Ga je mond spoelen.quote:
En al die kontkussende moraalridders te woord staan die in elk topic roepen 'wie zijn billen brandt...bla bla' en die ondertussen als een mak schaap de overheid gehoorzamen? No fucking wayquote:Op zondag 8 maart 2009 03:53 schreef swarmahoer het volgende:
is het BOET forum al voor mikkie aangemaakt?
Ik was zelf bij m'n volle verstand toen ze het voorstel deden.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat vind jij dan dat ze zo'n kiddo ineens mod maken van Klaagbaak?
Maar je had geen inspraak?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik was zelf bij m'n volle verstand toen ze het voorstel deden.
Tuuk welquote:
Het zullen de hormonen van de zwangerschap wel zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vast wel![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Nee, haar tieten zijn okquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het zullen de hormonen van de zwangerschap wel zijn.
Lees: Yvonne en Remlof vonden die nieuwe wel aardig op de meet en aldus geschiedde.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:58 schreef Biogarde het volgende:
Ik was zelf bij m'n volle verstand toen ze het voorstel deden.
aai.gif, ga je gauw slaapje doen?quote:Op zondag 8 maart 2009 04:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lees: Yvonne en Remlof vonden die nieuwe wel aardig op de meet en aldus geschiedde.
Ik bespeur een hoog Jordeeeh-gehalte in mijn posts.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:00 schreef Emimich het volgende:
Lees: Yvonne en Remlof vonden die nieuwe wel aardig op de meet en aldus geschiedde.
Dus om mod te worden hoef je alleen maar nieuw te zijn op een meet en aardig te zijn?quote:Op zondag 8 maart 2009 04:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mwoah.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik morgen ook mod.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vandaar ook dat mijn tieten oke zijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het zullen de hormonen van de zwangerschap wel zijn.
Ja, je welkomstopic al gezien in FC?quote:
Ah, onze aspirant is ook aanwezig.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
aai.gif, ga je gauw slaapje doen?
quote:Op zondag 8 maart 2009 04:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dus om mod te worden hoef je alleen maar nieuw te zijn op een meet en aardig te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |