ik altijd de onhebbelijke gewoonte om met haar poesje te gaan spelen als ze an de telefoon zat (vooral wanneer haar moeder belde, may the devil take her soul), von ze dus wel fijn (het spelen) maar nie fijn wat betreft het telefoneren...

op een dag zit ik met mijn zwager te lullen over de phone, wil ze wraak nemen, ritst m'n broek los, haalt mijn steekwapen te voorschijn en begint vol goede moed deze met haar mond te verwennen... ik laat dat dus lekker gebeuren, tot ik op een gegeven moment tegen mijn zwager zeg: Ik zet je even in de wacht, ik ga nu nl. klaarkomen....

Mijn vriendin haar wraak was dus jammerlijk mislukt, en mijn zwager durfde ze de eerste dagen ook nie onder ogen te komen....


Als dit waar is .

De eerste waar ik echt HARD om moest lachen .

quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 16:58 schreef dynom het volgende:

[..]

Buiten dat, of je hebt nog nooit eerder gebeft, of je bent geur doof. Maar je merkt het ECHT wel als een meisje ongesteld is.

en zeker als je er met je neus bijna inzit


Ik heb zelf niet echt een ruim aantal sexpartners gehad, maar kan je zelfs uit die geringe kennis mededelen dat het nogal eens per meisje wil verschillen hoe erg dat ruikt... Ik heb ook weleens een vriendin gehad die heel 'rustig' ongesteld werd en waar je gewoon echt niets van rook en amper iets merkte... (hooguit merkte je dat ze wat sneller geil werd ).

Mijn bloopers gaan niet echt veel verder dan saaie 'betrapt' ofzo, daar staan er wel weer genoeg van denk ik...
Hallahan is een master .

  dinsdag 11 juni 2002 @ 22:32:09 #230
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_4550240
Bloopers in de auto:

Ik heb een keer een vriendin gehad.
We zaten in de auto en een beetje aan het frunnikken en toen zat ze opeens op het pookje!

Probeer dan maar eens aan je pa uit te leggen wat die visgeur in de auto doet

Ik ben ook een keer vergeten de handrem aan te trekken en toen begon de auto dus van de berg af te rijden richting de Maas. Probeer dan maar eens met je broek naar beneden de rem in te drukken!

Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
pi_4550286
quote:
Op maandag 10 juni 2002 11:33 schreef Eriksie het volgende:
Auw, auw, auw, auw
Die is strak! Maar vooral gewoon dom!
pi_4550630
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:32 schreef MarcellicA het volgende:

Probeer dan maar eens aan je pa uit te leggen wat die visgeur in de auto doet


zeg, dat stinken naar vis waar iedere jongen op fok het mee eens is, dat heb ik toch echt niet hoor
  woensdag 12 juni 2002 @ 00:29:23 #233
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_4552110
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:54 schreef heaven7 het volgende:

[..]

zeg, dat stinken naar vis waar iedere jongen op fok het mee eens is, dat heb ik toch echt niet hoor


Maar jij neukt ook geen zeemeermin!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_4555704
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 00:29 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Maar jij neukt ook geen zeemeermin!


ik ben een meisje
pi_4556047
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:54 schreef heaven7 het volgende:

[..]

zeg, dat stinken naar vis waar iedere jongen op fok het mee eens is, dat heb ik toch echt niet hoor


Volgens mij heeft ook lang niet iedereen dat, een ex van mij daar rook je eigenlijk totaal niks bij, bij een andere nou gvd, kon je wel een hele bus parfum over doen en je rook het nog. Dus dat verschilt toch wel van persoon tot persoon
pi_4556371
Kheb smakelijke gelachen om de andere, dus vooruit, dan zal ik er ook een posten. Niet echt een blooper, tenminste, niet voor mij...
"leuk middagje gehad" waarbij er iemand de deur open had proberen te doen wat niet lukte omdat ie geblokkeerd was, daarna lekker naar t café (vrijdagmiddag ofzo). Komt ik thuis, vraagt pa: "Sinds wanneer kan jouw deur op slot?!"
Ik: "Dat kan ie ook niet, daar heb je stoelen voor!"
En dan het gezicht van mijn pa....
(kheb 'm nog nooit zo stom zien kijken)
Kleur buiten de lijntjes.
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:59:23 #237
27390 FLipKick
Confused!?
pi_4557780
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:42 schreef ilsepielse het volgende:
Kheb smakelijke gelachen om de andere, dus vooruit, dan zal ik er ook een posten. Niet echt een blooper, tenminste, niet voor mij...
"leuk middagje gehad" waarbij er iemand de deur open had proberen te doen wat niet lukte omdat ie geblokkeerd was, daarna lekker naar t café (vrijdagmiddag ofzo). Komt ik thuis, vraagt pa: "Sinds wanneer kan jouw deur op slot?!"
Ik: "Dat kan ie ook niet, daar heb je stoelen voor!"
En dan het gezicht van mijn pa....
(kheb 'm nog nooit zo stom zien kijken)
ksnap em nie...
pi_4567394
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 11:57 schreef heaven7 het volgende:

[..]

ik ben een meisje


Daarom neuk je dus ook geen zeemeermin
pi_4567711
UT zal je allemaal overkomen zeg!
http://80.60.125.183
pi_4568217
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 22:56 schreef erikh het volgende:

[..]

Daarom neuk je dus ook geen zeemeermin


nee, dat dacht ik niet
  donderdag 13 juni 2002 @ 00:52:21 #241
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_4569095
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 11:57 schreef heaven7 het volgende:

[..]

ik ben een meisje


okay, maar jij bent ook geen zeemeermin!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_4571490
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:59 schreef FLipKick het volgende:

ksnap em nie...


het wordt een beetje moeilijk verteld, maar ze had dus op een middag sex gehad met een stoel tegen de deur, waardoor er niemand ongwenst binnen kon komen. wat dus wel iemand had geprobeerd terwijl ze bezig waren.
nadat ze naar het cafe was gegaan, later die dag, vroeg haar vader naar 'het slot' op haar deur, waarna zij vertelde dat het geen slot was maar een stoel (omdat ze dingen aan het doen was waarbij ze niet gestoord wilde worden).

tjee, deze tekst is bijna langer dan het oorspronkelijke bericht!

  vrijdag 14 juni 2002 @ 13:41:15 #243
23571 Shivan
Rotzooi op me buro
pi_4586371
En een stuk duidelijker
Judoka
  vrijdag 14 juni 2002 @ 17:30:59 #244
30307 Disher
Sors Salutis
pi_4589831
Lig je lekker te neuken. floept je lul eruit, geen punt gewoon weer erin steke. maarja dan steek je mis. en je vriendin gaat zitten. nooit gewete dat een stijve lul in een hoek van bijna 90 graden gebogen ken worden.
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_4589904
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 17:30 schreef Disher het volgende:
Lig je lekker te neuken. floept je lul eruit, geen punt gewoon weer erin steke. maarja dan steek je mis. en je vriendin gaat zitten. nooit gewete dat een stijve lul in een hoek van bijna 90 graden gebogen ken worden.
aauuwwwww
pi_4589992
Snowboarden kan ook een pijnlijke bedoening zijn zo op zn tijd.
ben je lekker op een avond aan het trainen op de slolom,
volledig beschermd met scheenbeschermers, armstukken en een soort van helm.
mooi besxchermd op de plekken waar een slalom paal geraakt kan worden.
maar dat gaat soms wel eens mis.
ga je lekker hard door de bocht, denk je de paal mooi aan te snijden, staat dat ding scheef doordat je voorganger er te hard tegen aan is gekomen en BEM, in je zak.
dat is zeker geen pretje, vooral niet omdat je dan meestal ook nog op je muil gaat.
pi_4605984
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 17:43 schreef Soohr het volgende:
Snowboarden kan ook een pijnlijke bedoening zijn zo op zn tijd.
ben je lekker op een avond aan het trainen op de slolom,
volledig beschermd met scheenbeschermers, armstukken en een soort van helm.
mooi besxchermd op de plekken waar een slalom paal geraakt kan worden.
maar dat gaat soms wel eens mis.
ga je lekker hard door de bocht, denk je de paal mooi aan te snijden, staat dat ding scheef doordat je voorganger er te hard tegen aan is gekomen en BEM, in je zak.
dat is zeker geen pretje, vooral niet omdat je dan meestal ook nog op je muil gaat.
dat lijkt me nie eg tof
pi_4656878
*schop*

lache topic
zelf geen blooper helaas
maar wat niet is kan nog komen

Leverancier van www.autogespot.nl
  woensdag 19 juni 2002 @ 18:12:37 #249
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_4659219
Ok ok... Ik herinner me er ineens weer 1...

In het begin van het sexleven met mijn huidige vriendin gebruikten we uiteraard rubbers... Veeeeeel rubbers

Anyhow... Na gebruik knuppen we zo'n kreng dicht en wikkelen we hem in een papiertje en HOP de prullenmand in.
Dit was toendertijd natuurlijk de prullenmand op de slaapkamer van mijn vriendin die toen nog thuis woonde.

Op een dag waren wij vergeten de kamerdeur dicht te doen nadat we naar beneden zijn gegaan.
Een paar uur later liep mijn vriendin naar boven en riep ze me plotsklaps met een zenuwachtige giegel..

Ik loop naar boven, kom bij de hoogste treden van de trap, en wat zie ik? In het midden van de gang ligt daar, JAWEL, een gebruikt kapotje.

Katten... Fantastische beesten, maar af en toe wat vreemde gewoontes.

Ook leuk om te vermelden is dat mijn schoonmoeder ca. 10 minuten daarvoor al boven was.
Ik denk dat ze het wel had gezien, maar gewoon had genegeerd. (Beetje ouderwets)

Demon spawned wretches. You will all die.
  woensdag 19 juni 2002 @ 18:20:27 #250
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_4659284
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 08:29 schreef vosss het volgende:
Hhhmmmz, kan me nog wel een leuk voorval herrinneren met mn ex.

Na een avondje stappen kom ik thuis (ik woon nog bij mn ouders) samen met mij (nu) exvriendin.
Iedereen lag al in bed (dachten we), dus ik laat me lekker pijpen door mn vriendin. Hoor ik plots in de achtertuin de poort opengaan, tjsa ik was net op the point of no return als je begrijpt wat ik bedoel.
mn vriendin hoorde niks, en ik dacht zuig jij maar lekker door, boeien wie er nu thuis komt.
Bleek mn broertje te zijn, die had al vanuit de tuin gezien dat ik een blowjob kreeg, dus die kwam heel zachtjes binnenlopen. Deur van de kamer zwaait open:
HALLO, WAT ZIJN JULLIE AAN HET DOEN, IS HET LEKKER!!!!!

mn vriendin verslikt zich bijna, knalrooie kop druipt ze af naar boven naar mn kamer. Dag erna schaamde ze zich dood.

Had mn broertje dat voorval voor de gein aan mn ouders verteld. Dus wij komen 's morgens de huiskamer in lopen, eerste wat mn vader zegt tegen mn vriendin: EEhm, het is niet de bedoeling om hier een beetje midden in de nacht in de woonkamer mn zoon te pijpen hoor! Zij schaamde zich nog harder
Mn vader deed dat gewoon voor de lol, hij zag de grap er we in.


Stoer verhaal hoor, daar niet van, maar had je niet zoiets van: laat ik het voor mijn vriendin opnemen Er klinkt maar weinig respect voor je vriendin uit je verhaal.
  woensdag 19 juni 2002 @ 22:53:34 #251
21758 magicelmo
KoekWausssss LaserPower
pi_4663978
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 18:12 schreef WarMaster het volgende:
Ok ok... Ik herinner me er ineens weer 1...

In het begin van het sexleven met mijn huidige vriendin gebruikten we uiteraard rubbers... Veeeeeel rubbers

Anyhow... Na gebruik knuppen we zo'n kreng dicht en wikkelen we hem in een papiertje en HOP de prullenmand in.
Dit was toendertijd natuurlijk de prullenmand op de slaapkamer van mijn vriendin die toen nog thuis woonde.

Op een dag waren wij vergeten de kamerdeur dicht te doen nadat we naar beneden zijn gegaan.
Een paar uur later liep mijn vriendin naar boven en riep ze me plotsklaps met een zenuwachtige giegel..

Ik loop naar boven, kom bij de hoogste treden van de trap, en wat zie ik? In het midden van de gang ligt daar, JAWEL, een gebruikt kapotje.

Katten... Fantastische beesten, maar af en toe wat vreemde gewoontes.

Ook leuk om te vermelden is dat mijn schoonmoeder ca. 10 minuten daarvoor al boven was.
Ik denk dat ze het wel had gezien, maar gewoon had genegeerd. (Beetje ouderwets)


lol, heb je even geluk gehad dat ze er niet over is uitgegleden
hmm blaat
pi_4664037
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 18:20 schreef Wolk het volgende:

[..]

Stoer verhaal hoor, daar niet van, maar had je niet zoiets van: laat ik het voor mijn vriendin opnemen Er klinkt maar weinig respect voor je vriendin uit je verhaal.


???? Mijn vriendin geniet er ook wel van als ik zo rood wordt als wat, aangezien ze daar best wel open zijn.. iets dat ik niet echt gewend ben.

Gewoon leedvermaak.. maar op een lieve manier

pi_4674596
hehe doet me denken aan een verhaal van een vriend van me, die gooi(t)de z'n condooms altijd in z'n prullenbak, en toen z'n moeder een x de prullenbak wou leegmaken (staat onder z'n bureau ofzo dus zonder te kijken) greep ze vol in die condooms was ze niet echt blij mee denk ik
pi_4682752
Tsja ... eigen schuld... dat zal moeders leren aan andermans prullenbak te komen
pi_4684334
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 04:00 schreef Henno het volgende:
Tsja ... eigen schuld... dat zal moeders leren aan andermans prullenbak te komen
hehehehe *flats*
  vrijdag 21 juni 2002 @ 10:51:21 #256
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_4684350
Blundertje van een vriend vamme

Hijz echt GOED

Ligt in bed met z'n vriendin in bed, bezig (uiteraard). Dus ze gaan lekker, emoties lopen hoog op, in de heat of the moment zegt z'n vriendin tegen em: "Praat vies tegen me."

Hij raakt dus een beetje in panniek en stamelt uit: "uhm, ja uhm, *zware stem* frikadel met pindakaas."

Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  vrijdag 21 juni 2002 @ 10:57:15 #257
27929 piere
doe mij maar bier
pi_4684413
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 10:51 schreef B4ron het volgende:
Blundertje van een vriend vamme

Hijz echt GOED

Ligt in bed met z'n vriendin in bed, bezig (uiteraard). Dus ze gaan lekker, emoties lopen hoog op, in de heat of the moment zegt z'n vriendin tegen em: "Praat vies tegen me."

Hij raakt dus een beetje in panniek en stamelt uit: "uhm, ja uhm, *zware stem* frikadel met pindakaas."


ja en toen....
fok you ja!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')