Heb het al gegoogled, het schijnen medicijnen te zijn tegen Alzheimerquote:Op zondag 8 maart 2009 11:03 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Van die dingen die gewoon té goedkoop zijn.
Wat is Alzheimer?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb het al gegoogled, het schijnen medicijnen te zijn tegen Alzheimer
De ziekte van Alzheimer is een aandoening waarbij delen van de hersenen verschrompelen, op vele plaatsen 'plaque'-vorming optreedt en de patiënt soms in snel tempo dementeert.quote:
Breng ze niet op ideeënquote:Op zondag 8 maart 2009 10:48 schreef BeamofLight het volgende:
- Een stekkerdoos. Je weet wel zo'n ding met 6 stekkeraansluitingen en bovendien zo'n mooie aan-uit knop (met lampje!).
Daar vraag je toch geen 2,95 voor???! Fucking hell, iedereen moet een stuk of drie van die dingen in zijn huis hebben anders werkt de hele shizzle als je computerhoek en thuisbioscoop enzo toch niet. Vraag gewoon 12,95 en je verkoopt ze nog steeds. Alsof je voor dat 10-tje meer zelf een stekkerdoos in elkaar gaat knopen.
Pilsjes zijn ook gewoon absurd hoog geprijsd, de waarde van die paar cl bier is echt 0,05 cent ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 10:48 schreef BeamofLight het volgende:
Daar koop je nog geen Pilsje voor. Als je 25 pilsjes a 2 euro opzuipt ben je 50 euro kwijt.
Jawel, er heerst een crisis, er wordt dus minder verkocht, als de prijzen niet omhoog gaan, gaan oa. de stekkerdozen- en aspirinesfabrieken failliet.quote:
En laat ik daar nou werken en dat betekent dus ook nog eens een extra 15% korting, ze verkopen er wel stekkerdozen, maar geen aspirines.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:42 schreef Isegrim het volgende:
TS moet eens een bezoek brengen aan de plaatselijk Action. Er zal een wereld voor hem opengaan.
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:45 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Als we niet meer kunnen internetten gaat FOK! failliet en plegen 225,000 mensen zelfmoord,
You;re asking for itquote:
Bij Action geldt goedkoop= duurkoop, ongelooflijk hoeveel rommel ze daar verkopenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:42 schreef Isegrim het volgende:
TS moet eens een bezoek brengen aan de plaatselijk Action. Er zal een wereld voor hem opengaan.
Onzin. Sommige producten zijn baggerkwaliteit, sommige zijn juist heel goed, zoals bijvoorbeeld handdoeken, beddengoed, shampoos en andere verzorgingsproducten, printpapier, wasmiddelen, schoonmaakmiddelen etc. etc.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bij Action geldt goedkoop= duurkoop, ongelooflijk hoeveel rommel ze daar verkopen
Helaas zijn er zo weinig mensen die dit snappen...quote:Op zondag 8 maart 2009 11:50 schreef Koekz het volgende:
Concurrentie is leuk he
A biedt iets aan voor 5 euro.
B dus hetzelfde voor 4 euro.
A weer voor 3, B voor 2, A voor 1,50 etc. etc.
Ja, van die leuke kitschdingen waar ik mijn plee mee vol gehangen heb. Dát moet je ermee.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:53 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ze verkopen ook genoeg troep, dat je denkt van 'wat moet je daar in godsnaam mee'
Tja daar kom je niet ver mee in Nederland...quote:Op zondag 8 maart 2009 11:54 schreef Roellie80 het volgende:
pijnstillers moeten voor iedereen toegankelijk zijn. Er zijn genoeg mensten in nederland die misschien maar $50 in de maand te besteden hebben.
ja maar als ik dus weet dat ik dezelfde stekkerdoos voor 2 euro bij deaction haal koop ik hem niet bij julliequote:Op zondag 8 maart 2009 11:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Helaas zijn er zo weinig mensen die dit snappen...
Maar aan de andere kant, bij ons in de winkel kosten stekkerdozen echt geen 2,50. Die gaan weg tussen de 5 en 10 euro. En inderdaad, mensen kopen die dingen toch wel.
Wacht maar tot die mensen in 2002 aankomen met hun tijdmachine. Dan zijn hun dollars helemaal shit waard.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:54 schreef Roellie80 het volgende:
pijnstillers moeten voor iedereen toegankelijk zijn. Er zijn genoeg mensten in nederland die misschien maar $50 in de maand te besteden hebben.
Schijnbaar weten niet genoeg mensen dat, want die dingen vliegen de winkel uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar als ik dus weet dat ik dezelfde stekkerdoos voor 2 euro bij deaction haal koop ik hem niet bij jullie
Prijsafspraken maken is nog leuker...quote:Op zondag 8 maart 2009 11:50 schreef Koekz het volgende:
Concurrentie is leuk he
A biedt iets aan voor 5 euro.
B dus hetzelfde voor 4 euro.
A weer voor 3, B voor 2, A voor 1,50 etc. etc.
a pint and a couple of e's is nog leukequote:Op zondag 8 maart 2009 12:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Prijsafspraken maken is nog leuker...
ondernemingen mogen onderling geen afspraken maken over bijvoorbeeld prijzen, verdeling van klanten of het boycotten van leveranciers en/of afnemers. Een verboden kartelafspraak is elke afspraak tussen ondernemingen die de concurrentie kan verhinderen, beperken of vervalsen. Het is de taak van de NMa om erop toe te zien dat zulke afspraken niet gemaakt worden.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Prijsafspraken maken is nog leuker...
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef Plots het volgende:
TS heeft nog nooit van het "vraag & aanbod" systeem gehoord?
Vraag & Aanbodquote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef Plots het volgende:
TS heeft nog nooit van het "vraag & aanbod" systeem gehoord?
batterijen zijn best duurquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef Heatseeker het volgende:
Dingen die je in je neus kan stoppen.
Ja, en als ze er achterkomen mogen ze vrolijk alles weer terug gaan betalenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:42 schreef mafkees01 het volgende:
Kwou net zeggen:
Jij snapt echt geen reet van de markt. Maar dat is al duidelijk gemaakt
En anders doen ze gewoon aan kartelvorming. Tegen de tijd dat men daar achterkomt zijn de zakken al gevuld
Bij Euroland kun je een pakje van vier kopen voor 2 euro's.quote:
maar dan kan je wel goedkoop batterijen in jeneus stoppen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij Euroland kun je een pakje van vier kopen voor 2 euro's.
Maar die dingen houden het niet lang uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pessimisten bedoel je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef poqpoq het volgende:
typisch voorbeeld van mensen die echt altijd wat te zeuren hebben
vies weer: "scheen de zon maar"
lekker weer: "pfff wat warm, was het maar winter"
Gewoon met de NMa een deal sluiten, dan mag allesquote:Op maandag 9 maart 2009 02:09 schreef FixYou het volgende:
[..]
ondernemingen mogen onderling geen afspraken maken over bijvoorbeeld prijzen, verdeling van klanten of het boycotten van leveranciers en/of afnemers. Een verboden kartelafspraak is elke afspraak tussen ondernemingen die de concurrentie kan verhinderen, beperken of vervalsen. Het is de taak van de NMa om erop toe te zien dat zulke afspraken niet gemaakt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |