Stop!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
hammertime![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avond!![]()
jah heel druk geweest, en dr was steeds leuke tv dus ik had niet zo the need om radio te luisteren...Nu ook niet echt, maar op tv is echt geen reet nuquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Stop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avond!
hai
moet bekennen dat ik m eerst niet thuis kon brengen maar alleen dacht hey ik ken jou ergens van, en volgens mij ben je een BN'er. Later met hulp van een collegaatje schoot t me te binnenquote:
Op tv is nu voetballen.. hartstikke leuk joh !quote:Op zondag 8 maart 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah heel druk geweest, en dr was steeds leuke tv dus ik had niet zo the need om radio te luisteren...Nu ook niet echt, maar op tv is echt geen reet nu![]()
*wacht op Wipeout*
¿Und mit du?
M-M: "Heey! Jou gezicht ken ik! Jij bent van TV ofniet!"quote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet bekennen dat ik m eerst niet thuis kon brengen maar alleen dacht hey ik ken jou ergens van, en volgens mij ben je een BN'er. Later met hulp van een collegaatje schoot t me te binnen
oh jah t lekkere weer van vandaag!!! heeerlijk! Al die krokels en klokjes die boven komen.. Alleen die pestduiven die veelste vroeg al moeten roekoehenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op tv is nu voetballen.. hartstikke leuk joh !![]()
Hier alles goed hoorwas super weer en lekker in de tuin gewerkt
Voetbal is zeker leuk. Alleen niet als je de wedstrijd al s'middag hebt gezienquote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op tv is nu voetballen.. hartstikke leuk joh !![]()
Qua lengte is Coen volgens mij wel een redelijk opvallende verschijning want hij is bijna 2 meter, dacht ikquote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet bekennen dat ik m eerst niet thuis kon brengen maar alleen dacht hey ik ken jou ergens van, en volgens mij ben je een BN'er. Later met hulp van een collegaatje schoot t me te binnen
Haha, nee inderdaad dan is het een beetje overkillquote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Voetbal is zeker leuk. Alleen niet als je de wedstrijd al s'middag hebt gezien.
Sander valt ook wel op hoor, zo een zakkrabbende rookpijpquote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua lengte is Coen volgens mij wel een redelijk opvallende verschijning want hij is bijna 2 meter, dacht ik. Maar grappig zo'n BN'er bij jou aan de kassa. Dat gebeurt vast niet dagelijks
Zoiets zal ik nooit zeggen, laatst had wel een collegaatje Jerney Kaagman aan de kassa en zei: hey U bent van de tv. Later stond ze bij de food market en zij en collega naast dr: ja nee ze kijkt inderdaad niet vrolijk zeg, wat een zuur wijf (en dat hoorde ze nogquote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
M-M: "Heey! Jou gezicht ken ik! Jij bent van TV ofniet!"
Coen: ",Radio bedoel je"
M-M "Neenee! Jij bent toch van dat kinderprogramma van de KRO?!"
Coen: "Ken je me niet als ik: De coen en sander show! zeg?"
M-M: "Nee?"
Coen: "![]()
![]()
"
Duiven? uuhhm, die houden zich hier nog redelijk koest. Opzich grappige beesten, maar niet als het nog heel vroeg isquote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah t lekkere weer van vandaag!!! heeerlijk! Al die krokels en klokjes die boven komen.. Alleen die pestduiven die veelste vroeg al moeten roekoehen![]()
Net ff gesnapshot:
[ afbeelding ]
ik ben 164, hij is idd behoorlijk langquote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua lengte is Coen volgens mij wel een redelijk opvallende verschijning want hij is bijna 2 meter, dacht ik. Maar grappig zo'n BN'er bij jou aan de kassa. Dat gebeurt vast niet dagelijks
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sander valt ook wel op hoor, zo een zakkrabbende rookpijp
Ja, die zeker jaquote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sander valt ook wel op hoor, zo een zakkrabbende rookpijp
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zoiets zal ik nooit zeggen, laatst had wel een collegaatje Jerney Kaagman aan de kassa en zei: hey U bent van de tv. Later stond ze bij de food market en zij en collega naast dr: ja nee ze kijkt inderdaad niet vrolijk zeg, wat een zuur wijf (en dat hoorde ze nog)
Sinds Marijke Helwegen met duiven bezig is vind ik duiven echt heul eng... Ze zegt dat ze met ze kan pratenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duiven? uuhhm, die houden zich hier nog redelijk koest. Opzich grappige beesten, maar niet als het nog heel vroeg is.
Die ligt daar even lekker te chillen
Marijke Helwegenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinds Marijke Helwegen met duiven bezig is vind ik duiven echt heul eng... Ze zegt dat ze met ze kan pratenik wil geen pratende duiven op mn dak...
Ik wil trouwens helemaal geen kirrende duiven op mn dak als ik in bed lig
Utrecht ja, de keren waar ik bij was/die ik heb gehoord zijn:quote:Op zondag 8 maart 2009 19:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
.
Ikea krijgt wel vaak Bn-ers. Werk je bij de Ikea in Utrecht?
Marijke Helwegen denkt dat ze met duiven kan praten?! Het moet niet gekker worden met Marijkequote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Sinds Marijke Helwegen met duiven bezig is vind ik duiven echt heul eng... Ze zegt dat ze met ze kan pratenik wil geen pratende duiven op mn dak...
Ik wil trouwens helemaal geen kirrende duiven op mn dak als ik in bed lig
kijk .. toch n heul lijstje. Toen ik in Bussum woonde, kwam ik elke dag wel Ad Visser tegen. Tegenover onze winkel stond een fooncel waar ie elke dag ging bellenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Utrecht ja, de keren waar ik bij was/die ik heb gehoord zijn:
Gast van de appie heijn reclame
Claudia de Breij
Wesley Snijder
Jerney Kaagman
Victoria Koblenko
Coen swijnenberg
mja en niet heel bekend wat FC Utrecht spelers
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Let it rock
Hij vond je zeker leukquote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah en Danny Rook kwam in dezelfde videotheek elke keer op precies hetzelfde tijdstip als ik daar was![]()
En toen werd hij homoquote:(nooit meer wat van gehoord)
hij was toch al een superhomoquote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij vond je zeker leuk
[..]
En toen werd hij homo
je moet ook juichen Hansquote:Op zondag 8 maart 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
30 second to mars.. daar heb ik niet veel mee
nou dan moeten we maar ff opschietenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bijna 1 topic voor het hele weekend
hier regent het ook hard tegen de ruiten aan, slaapt altijd wel lekkerquote:Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
storm breekt hier los....ik moet ff snel alle ramen dicht gaan doen
(en maar meteen t bed opmaken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |