Ja dit is wel sneu voor Piet inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 03:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik in AEX ook een Piet het was gezellig topic maken, of gaat dat te ver?
Piet failquote:Op zondag 8 maart 2009 03:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hahaha je bent erg schattig, maar ik zei "post even als je thuis bent!"
Niks over bellen/smsen
Nee!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik in AEX ook een Piet het was gezellig topic maken, of gaat dat te ver?
Alsjeblieft, hij voelt zichzelf al zo gaaf nu ie notes kan lezenquote:
moet wel toestemming van de ts hebben natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 03:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Verander dat eens, je bent verdomme een mod!
jij hebt er al 1 dus pas maar opquote:Op zondag 8 maart 2009 03:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Alsjeblieft, hij voelt zichzelf al zo gaaf nu ie notes kan lezen
Een topic tussen alle wannabe-economen over gezelligheid in een tijd van kredietcrisis...hoe sadistisch wil je het hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 03:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dit is wel sneu voor Piet inderdaad
Notes lezen is één grote deceptiequote:Op zondag 8 maart 2009 03:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Alsjeblieft, hij voelt zichzelf al zo gaaf nu ie notes kan lezen
Niks toestemming, gewoon doen!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet wel toestemming van de ts hebben natuurlijk
Ik heb medelijden met je man, nu je met al deze kwaliteit omringd bent. Soms denk ik vol weemoed aan Juup terug.quote:
quote:
Ik zou het bijna doenquote:Op zondag 8 maart 2009 03:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een topic tussen alle wannabe-economen over gezelligheid in een tijd van kredietcrisis...hoe sadistisch wil je het hebben.
Ik mis Janetje en Fietsquote:Op zondag 8 maart 2009 03:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je man, nu je met al deze kwaliteit omringd bent. Soms denk ik vol weemoed aan Juup terug.
Goh, misschien moet je de grap nog even uitleggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |