Hey bedankt voor je reactie! Ehm ik weet het neit ik ben niet zo heel erg technischquote:Op maandag 9 maart 2009 10:52 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dat je geen Scarified speelde, dat moet namelijk(toffe gitaar dus!)
Maar even serieus: misschien zit het aardedraadje niet goed vast?
Er hoort een draadje aan je brug gesoldeerd te zitten.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef Ngitaar het volgende:
[..]
Hey bedankt voor je reactie! Ehm ik weet het neit ik ben niet zo heel erg technisch. Hoe zou ik dat moeten zien?
Dat het een aardeprobleem is in ieder geval.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:39 schreef Ngitaar het volgende:
Ik merk trouwens ook als ik mijn hand op een van de pickups leg, dat dan de ruis weg is, kan dat nog wat betekenen?
over aarde probleem gesproken... tijdens het optreden raakte ik perongeluk de microfoon aan tijdens het spelen... kreeg gelijk een schok... niet prettigquote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat het een aardeprobleem is in ieder geval.
zou toch alleen uitstel van executie zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Arrow krijgt geen uitstel van betaling
Lekker belangrijk, hadden ze hun zaakjes maar op orde moeten hebben...quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:Arrow krijgt geen uitstel van betaling
nou dan komt er gelukkig weer een top40 radio zender bijquote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:Arrow krijgt geen uitstel van betaling
Die tenminste wél fatsoenlijk een commercieel ingesteld bedrijf kunnen vormen en daardoor draaiende kunnen blijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:03 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nou dan komt er gelukkig weer een top40 radio zender bij
Brothers of Beer.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
iig geen LVC (wat een enge naam voor mij, vanuit vroegah, toen ik nog klein was)
BoB? voluit is dat...?
Dean heeft eerst een ander klusje. Mijn versterker is zondag dood gegaan. Hij ging aan en weer uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |