Echt ongelofelijk kansloos seizoen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Zulks een kloteseizoen..
Ja, het ligt aan hem dat er niemand kan voetballen..quote:Op zondag 8 maart 2009 14:08 schreef MaxC het volgende:
Leonardo hoeft nooit meer, maar ook nooit meer in de basis![]()
![]()
Heeey, het ziet er niet goed uit en we zien HW weer in het Ajax-topicquote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan hem dat er niemand kan voetballen..
Die lul met vingers die zich trainer noemt stelt hem toch op?
En waarom kan er nog steeds NIEMAND een corner nemen bij Ajax?
ja, dus? Opbokken.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Heeey, het ziet er niet goed uit en we zien HW weer in het Ajax-topic
Ach ik ben meestal de goedprater zelve, maar er valt weinig positiefs meer uit te halen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Heeey, het ziet er niet goed uit en we zien HW weer in het Ajax-topic
Met wie moet hij anders beginnenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan hem dat er niemand kan voetballen..
Die lul met vingers die zich trainer noemt stelt hem toch op?
En waarom kan er nog steeds NIEMAND een corner nemen bij Ajax?
Ik ben blij dat hij weg gaat. Op het moment tegen Fiorentina en HSV heeft hij verder nooit wat toegevoegd aan het team. Maar goed dit is echt weer waardeloos.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Die Leo kan de bal echt niet langer dan 2 seconden in balbazit houden he.
2-2 / 1-1 -- toch redelijk om het evenquote:
Ik ga niet meer hopen. Laten Twente, PSV en Heerenveen maar gewoon blijven winnen. Kan ik in elk geval niet meer teleurgesteld worden door dit zooitje.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Naja nu maar hopen dat Twente verliest vanmiddag...
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef HeatWave het volgende:
kansloos zaadhazen echt...
En ja, ik kom nu kijken omdat het slecht gaat, ik heb verder door de weeks niets te melden over geneuzel over voetbalboekjes en de dochters van een of andere kneus, of hoeveel bier je meeneemt als je naar het buitenland gaat!
Ik wil hier best de overwinningen komen vieren hoor, maar ja. DIE ZIJN ER NIET!!!!!!
Flikker toch op met me elke keer. Ajax staat al 5 jaar voor lul en het gaat dit jaar alleen maar beroerder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |