quote:Op zondag 8 maart 2009 06:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat was er zo schokkend aan de clip like a prayer van madonna
quote:Op zondag 8 maart 2009 06:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat er een zwarte man aan een kruis hangt?
Zo'n gekke gedachte was het niet eens heb ik wel eens gehoord, er zaten al "moren" in die tijd in die regio. De voorstelling van een blonde blanke Jezus is daarentegen wat onwaarschijnlijker in die contrijen rond die tijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 06:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
BasOne+1
Gebeurde wel meer schokkende dingen maar wou deze horen aangezien een boel mensen waaronder ik dachten dat het jezus was
Punten in deel 1437
Yurithemaster 3
FormerlyKnownAs 1
Lubje25 2
BasOne 1
WHOOHOOO ik heb 1 puntquote:Op zondag 8 maart 2009 06:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
BasOne+1
Gebeurde wel meer schokkende dingen maar wou deze horen aangezien een boel mensen waaronder ik dachten dat het jezus was
Punten in deel 1437
Yurithemaster 3
FormerlyKnownAs 1
Lubje25 2
BasOne 1
Hij zal er wel tussenin gezeten hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 06:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte was het niet eens heb ik wel eens gehoord, er zaten al "moren" in die tijd in die regio. De voorstelling van een blonde blanke Jezus is daarentegen wat onwaarschijnlijker in die contrijen rond die tijd.
Voor de voortgang van het topic is het handig om of het antwoord in een spoiler te zetten of een dusdanige vraag te stellen die makkelijk controleerbaar is.quote:Op zondag 8 maart 2009 06:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
WHOOHOOO ik heb 1 punt
Wat hebben de volgende 5 films met elkaar gemeen
The Men
Julius Ceasar
Mutiny On the bounty
The Chase
Superman
Antwoord als ik weer wakker word want ik heb echt slapies nodig
zou zo kunnen, we zullen het nooit wetenquote:Op zondag 8 maart 2009 06:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij zal er wel tussenin gezeten hebben
Je vraagt bergen aan iemand met een pioneers schopje, first time playa, gimme some leewayquote:Op zondag 8 maart 2009 06:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voor de voortgang van het topic is het handig om of het antwoord in een spoiler te zetten of een dusdanige vraag te stellen die makkelijk controleerbaar is.
Nog handiger is niet met een vraag eindigen maar dat is best lastig weet ik uit ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de betere vraag is, waarom ik wakker word na amper 2 uur slaap
Ik ben meeoeoeoeoehoeoeoeoe
(ja ja moet je zorgen dat je pa word.....)Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
A streetcar named desirequote:Op zondag 8 maart 2009 09:38 schreef tong80 het volgende:
In welke film riep Marlon Brando : 'STELLAAAAAAAAAAA'
Goed.quote:Op zondag 8 maart 2009 09:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
A streetcar named desire
Vooral zulke vragen stellen
Iemand die een brando vraag stelt, en erna een brando vraag stellen, kan je raden wie em heeftquote:Op zondag 8 maart 2009 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed.
Wat bedoel je ?
Was ie te gemakkelijk ?
*doet Gene Simmons na en steekt tong uit naar tong80*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |