Iddquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Bravebart het volgende:
Opdracht voor morgen afHet heeft bloed, zweet en waterlanders gekost, maar het is aaaafffff
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik zou graag meedoen met, maar ik heb spierpijn
succesquote:Op zondag 8 maart 2009 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]Doe het dan maar virtueel
Maargoed, nu hard leren voor toets van dinsdag
Dankquote:
Hel-denquote:Enzym achter verspreiding kanker gevonden
Wetenschappers hebben voor het eerst een belangrijk enzym ontdekt dat achter de verspreiding van kanker in het lichaam zit.
Hoofdonderzoeker Janine Erler van het Britse Instituut voor Kankeronderzoek omschreef de vondst als het ontbrekende puzzelstuk waar wetenschappers naar zochten. Dat berichtte de Britse omroep BBC vandaag.
Het enzym lysyl-oxidase zendt signalen uit om andere delen van het lichaam voor te bereiden op de komst van kankercellen. Zonder dit voorbereidingsproces zou die nieuwe omgeving te vijandig zijn voor kanker.
Onderzoekers bestudeerden borstkanker in muizen, maar zijn ervan overtuigd dat de resultaten ook van toepassing zijn op mensen en tevens gelden voor andere vormen van kanker. Bij 90 procent van de mensen die overlijden aan kanker, vormen uitzaaiingen de doodsoorzaak. Uitzaaiingen zijn erg moeilijk te behandelen. Deze ontdekking biedt hoop op het ontwikkelen van een medicijn dat de acties van het enzym tegengaat.
Ik weet niet in hoeverre een enzym 'slim' kan zijn, maar het is iig wel een belangrijke key tot het genezen van kankerquote:Op zondag 8 maart 2009 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan is dat enzym best slim, of die andere delen van het lichaam zijn niet al te snugger
Dus meer overbevolkingquote:Op zondag 8 maart 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre een enzym 'slim' kan zijn, maar het is iig wel een belangrijke key tot het genezen van kanker
Valt mee denk ikquote:
Ik denk eerder dat er meer epidemieën, zullen komen, omdat de natuur toch een natuurlijk evenwicht zal proberen te houden.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt mee denk ikEr zijn 'gelukkig' genoeg andere ziektes
Als we te oud worden (>130) gaan we vanzelf dood aan Alzheimer
Zou ook nog kunnenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er meer epidemieën, zullen komen, omdat de natuur toch een natuurlijk evenwicht zal proberen te houden.
sterker zelfs niemand overleeft het levenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnenMaar er is 1 zekerheid in het leven, als je maar oud genoeg wordt, gaat uiteindelijk iedereen dood aan Alzheimer
Gelukkig niet neequote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sterker zelfs niemand overleeft het leven
Mwa, ik verwacht er niet al te veel vanquote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat zou pas echt een geweldige stap zijn als dat daadwerkelijk werkt.
quote:
Was het ookquote:
goeie actiequote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was het ook![]()
Trouwens gisteren mijn nummer in een meid haar telefoon geplant. Ben benieuwd wanneer ze er achter komt en gaat bellen om te kijken welke mongool dat was
Wat voor pc heb je?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GTA wil bij mij niet eens opstarten![]()
Die Social Club wil al niet startenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat voor pc heb je?Patch al?
En je moet m ook gewoon downloaden, dan werkt ie prima
Die Social Club moet je ook niet installerenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Social Club wil al niet startenMaar ff update ervan downlaoden.
Geniale filmquote:
Goed dat je het er bij zegtquote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef dekkered het volgende:
![]()
* dekkered is ook weer terug van de verkeerde kant![]()
(van zeeland)
Net aan...quote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig heb je het overleeft dek![]()
gezelligquote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef Piles het volgende:
Wordt het vanavond weer het Zeeland-topic hier?
neequote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef Piles het volgende:
Wordt het vanavond weer het Zeeland-topic hier?
Komt nico weer de boel verpesten hoorquote:
Ach, Capelle / Kapelle, toch ook een beetje Zeeuwsquote:Op zondag 8 maart 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt nico weer de boel verpesten hoor![]()
ik ben op mijn best als ik maar kan verpestenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt nico weer de boel verpesten hoor![]()
oh ja.. Het lijkt op elkaarquote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, Capelle / Kapelle, toch ook een beetje Zeeuws
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, Capelle / Kapelle, toch ook een beetje Zeeuws
Wat heb je gevraagd dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mailtje naar Rockstar gestuurd. Hopelijk krijg ik nu wel een reactie
Dat zei ik nietquote:
hel jaquote:Op zondag 8 maart 2009 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Milou en jij, allebei weg, het was een hel![]()
Ik vroeg gewoon geinteresseerd waar je geweest bent
En dan laat je ons het hele weekend in de steekquote:
quote:En mezelf overtroffen door te gaan hardlopenBuiten
Qua spamsnelheid was het niet veel zo te zienquote:Op zondag 8 maart 2009 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Milou en jij, allebei weg, het was een hel![]()
Ik vroeg gewoon geinteresseerd waar je geweest bent
Sorryquote:Op zondag 8 maart 2009 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan laat je ons het hele weekend in de steek![]()
![]()
[..]
![]()
Ja, ik zag hetquote:Op zondag 8 maart 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
Qua spamsnelheid was het niet veel zo te zienIk zag nog wel dat ik met 351 posts in de top100 van vrijdag stond
quote:Ik had een verjaardag vandaagen gisteren ben ik in het Amsterdamse Bos geweest, bij Boerderij meerzicht
Die heeft damhertjes
Die je mag voeren
![]()
![]()
Weekend is het toch dood hierquote:Op zondag 8 maart 2009 21:29 schreef Daph_ het volgende:
SorrySpam ik doordeweeks nog niet genoeg om ook het weekend af te dekken?
Heb het plan ooit ook wel eens gehad, nooit van gekomenquote:Ja ik verbaasde mezelf ook wel eigenlijk
Daar is het echt supervetquote:Op zondag 8 maart 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had een verjaardag vandaagen gisteren ben ik in het Amsterdamse Bos geweest, bij Boerderij meerzicht
Die heeft damhertjes
Die je mag voeren
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar is het echt supervetGing ik vroeger altijd met mn opa en oma naartoe
Mocht je spelen op een echte traktor
Zoiets denk ik jaquote:
Heul trotsquote:Ja ben jij ook trots op me?Ik ben wel 40 minuten weggeweest
Traktorsquote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa hertjesquote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Weekend is het toch dood hier, dus ga jij lekker hertjes voeren
[..]
Heb het plan ooit ook wel eens gehad, nooit van gekomen
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Jij mocht altijd wel gemeen doen tegen mij
Op een tractorquote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op een tractorDat kan ik me niet herinneren
Ik ging ook altijd met mijn opa en oma, was er al zeker 13 jaar niet meer geweest![]()
Ik ging altijd spelen in zo'n ronddraaiding.. Rond bankje eromheen en dan moest je jezelf ronddraaien aan zo'n soort schotel op een paal..Daph wilde altijd met zo'n noodgang dat de andere kindjes er lichtelijk groen uitzagen toen ze eruit kwamen
Ahquote:
Oh boyquote:
Toen was ik 5quote:Op zondag 8 maart 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]Vroeger stond daar een traktor
Al is dat al wel 16 jaar gelezen ofso
quote:
Jouw discipline is dus iets hogerquote:Op zondag 8 maart 2009 21:37 schreef Daph_ het volgende:
Oh boyJoin the club.. Ik namelijk ook
.
Alleen kon ik dit weekend niet naar de sportschool dus had ik het maar zo "opgelost"Het was alleen wel verrekte koud met die ijswind
Dan bedoel ik misschien toch wat andersquote:Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toen was ik 5Dat kan ik me echt niet herinneren
Ik dacht altijd dat het een vette wandeling was van de auto naar de boerderij maar het is een loopje van niks
Komt doordat ik een kilo aangekomen was in de tijd dat de weegschaal het niet deedquote:
Je hebt ook een geitenboerderij, daar staat wel een tractorquote:Op zondag 8 maart 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan bedoel ik misschien toch wat anders![]()
Succesquote:
Ik moet juist sporten om aan te komen denk ikquote:Op zondag 8 maart 2009 21:40 schreef Daph_ het volgende:
Komt doordat ik een kilo aangekomen was in de tijd dat de weegschaal het niet deeden ik wil koste wat het koste niet weer 19 kilo zwaarder worden
Checkquote:Op zondag 8 maart 2009 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hebt ook een geitenboerderij, daar staat wel een tractor
Thnx ouwe!quote:
Moet je aankomen?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes
[..]
Ik moet juist sporten om aan te komen denk ik
Hoezo? Wat weeg je nu dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, moeten
Het zou niet verkeerd zijn
quote:
Heb er verder geen last van, maar iets zwaarder zou niet erg zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 21:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jeez dat is wel licht dan jaEn je eet zeker als een dijker zonder aan te komen?
Yay, goed onthoudenquote:
Ah okee, gelukkig maar dat je er geen last van hebt. Heb een aantal jongens in mijn omgeving die er wel last van hebben, echt een drama voor hen is het om aan te komen..quote:Op zondag 8 maart 2009 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er verder geen last van, maar iets zwaarder zou niet erg zijn
En nee, ik eet niet echt superveel. Sowieso kan ik niet veel tegelijk eten, maar als ik zou willen zou ik een hele dag kunnen etenMaar meestal geen zin in
Neequote:
Nou ja, voor 'mooi' zou ik het wel willen hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Ah okee, gelukkig maar dat je er geen last van hebt. Heb een aantal jongens in mijn omgeving die er wel last van hebben, echt een drama voor hen is het om aan te komen..
Neu, ik kan ook prima niet eten als ik honger hebquote:Geen zin om de hele dag te eten?Ik tegenwoordig ook niet meer
![]()
Begrijp ik welquote:Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Nou ja, voor 'mooi' zou ik het wel willen hoor![]()
Geen idee eigenlijk of ik snel zou aankomen als ik veel ga eten
[..]
Neu, ik kan ook prima niet eten als ik honger hebToppunt van luiheid
Jeezquote:Op zondag 8 maart 2009 21:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik bedoel: ligt eraan of ik daar morgen zin in heb
Ja, maar zal toch een keer moeten, zo ziet er ook niet uitquote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef Daph_ het volgende:
Begrijp ik wel![]()
Probeer ook maar niet om veel te eten, das ook weer ongezond
Ben ik tochquote:Dat is trouwens wel héél erg lui
Altijd zin om te spammenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef Daph_ het volgende:
Heb je geen zin om te spammen? Of ga je dat gewoon niet doen?
Je moet niet in een keer veel gaan eten, je kunt ook dingen vervangenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar zal toch een keer moeten, zo ziet er ook niet uit
[..]
Ben ik toch
[..]
Altijd zin om te spammenMaar moet echt iets gaan doen
Het ging er van de week hier over dat je dik wordt van frisdrank, en drink liters colaquote:Op zondag 8 maart 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Je moet niet in een keer veel gaan eten, je kunt ook dingen vervangenBijvoorbeeld magere melk door (half)volle melk enzo
![]()
Is dat niet zo danquote:Nee snap dat je ook wat moet gaan doenIk eigenlijk ook, maar heb er geen zin in. Ik moet morgen m'n stagebegeleider gaan vertellen dat ik de hele zooi ga herschrijven, hij zal wel denken dat ik afgelopen week niks gedaan heb
Nwah, denk niet dat het uitmaakt als je liters cola drinkt als je 65 kg bent bij 1.90 meter. Dingen als boter op je brood enzo (als je dat eerst niet deed) werken ook altijdquote:Op zondag 8 maart 2009 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ging er van de week hier over dat je dik wordt van frisdrank, en drink liters colaMaar helpt niet hoor
[..]
Is dat niet zo dan![]()
quote:
Wie weet doe ik dat ooit wel eensquote:Op zondag 8 maart 2009 22:04 schreef Daph_ het volgende:
Nwah, denk niet dat het uitmaakt als je liters cola drinkt als je 65 kg bent bij 1.90 meter. Dingen als boter op je brood enzo (als je dat eerst niet deed) werken ook altijdOf probeer eens twee plakken vleeswaar op je brood in plaats van 1 ofzo
quote:Ik heb mijn inleidende hoofdstuk geschreven van 4 kantjes![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Heel goed![]()
![]()
[..]
Wie weet doe ik dat ooit wel eens![]()
[..]
Tips zijn altijd goedquote:Op zondag 8 maart 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Gelukkig maar
Het zijn maar tips van flipIk moest het tegenovergestelde doen
Jawel johquote:Geloof je me niet ofzo?
*schuift een beetje discipline en wilskracht toe*quote:Op zondag 8 maart 2009 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Tips zijn altijd goed![]()
![]()
Nu nog de discipline om het ook te doen
[..]
Jawel johMaar echt veel is het niet toch?
Dank jequote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef Daph_ het volgende:
*schuift een beetje discipline en wilskracht toe*
Nou, dan is het goed tochquote:Nwah klinkt misschien als niet veel, maar ik moest nog deelvragen formuleren en mijn centrale vraag moest ook nog gedaan worden.. Vind dat ik wel redelijk gepresteerd heb deze week
Nouquote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef dekkered het volgende:
pff daph_ is weer terug en het gaaat weerl wat sneller![]()
Misschien wel tot morgenochtendquote:Op zondag 8 maart 2009 22:13 schreef Daph_ het volgende:
Ik vond het gezellig weer, maar ik ga nu toch echt naar bed toeBen kapot! Morgenochtend weer vroeg aan de bak en dan dinsdag met het OV naar kantoor
*ziet er tegen op*
Slaap lekkerquote:Fijne avond en voor straks welterusten
We'll seequote:Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien wel tot morgenochtend![]()
[..]
Slaap lekker![]()
quote:
Is goed playerquote:
Ik zal minderen, goed?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat merkte ik donderdag ook hier zeg!
Oh en slaap lekker daph_![]()
Ik moest vroeg...quote:Op maandag 9 maart 2009 08:12 schreef Piles het volgende:
Pfff, wat zijn jullie vroeg zeg
Vorig jaar kon je om 8 uur de eerste hier zijn, maar dat gaat niet meer lukken
Goedemorgen![]()
Beetje zin in?
Ik vind dit vroeg zatquote:Op maandag 9 maart 2009 08:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik moest vroeg...
Anders had ik hier ook nu pas gezeten
8 uurquote:Op maandag 9 maart 2009 08:12 schreef Piles het volgende:
Pfff, wat zijn jullie vroeg zeg
Vorig jaar kon je om 8 uur de eerste hier zijn, maar dat gaat niet meer lukken
Goedemorgen![]()
Beetje zin in?
Pff, luxe zegquote:Op maandag 9 maart 2009 08:21 schreef Daph_ het volgende:
8 uurJa als ik met het OV ga morgen waarschijnlijk pas om die tijd op kantoor
Ik mis mijn waggie nu al
Nou, succes dan maarquote:Nee geen zin inHeb al scriptieoverleg gehad, eerste hoofdstuk opgestuurd en ga nu mijn scriptie herschrijven
Oh joy. Bezigheidstherapie
Heb wel zin om veel te doen, maar weet dus niet goed watquote:Heb jij er ook zo'n zin in?
Nou jaquote:Op maandag 9 maart 2009 08:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Pff, luxe zegIk moet gewoon fietsen
Wees blij dat je nog OV hebt daar
[..]
Nou, succes dan maar
[..]
Heb wel zin om veel te doen, maar weet dus niet goed watFrustrerend
ik vindt 8 uur ook vroeg zat, maar als er niemand anders is die de toko mag openen ( dan moet ik het gaan doen..)quote:
Hakken?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:27 schreef Daph_ het volgende:
Nou jaMet het OV doe ik er anderhalf uur over en met de auto 20 minuutjes
Ik moet dik 10 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde metrohalte
Op hakken
![]()
Thanks
Ja dat ken ik, weet jij ook niet waar je moet beginnen?
Zozo, stagiair met verantwoordelijkhedenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:29 schreef dekkered het volgende:
ik vindt 8 uur ook vroeg zat, maar als er niemand anders is die de toko mag openen ( dan moet ik het gaan doen..)
Dat zou ik niet zo snel doen denk ikquote:Waarom ben ik nou bij het bedrijf waar men pa werkt stage gaan lopen...
Ja hakken.. Iedere dagquote:Op maandag 9 maart 2009 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hakken?(voorspelbaar
). Maar is niet zo goed geregeld idd
![]()
Nee, zie het echt even niet, waar en hoe te beginnen
Ik heb stage gelopen bij mijn moeder op haar werkquote:Op maandag 9 maart 2009 08:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zozo, stagiair met verantwoordelijkheden
[..]
Dat zou ik niet zo snel doen denk ik
het ging ook nog fout ook...quote:
Ik weet voor nu ook dat je dat beter niet kan doenquote:Dat zou ik niet zo snel doen denk ik
Heb ik ook een keer gehadquote:Op maandag 9 maart 2009 08:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
het ging ook nog fout ook...![]()
[..]
Ik weet voor nu ook dat je dat beter niet kan doen
ik had het kwart over 7,quote:Op maandag 9 maart 2009 08:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehadom kwart voor 7
en toen kwam het mannetje van de beveiliging omdat ik het alarm niet meer uitkreeg
Denk ik ook niet nee, maar zou wel heel gek zijn ookquote:Op maandag 9 maart 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
Euh, ik kan je ook niet helpen denk ik met waar je moet beginnenSollie
quote:Op maandag 9 maart 2009 08:39 schreef Daph_ het volgende:
Heb ik ook een keer gehadom kwart voor 7
en toen kwam het mannetje van de beveiliging omdat ik het alarm niet meer uitkreeg
Ooh dus dat is gefixt.. Ik kon me verantwoorden tegenover de beveiligingquote:Op maandag 9 maart 2009 08:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik had het kwart over 7,
Moest even naar men pa bellen (die al op pad was) zodat hij de centrale kon bellen dat het loos alarm was. (code endergelijke doorgeven)
Maar wel leuk toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk ik ook niet nee, maar zou wel heel gek zijn ook
[..]
Alquote:Op maandag 9 maart 2009 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
luilak?
was om 8 uur al op m'n werk!
Eigen schuld dikke bultquote:Op maandag 9 maart 2009 08:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was alleen waar als ik op tijd was gaan slapen!
En dan kom je nu pas hier?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
luilak?
was om 8 uur al op m'n werk!
quote:Op maandag 9 maart 2009 08:53 schreef Psychonikeo het volgende:
dat was alleen waar als ik op tijd was gaan slapen!
Grapje joh, moet je zelf wetenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
ja sorry
ik ga weg uit mn reguliere SCen hier kwam ik sowieso al te weinig
![]()
dus moet ik dat maar 's goedmaken
en gelukkig zit ik vandaag op 't werk, dus dat kan ook
Oh nee tochquote:Op maandag 9 maart 2009 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
iets met gebrek aan gezelligheid![]()
lees anders de rellen rondom 3FMdonaties enzo even doordie gaan in onze slowchat ' verder '
Welkom terugquote:en ik moet toch weer meer in SES hangen, want heb 't wat verwaarloosd de laatste tijdterwijl het stiekem mijn favo forum is
Mijn ogen willen eigenlijk liever dicht zittenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was ook aan de late kant, maar het valt nog mee nu
Je had betaald voor SHE maar niets gekregen?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
iets met gebrek aan gezelligheid![]()
lees anders de rellen rondom 3FMdonaties enzo even doordie gaan in onze slowchat ' verder '
en ik moet toch weer meer in SES hangen, want heb 't wat verwaarloosd de laatste tijdterwijl het stiekem mijn favo forum is
jaquote:Op maandag 9 maart 2009 09:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee tochHeb gisteren even de FB-topics doorgebladerd, maar goede reden om weg te gaan
![]()
[..]
ja dank!quote:Welkom terug![]()
ik heb voor SR betaald en omdat de overige acties duurder waren (naamchange, kleurtjes, dat soort dingen) had ik idd mijn geld onder dat onderdeel gedoneerd.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je had betaald voor SHE maar niets gekregen?
understandablequote:Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb voor SR betaald en omdat de overige acties duurder waren (naamchange, kleurtjes, dat soort dingen) had ik idd mijn geld onder dat onderdeel gedoneerd.
Maar heb vanochtend Danny een PM gestuurd dat als ze foto's er nog komen dat hij mijn e-mailadres niet doorstuurt naar haar, omdat ik die foto's al lang niet meer hoef te zien na hoe ze met haar afspraken omgaat
neequote:Op maandag 9 maart 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed,
iedereen weer op de stages?
Ga de discussie nou niet hier beginnenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed,
iedereen weer op de stages?
quote:
Ik gok op Groningen dit jaarquote:Op maandag 9 maart 2009 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
volgende keer hoop ik dat het Glazen Huis wat dichterbij staat, dan ga ik gewoon zelf langs
Nee, onderste eiland zijn Luctor en Dekkeredquote:Op maandag 9 maart 2009 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
je woont in zeeland ergens op het onderste eiland in de zuidwest-hoek?
*ting*ting*ting* we have a winnerquote:Op maandag 9 maart 2009 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
je woont in zeeland ergens op het onderste eiland in de zuidwest-hoek?
goeie kantquote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, onderste eiland zijn Luctor en Dekkered![]()
Ik zit er net iets boven
wow, dan zat ik wel dichtbijquote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit er net iets boven
IK BEN GEEN NEPBELGquote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit er net iets boven
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 9 maart 2009 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
De kroon op Zeeland![]()
[..]
Wakker blijven
Ja nou maar ik deed toch ook gewoon meequote:Op maandag 9 maart 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat wedstrijdje al gewonnen had vorige week. Enneh, ik begon
ik geloof OV-technisch gezien niet..quote:Op maandag 9 maart 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was het onderste puntje van Limburg geografisch gezien niet net iets verder eigenlijk?
Qua afstand misschien wel, maar qua tijd niet denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was het onderste puntje van Limburg geografisch gezien niet net iets verder eigenlijk?
Ja, mijquote:Op maandag 9 maart 2009 09:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb ik hier nog iets gemist tijdens het weekend?
Maar ik had gewonnenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja nou maar ik deed toch ook gewoon mee![]()
erg weinigquote:Op maandag 9 maart 2009 09:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb ik hier nog iets gemist tijdens het weekend?
Ah, okeequote:Op maandag 9 maart 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wil alleen echt slapen nu hoor
Het waren misschien 3 pagina's geweestquote:Op maandag 9 maart 2009 09:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh dan lees ik ook niet terug![]()
Niet dat ik dat normaal wel doe![]()
Waarvan 2 met "Wat is het stil hier"quote:Op maandag 9 maart 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het waren misschien 3 pagina's geweest
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:22 schreef Piles het volgende:
Nou, ik hoor vandaag wel dat er genoeg te doen is voor me
Mijn 2 begeleiders zijn afwezig vandaag, dus ik ga ook weinig doenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:22 schreef Piles het volgende:
Nou, ik hoor vandaag wel dat er genoeg te doen is voor me
en dat vraag je aan deze ' expert ' ?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het waren misschien 3 pagina's geweest
Zoals elk weekendquote:
wat heb ik daar nou aan?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dat vraag je aan deze ' expert ' ?
ik ben net zo lomp als de gemiddelde man als 't om versieren gaat
Ik bedoelde eigenlijk dat er wél veel te doen is, maar dat kwam niet helemaal over geloof ikquote:Op maandag 9 maart 2009 09:25 schreef Milou__ het volgende:
Mijn 2 begeleiders zijn afwezig vandaag, dus ik ga ook weinig doen
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 9 maart 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. misschien kwam dat dan weer niet helemaal over zoals ik dat wilde
graag gedaanquote:
Foei tochquote:Op maandag 9 maart 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb trouwens vast wel iets te doen hier, zo maar 's kijken..
zit al anderhalf uur niets te doen![]()
Ohquote:Op maandag 9 maart 2009 09:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat er wél veel te doen is, maar dat kwam niet helemaal over geloof ik![]()
Maar gezellig dat je er een hele dag bent
Jeez is het al half 10 *kijkt geshockeerd*quote:Op maandag 9 maart 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
graag gedaan
ik heb trouwens vast wel iets te doen hier, zo maar 's kijken..
zit al anderhalf uur niets te doen![]()
Graagquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. moet ik het echt gaan uitleggen hier?
de klusjes die ik de laatste tijd krijg zijn echt té hersendodendquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Foei toch![]()
Ik ookHeb alleen maar eens gemaild voor stagecontract, leek me wel eens tijd
Loop je dan ook te zuchten en te steunen dat je dat werk niet wil doen?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de klusjes die ik de laatste tijd krijg zijn echt té hersendodend
Maar doe jij ook stage eigenlijk?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de klusjes die ik de laatste tijd krijg zijn echt té hersendodend
tja.. hoe doe ik dat goed...quote:
ik ben al 35 minuten bezigquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jeez is het al half 10 *kijkt geshockeerd*
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. hoe doe ik dat goed...
Dat ik uwe schoonheid niet zomaar oneerbiedige voorstellen doe, maar dat ik graag in uwe gezelschap in slaap zou willen vallen. Maar ondertussen bedoel ik ook dat ik eventuele oneerbiedige voorstellen van uwen kant niet zou weigeren..
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. hoe doe ik dat goed...
Dat ik uwe schoonheid niet zomaar oneerbiedige voorstellen doe, maar dat ik graag in uwe gezelschap in slaap zou willen vallen. Maar ondertussen bedoel ik ook dat ik eventuele oneerbiedige voorstellen van uwen kant niet zou weigeren..
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heey.. die discussie was er gister al
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |