ga je maar weer lekker ergens anders verheven voelen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel literaire barbaren!!![]()
Tot straks wellicht.
Ja, een spellingsfout van mij, hoe stom.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Is Live een woordspeling of een spellingsfout?
Dag Borisz. Morgen wel op 15 punten achterstand komen he.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:50 schreef borisz het volgende:
Ik duik mijn nest in het was een best vermoeiende dag vandaag, wel zeer geslaagd
.
Ajuus
Nee, dat is liefquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Is Live een woordspeling of een spellingsfout?
Had m'n moeder net aan de lijn (die kwam net terug van werk (restaurant) en die vertelde dat m'n zus wel wilde weten wat het zou worden maar m'n zwager dus niet.
Daar past maar één unisex cadeautje bij van mij:
[ afbeelding ]
of zal ik iets nuttigs gaan geven
Ik zou het eigenlijk niet in mijn hoofd halen om parfum (hoe goed getest en hypoallergeen dan ook) op de baby te gebruiken, ook al snap ik ook wel dat er in Zwitsal e.d. gewoon geurstoffen zitten.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat is liefHeel persoonlijk, ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
ik vond de eerste akte juist ergerlijk langdradig, ..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, ik vond Madama Butterfly wel erg gaaf, maar zo tegen het einde begon ik me wel te ergeren aan het draaaaama. Die zelfmoordscene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |