En jij doet havo?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:23 schreef Vincpod het volgende:
Ik neem aan dat het dan nog nut hebt voor je opleiding
Net zoiets inderdaad. Je moet eigenlijk gewoon vakken hebben die goed aansluiten op hetgeen wat je later gaat doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:23 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb er ook een, en die lijkt op die van jou: Leren Loopbaan en Burgerschap
Dus maatwerk per leerling?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Net zoiets inderdaad. Je moet eigenlijk gewoon vakken hebben die goed aansluiten op hetgeen wat je later gaat doen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Let 0p Wat Jj Zegt.. Deze J0ngeE Kan MiszgieN NIejt Eenz Naar Scho0l..
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Net zoiets inderdaad. Je moet eigenlijk gewoon vakken hebben die goed aansluiten op hetgeen wat je later gaat doen.
Hoax. Je leert alles in de praktijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
dat vak had ik ook........ bij een opleiding voor bouwvakkers nog welquote:Op zondag 8 maart 2009 12:23 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb er ook een, en die lijkt op die van jou: Leren Loopbaan en Burgerschap
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
dat vak had ik ook........ bij een opleiding voor bouwvakker nog wel
Ik bedoel meer van mensen die de technische kant op willen, Krijgen Nederlands, Engels, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde en de keuze Wiskunde D of Informatica. Of allebei.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus maatwerk per leerling?
Dat gaat niet lukken
Daar zijn vakkenpakketten voor.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van mensen die de technische kant op willen, Krijgen Nederlands, Engels, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde en de keuze Wiskunde D of Informatica. Of allebei.
En voor mensen die de economische kant op willen. Economie, Management en Organisatie, Wiskunde A, Nederlands, Engels.
Etc
En daar zitten die nutteloze vakken weer tussengepropt om de uren norm te halen, Anders worden ze gespankt door de overheidquote:
Daar moet je dus de keuze voor hebben vind ik dus;)quote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Kekaa het volgende:
Ik vond CKV juist wel leuk, en dat andere vak lijkt me ook wel wat.
Ben dan uiteindelijk ook CMV gaan doen.
Zelf vond ik vakken zoals wiskunde en economie minder boeiend.
Ja... maarja, dat kan niet altijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Daar moet je dus de keuze voor hebben vind ik dus;)
Dit dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Heeft natuurlijk ook te maken met algemene ontwikkeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |