abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 22:54:14 #51
236264 crew  capricia
pi_66812509
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Meer dan de gemiddelde gemeente.
Vertel eens? Ik ben een en al oor.
Definitely not CIA
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:16:55 #52
798 voyeur
bemoeit zich
pi_66813204
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef katerwater het volgende:

[..]

zal ik je verassen?
doodsbedreiging!
Here we are now, entertain us.
pi_66824132
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:17 schreef Weltschmerz het volgende:
In India moeten mensen dorpsgenoten laten oppeuzelen ipv de Bengaalse tijger gewoon uit te roeien. Dan vind ik het hier nog wel meevallen met de opofferingen voor behoud van biodiversiteit.

Ik zeg niet alle regels deugen of werkbaar zijn. Maar als je planten en diersoorten niet wilt laten uitsterven dan moet je daar soms wat voor doen of laten.
En laat De Vries lekker hierover z'n mond houden. Doet hij ook alleen maar voor politiek gewin. Staatssecretaris onwaardig.
pi_66824247
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef qonmann het volgende:
"Als Defensie kunnen wij een goede bijdrage leveren aan natuur en milieu
pi_66824383
Wat voor rampen zijn er eigenlijk gebeurd omdat die vrachtwagens niet verplaatst zijn?
Zulke wetten zijn er niet voor niets. Zolang er geen sprake is van een noodsituatie mag er best rekening met de natuur worden gehouden.
pi_66824916
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef qonmann het volgende:
"U begrijpt dat ik over dit onderwerp eens een kopje koffie met mijn collega van Landbouw, minister Verburg, ga drinken. Zij zal dit ook van de zotte vinden verwacht ik."
Denken jullie trouwens echt dat staatssecretaris De Vries minister Verburg op het matje roept en een kopje koffie met haar gaat drinken. Als dat zou gebeuren is dat alleen voor de bühne, en praten ze binnen over het mooie weer en hoe het CDA de volgende keer de verkiezingen gaat winnen.
pi_66825780
De flora- en faunawetgeving is af en toe gewoon absurd. In dit geval is het al raar, maar in Utrecht liggen al maanden bouwwerkzaamheden stil - wat de belastingbetaler miljoenen kost - omdat er ergens in een boom een vage vogel zit en een paar malloten dat hebben aangegrepen om te gaan procederen tegen de gemeente.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_66826426
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef Toad het volgende:
En laat De Vries lekker hierover z'n mond houden. Doet hij ook alleen maar voor politiek gewin. Staatssecretaris onwaardig.
Sowieso moet een kabinetslid niet eerst in de pers aankondigen dat hij nog iets te bespreken heeft met een ander kabinetslid. Dan moet je dat gaan bespreken of al besproken hebben. Dit is gewoon stemmingmakerij die door het simpele deel van de media en de publieke opinie zal worden opgepikt. Maar van Jack de Vries hoef je natuurlijk sowieso niks anders dan achterbakse politiek te verwachten.

Probeert hij vast het draagvlak te creeeren voor de JSF die ook niet aan de milieuregels zal voldoen? Dat die er koste wat het kost door moet worden gedrukt door die huichelaar, moties en de werkelijkheid negerend, is duidelijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66827328
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

Een varen raak je nooit meer kwijt en je kunt ze vast ook niet verplaatsen zonder kans op beschadiging
Wat nu ? ..
per ongeluk wat accuzuur lekken op de varens

Overigens wat een flauwekul zeg zo gaan we een oorlog wel winnen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_66827356
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:09 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

WTF?
klopt wel defensie heeft zeer grote natuurparken in gebruik om in te oefenen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 8 maart 2009 @ 15:25:37 #61
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_66827528
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

klopt wel defensie heeft zeer grote natuurparken in gebruik om in te oefenen
Natuur is altijd wel fan van allemaal gerag en geknal inderdaad.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_66827836
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:25 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Natuur is altijd wel fan van allemaal gerag en geknal inderdaad.
dat doen ze in duitsland en wat teigerende soldaten maken niet zo`n schade.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_66836175
Dit bericht maakt duidelijk dat de regelgeving in Nederland véél te ver is doorgeschoten.
Komt allemaal doordat er teveel ambtenaren zijn,want als je teveel personeel hebt ,en geen werk voor ze ga je als overheid regels bedenken.
Hierboven is er zo een,m.a.w. minder ambtenaren = minder regels en een beter leef klimaat in Nederland.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:04:14 #64
42399 Deliverance
overwegend positief
pi_66836246
Er is waarschijnlijk geen enkel probleem, er kan immers ontheffing worden aangevraagd.
pi_66836252
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:02 schreef detlevico het volgende:
Dit bericht maakt duidelijk dat de regelgeving in Nederland véél te ver is doorgeschoten.
Komt allemaal doordat er teveel ambtenaren zijn,want als je teveel personeel hebt ,en geen werk voor ze ga je als overheid regels bedenken.
Hierboven is er zo een,m.a.w. minder ambtenaren = minder regels en een beter leef klimaat in Nederland.
Het zijn nog altijd de volksvertegenwoordigers die wetten moeten goedkeuren. Wat dat betreft ligt de eindverantwoordelijkheid dan ook bij hen en zijn zij als laatste de fout ingegaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_66836510
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het zijn nog altijd de volksvertegenwoordigers die wetten moeten goedkeuren. Wat dat betreft ligt de eindverantwoordelijkheid dan ook bij hen en zijn zij als laatste de fout ingegaan.
Tja die volksvertegenwoordigers................................
In principe heb je daar helemaal niets aan,volgen altijd het partij politiek in plaats van het landsbelang.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:18:37 #67
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_66836729
Idioot natuurlijk die varens, maar als het Jack het Lek in de weg zit steun ik ze van harte. Van mij mogen ze zelfs planten als ze hem in de weg zitten.
Varens tegen een manipulerende leugenaar. Heerlijk.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_66836878
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef Deliverance het volgende:
Er is waarschijnlijk geen enkel probleem, er kan immers ontheffing worden aangevraagd.
Daarom . Moeten ze misschien een keer nadenken voor ze handelen maar dat is voor een organisatie als Defensie niet verkeerd
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 8 maart 2009 @ 22:52:39 #69
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_66843706
Hoe flikt een varensoort het om zeldzaam te worden? Hier woekeren die krengen met 30 of 40 per zomer door de tuin, monsters, dat zijn het!

volgens mij komen die krengen trouwens gewoon weer op, al zou je er met een tank overheen rijden
Vampire Romance O+
  maandag 9 maart 2009 @ 02:56:25 #70
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_66848796
quote:
Niet echt op zijn plaats in deze topic, pfoe maar wat een indrukwekkende speech, nog steeds niks aan kracht verloren
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  maandag 9 maart 2009 @ 03:06:47 #71
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_66848832
Plat rijden die planten,
Die hebben niets te zoeken op defensie terein,
Als ze willen "overleven" zullen ze een beter voorplantings beleid moeten handteren
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_66850716
Kijk nu ondervinden hun ook is hoe veel achterlijke regeltjes we hier allemaal hebben in NL , hopelijk gaan ze er snel iets aan doen.
............................
  Moderator maandag 9 maart 2009 @ 09:34:47 #73
8781 crew  Frutsel
pi_66851021
Zeldzame varens doen het anders goed in de riolen van Utrecht
dumpen die hap Wat een bericht

Rioolput ideaal voor zeldzame varens
pi_66855483
Ach, het heeft zo zijn voordelen , sinds dat ik in 1996 heb ontdekt dat de uiterst zeldzame roodgroene Mosturkviool groeit bij mijn voordeur, ben ik verplicht geweest om ontslag te nemen van mijn werk aangezien ik geen gebruik meer mocht maken van de deur.

Sindsdien breng ik hele dagen door achter de tv met goedkoop bier
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_66856399
Ik hoorde een prachtige anekdote over de westergastfabriek en tereinen, dat werd groots gerenoveerd, toen zag men een beschermde plant tegen de muren, en die heeft men voor veel geld met een soort kooien afgeschermt, de hele bouw ging het goed, en toen de boel opgleverd werd zijn de kooien verwijderd, alles leuk en aardig, tot men voor de finale presentatie de muren nog even netjes wou makent met een zandstraal apparaat......

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')