Erg jammer inderdaad, maar ben benieuwd hoe het zal klinken met alleen Annemieke. Alhoewel alleen? zag nog 2 gasten in de studio zitten. Ben vooral benieuwd naar het programma wat na Weekend DNA komt..quote:
Zou ik wel een vette stunt vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaan wij als enige posten vanavond hans ?
Geef haar vanavond nog een kans zonder nu al gelijk te oordelenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad, maar ben benieuwd hoe het zal klinken met alleen Annemieke. Alhoewel alleen? zag nog 2 gasten in de studio zitten. Ben vooral benieuwd naar het programma wat na Weekend DNA komt..
AGT!!!
Me2quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geef haar vanavond nog een kans zonder nu al gelijk te oordelen
Verpest het nou niet man! Ga weg, nu!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas ga ik het nu alweer verpesten...
Al zal dit wel m'n enige post zijn denk ik.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas ga ik het nu alweer verpesten...
Al zal dit wel m'n enige post zijn denk ik.
Ik wilde hetzelfde doen als Sirolf, maar hij was me voorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaan wij als enige posten vanavond hans ?
Eeeej !quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde doen als Sirolf, maar hij was me voor.
Avond heren!
En juist nu begint ze te pratenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tot nu toe weinig annemieke
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Neee dit kan niet waar zijn.. verliest Groningen weer in de laatste minuut van de extra tijd.
Gezien de kaarten terechtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Neee dit kan niet waar zijn.. verliest Groningen weer in de laatste minuut van de extra tijd.
Ook Garcia met 2x geel naar de kant.. Mooi kud in elk gevalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]ongelovelijke prutsers , te veel risico genomen
Straks zeker de samenvatting checken want ook aan de kant van friesland zijn de nodige kaarten gevallen.quote:
"En er is ook een nieuwe single uit."quote:
Ze is nog lekker stil vanavondquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"En er is ook een nieuwe single uit."
Draai die dan, doos.
Ik ben echt een beetje Annemiekemoe. Hoor je veel te veel @ 3FM.
Al zíe ik haar wel graag![]()
Ik hoorde haar toch echt op de radio toen ik naar huis reedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze is nog lekker stil vanavond
Dat had ik al bij het 1ste moment, toen ik dr hoorde..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben echt een beetje Annemiekemoe. Hoor je veel te veel @ 3FM.
quote:Al zíe ik haar wel graag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |