En is dit een handreiking voor vrede ?quote:Israël is bezig met een versnelde annexatie van Oost-Jeruzalem. Er worden huizen bijgebouwd voor joodse bewoners, terwijl Palestijnse woningen worden afgebroken. Dat stellen EU-diplomaten in een intern rapport, dat verschillende bronnen naar buiten hebben gebracht.
Volgens de diplomaten werden vorig jaar veertig keer meer bouwvergunningen aan joden verleend dan in 2007.Aan huizen die Palestijnen willen bouwen, worden strengere eisen gesteld.
De diplomaten stellen dat Israël zo de Palestijnse ideeën ondermijnt om van Oost-Jeruzalem de hoofdstad van een Palestijnse staat te maken
Ik vind Syrie veel democratischer dan Israelquote:Op zondag 8 maart 2009 01:47 schreef Nam_Soldier het volgende:
Israël is een democratisch land, in tegenstelling tot veel van de landen in de regio, dus haal dat 'zogenaamde' alsjeblieft weg.
Verder moeten ze natuurlijk wel stoppen met het koloniseren van die gebieden.
Syrie is op papier een democratie maar in de praktijk niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind Syrie veel democratischer dan Israel
Israel is een apartheid staat, het is triest dat jij dat niet kan zien.
Palestijnen zijn een raar figuur voor Israel
wat weet je over Syrië?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Syrie is op papier een democratie maar in de praktijk niet.
Dat een land als Syrie je beter bevalt dan Israel is omdat de dictatuur Syrie wellicht
beter bij jouw persoon en wereldbeeld past.
Dat komt omdat je bevooroordeeld bent, over geen historische kennis beschikt en je IQ niet bijster veel hoger is dan dat van een chimpansee.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind Syrie veel democratischer dan Israel
Ik kan dat juist heel goed inzien, ik ben er maar liefst tweemaal geweest. Jij bekijkt echter alles vanachter je PC'tje, op anti-Zionistische websites zoek je naar artikelen die Israël zwart maken, en zo wordt jouw brein gevuld met haat.quote:Israel is een apartheid staat, het is triest dat jij dat niet kan zien.
quote:
Israel is op papier een democratie maar in de praktijk is zelfs voor een geboren baby duidelijk te zien dat het een apartheid isquote:Op zondag 8 maart 2009 02:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Syrie is op papier een democratie maar in de praktijk niet.
Dat een land als Syrie je beter bevalt dan Israel is omdat de dictatuur Syrie wellicht
beter bij jouw persoon en wereldbeeld past.
Ook al ben je duizend keer geweest. Jij ziet enkel de buitenkant die is schoon, maar als je de binnenkant bekijkt dan zul je zeker van een andere mening zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:32 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Dat komt omdat je bevooroordeeld bent, over geen historische kennis beschikt en je IQ niet bijster veel hoger is dan dat van een chimpansee.
[..]
Ik kan dat juist heel goed inzien, ik ben er maar liefst tweemaal geweest. Jij bekijkt echter alles vanachter je PC'tje, op anti-Zionistische websites zoek je naar artikelen die Israël zwart maken, en zo wordt jouw brein gevuld met haat.
Jij kunt de binnenkant natuurlijk wel zien vanuit Nederland... En lees eens wat ik in de fipo zette, daar staat toch duidelijk dat ik de kolonisatie van Palestijns gebied afkeur. שלוםquote:Op zondag 8 maart 2009 02:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook al ben je duizend keer geweest. Jij ziet enkel de buitenkant die is schoon, maar als je de binnenkant bekijkt dan zul je zeker van een andere mening zijn.
Jij vindt dus de misdadige kolonisten wel kunnen en alles misdadige diefstallen wel kunnen van Palestijnen ?
Ja, want het beleid van Israel brengt immers veel vrede en stabiliteit in die regio.quote:Op zondag 8 maart 2009 07:04 schreef Vampier het volgende:
daar weten ze tenminste hoe ze met dat tuig om moeten gaan.... NL moet nog veel leren.
Daar hebben we onze extreem linkse vriend ook weerquote:Op zondag 8 maart 2009 07:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, want het beleid van Israel brengt immers veel vrede en stabiliteit in die regio.
Wat heeft dat te maken met het apartheidsbeleid van de staat Israël, waar dit topic over gaat. O wacht, geen kritiek op je heilige huis.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:56 schreef Sena het volgende:
Zolang de Palestijnen onder elkander niet eens samen kunnen werken, zullen ze niets bereiken. Zie het leuke resultaat van broederschap: Palestina in 2 delen, een deel in handen van Hamas en de ander van Fatah.
Dus doe jezelf een lol voordat je Israel de grond inboort en kijk even naar wat de Palestijnen onder elkaar doen.
nou nee, dat is het resultaat van het niet accepteren van de partij die de verkiezingen gewonnen heeft ..quote:Op zondag 8 maart 2009 02:56 schreef Sena het volgende:
Zolang de Palestijnen onder elkander niet eens samen kunnen werken, zullen ze niets bereiken. Zie het leuke resultaat van broederschap: Palestina in 2 delen, een deel in handen van Hamas en de ander van Fatah.
Dus doe jezelf een lol voordat je Israel de grond inboort en kijk even naar wat de Palestijnen onder elkaar doen.
In dit geval gaat een heel oud gezegde op: Wat je zegt ben je zelluf...quote:Op zondag 8 maart 2009 12:02 schreef Nielsch het volgende:
En de wereld kijkt rustig toe hoe de terroristische Neuzen in de regering van de schurkenstaat Israel wederom discrimineren. Ach ja, Zuid-Afrika hebben we ook decennia lang haar gang laten gaan.
haha, je vindt jezelf wel erg superieur hè?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:02 schreef Nielsch het volgende:
En de wereld kijkt rustig toe hoe de terroristische Neuzen in de regering van de schurkenstaat Israel wederom discrimineren. Ach ja, Zuid-Afrika hebben we ook decennia lang haar gang laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |