Iddquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Bravebart het volgende:
Opdracht voor morgen afHet heeft bloed, zweet en waterlanders gekost, maar het is aaaafffff
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik zou graag meedoen met, maar ik heb spierpijn
succesquote:Op zondag 8 maart 2009 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]Doe het dan maar virtueel
Maargoed, nu hard leren voor toets van dinsdag
Dankquote:
Hel-denquote:Enzym achter verspreiding kanker gevonden
Wetenschappers hebben voor het eerst een belangrijk enzym ontdekt dat achter de verspreiding van kanker in het lichaam zit.
Hoofdonderzoeker Janine Erler van het Britse Instituut voor Kankeronderzoek omschreef de vondst als het ontbrekende puzzelstuk waar wetenschappers naar zochten. Dat berichtte de Britse omroep BBC vandaag.
Het enzym lysyl-oxidase zendt signalen uit om andere delen van het lichaam voor te bereiden op de komst van kankercellen. Zonder dit voorbereidingsproces zou die nieuwe omgeving te vijandig zijn voor kanker.
Onderzoekers bestudeerden borstkanker in muizen, maar zijn ervan overtuigd dat de resultaten ook van toepassing zijn op mensen en tevens gelden voor andere vormen van kanker. Bij 90 procent van de mensen die overlijden aan kanker, vormen uitzaaiingen de doodsoorzaak. Uitzaaiingen zijn erg moeilijk te behandelen. Deze ontdekking biedt hoop op het ontwikkelen van een medicijn dat de acties van het enzym tegengaat.
Ik weet niet in hoeverre een enzym 'slim' kan zijn, maar het is iig wel een belangrijke key tot het genezen van kankerquote:Op zondag 8 maart 2009 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan is dat enzym best slim, of die andere delen van het lichaam zijn niet al te snugger
Dus meer overbevolkingquote:Op zondag 8 maart 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre een enzym 'slim' kan zijn, maar het is iig wel een belangrijke key tot het genezen van kanker
Valt mee denk ikquote:
Ik denk eerder dat er meer epidemieën, zullen komen, omdat de natuur toch een natuurlijk evenwicht zal proberen te houden.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt mee denk ikEr zijn 'gelukkig' genoeg andere ziektes
Als we te oud worden (>130) gaan we vanzelf dood aan Alzheimer
Zou ook nog kunnenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er meer epidemieën, zullen komen, omdat de natuur toch een natuurlijk evenwicht zal proberen te houden.
sterker zelfs niemand overleeft het levenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnenMaar er is 1 zekerheid in het leven, als je maar oud genoeg wordt, gaat uiteindelijk iedereen dood aan Alzheimer
Gelukkig niet neequote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sterker zelfs niemand overleeft het leven
Mwa, ik verwacht er niet al te veel vanquote:Op zondag 8 maart 2009 17:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat zou pas echt een geweldige stap zijn als dat daadwerkelijk werkt.
quote:
Was het ookquote:
goeie actiequote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was het ook![]()
Trouwens gisteren mijn nummer in een meid haar telefoon geplant. Ben benieuwd wanneer ze er achter komt en gaat bellen om te kijken welke mongool dat was
Wat voor pc heb je?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GTA wil bij mij niet eens opstarten![]()
Die Social Club wil al niet startenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat voor pc heb je?Patch al?
En je moet m ook gewoon downloaden, dan werkt ie prima
Die Social Club moet je ook niet installerenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Social Club wil al niet startenMaar ff update ervan downlaoden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |