hmz, bummer!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean heeft eerst een ander klusje. Mijn versterker is zondag dood gegaan. Hij ging aan en weer uit..
Zekering vevangen en weer hetzelfde..
Ik kwam dit weekend nog een knap staaltje overplaying tegen.quote:
Aardeprobleemquote:Op maandag 9 maart 2009 11:39 schreef Ngitaar het volgende:
Ik merk trouwens ook als ik mijn hand op een van de pickups leg, dat dan de ruis weg is, kan dat nog wat betekenen?
Heb de cd's op de iPod geladen... heerlijke platenquote:
Check out the arms on that fuckerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend nog een knap staaltje overplaying tegen.
Klinkt echt verschrikkelijk, maar ik denk dat niet veel mensen het hem nadoen
Jeff Waters = gitaargodquote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb de cd's op de iPod geladen... heerlijke platen
Jeff Waters
Ja, je kan ook gelijk zien wat de enige 2 dingen zijn die deze kerel de hele dag doetquote:
Zag het ja, vind het maar niksquote:Op maandag 9 maart 2009 22:22 schreef Cynic het volgende:
De bassist in zijn bandje is trouwens ook al zo'n grapjas:
Doe mij dan toch maar Necrophagist, daar hoor ik tenminste nog bij wat er gebeurt.
Ja, die Testament platen staan er inderdaad ook opquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jeff Waters = gitaargod.
En natuurlijk ook:
Alex Skolnick = gitaargod..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat niet, maar het is wel een monster natuurlijk.quote:
Dat welquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel een monster natuurlijk.
Ach, dat vind ik ook wel een beetje een non-argument.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga even quoten,
Theyre what some would call "Talentarded". They have instrumental prowess but do not know how to compose a song.
erg knap allemaal maar het klinkt nergens naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dean is daar best wel goed in. Mijn Linebacker werkt ook nog steedsquote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef Witchfynder het volgende:
Dean heeft eerst een ander klusje. Mijn versterker is zondag dood gegaan. Hij ging aan en weer uit..
Zekering vevangen en weer hetzelfde..
Mja knap wat ie kanquote:Op maandag 9 maart 2009 21:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend nog een knap staaltje overplaying tegen.
Klinkt echt verschrikkelijk, maar ik denk dat niet veel mensen het hem nadoen
Het is een leuke tent, maar wel krap als je een band bent met veel personen. Wij pastten er neeeeet op. Maar de gezelligheid maakte alles goed! Ik zal eens nagaan of wij foto's hebben ervan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:24 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als ik me niet vergis zijn ze idd met die tent bezig
is het wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |