35 euro.. Met je OV krijg je altijd 40% korting dus ben je met een gewoon kaartje (weekendretour) waarschijnlijk nog goedkoper uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef T_Killer het volgende:
Nou dr wordt gepraat over geldgebrek en sparen voor de komende feesten e.d.
Dus vertel ik dat er een actie is waarbij je een treinkaartje kunt kopen voor de periode maart/juni (ongeveer).
Dat treinkaartje kost 12.50 en is 1hele dag geldig, en zou je dus kunnen gebruiken om bijv. naar een feest te gaan (een treinkaartje naar amsterdam kost waar ik vndaan kom al gauw 35 eypo). Dus ik dacht, ik geef deze tip aan jullie, mijn allerbeste vrienden, zodat jullie jullie voordeel ermee kunnen doen.
Mocht ook al wel een keer, hoeveel drugs daar de grens over gaat is echt asociaal..quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef Elwood1802 het volgende:
Nog andere mensen die gister langs de kant zijn gezet naar Zak?
Wij moesten alles uitpakken enzoSchoenen en sokken uit, ging die vent van de douane mijn sigaretten controleren omdat ze uit Tenerife kwamen
Al met al een half uur verder
Mocht trouwens in de tussentijd ook niet mobiel bellenEn geen raam open doen
Indeed twas diequote:Op zondag 8 maart 2009 14:52 schreef de_huig het volgende:
leuk verslagje![]()
en die donkey mashup..misschien dezelfde als jack of sound in zn decibel setje had zitten?
Davide Sonar - Reactor?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:44 schreef DJ_ het volgende:
tvp , en kan iemand mijn geheugen opfrissen ?
hoe heet die remix van de matrix theme ook al weer ?
Kan me nog wel zo'n filmpje herinneren, had Alphaverb, dacht ik, zo ene liedje gemaakt met iets van Stanley heb jij je cam nog aan ofnieetquote:Op zondag 8 maart 2009 18:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Indeed twas die![]()
En foto's/vid's doe ik niet aan. Nu heb ik niet de juiste foon daarvoor (+ geen kabeltje) maar ik zag Stanley ook druk aant filmen
Meesterlijk ik krijg altijd het gevoel dat die man nooit los gaat omdat hij bijna elke nieuwe track op film heeft staan.. Maar hoorde hier een keer dat ie ook wel los gaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan me nog wel zo'n filmpje herinneren, had Alphaverb, dacht ik, zo ene liedje gemaakt met iets van Stanley heb jij je cam nog aan ofnieet
Dat filmpje doet me zoveel zin geven aan deze aankomende zomer, kijk nu al echt uit naar al die outdoorsquote:
Daar hoor je dat stukje ook van van cam nog aan ofniet, maar ik weet zeker dat het ook nog een keer was in NY, ReMcOre heeft dat filmpje geloof ik wel een keer gepost..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef Da_Ripper het volgende:
en hij filmt niet continu hoor, meestal nieuwere tracks en losgaan zie ik hem ook wel doen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Daar hoor je dat stukje ook van van cam nog aan ofniet, maar ik weet zeker dat het ook nog een keer was in NY, ReMcOre heeft dat filmpje geloof ik wel een keer gepost..
thanksquote:
wel traag ingemixed zeg :/quote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef Da_Ripper het volgende:
en hij filmt niet continu hoor, meestal nieuwere tracks en losgaan zie ik hem ook wel doen.
groep van 4 lui meestal, 1 drinkt er niet; dus rijdt 1 van de 3 heen en rijdt kameraad die niet drinkt terugquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:44 schreef poiuytr het volgende:
Nog nooit nuchter in een discotheek of cafe geweest, bob je om de week met kameraden of is er 1 die geen alcohol drinkt?
Grolschquote:
dat zou pas ziek goed zijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb gelezen:
A1. Josh & Wesz - Like Thiz
B1. Josh & Wesz - Houze Muzik
B2. Josh & Wesz - Fucking Posers
x2quote:Op zondag 8 maart 2009 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat blijft Alpha twins - Fragile toch een fucking zieke plaatdie climax
![]()
Heel de A2 set blijft geniaal![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan me nog wel zo'n filmpje herinneren, had Alphaverb, dacht ik, zo ene liedje gemaakt met iets van Stanley heb jij je cam nog aan ofnieet
Decibel 2008, Southstylers livequote:
dat was hij, is hij nu niet meer. maar als er een vette artiest komt, is hij wel in NY te vindenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef poiuytr het volgende:
Volgens mij is die man ook nog DJ of Lightjockey in NY omdat ie altijd vanuit de booth filmt?
Deze is datquote:Op zondag 8 maart 2009 20:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Daar hoor je dat stukje ook van van cam nog aan ofniet, maar ik weet zeker dat het ook nog een keer was in NY, ReMcOre heeft dat filmpje geloof ik wel een keer gepost..
volgens mij was ik daar niet, dus ik heb niet geschreeuwdquote:
Owquote:Op maandag 9 maart 2009 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij was ik daar niet, dus ik heb niet geschreeuwd
Toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
volgens mij bedoeld hij dat filmpje van Stanley op Decibel, waarbij je mij hoort schreeuwen of hij nog aan het filmen isquote:
haha dat is wel vetquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij bedoeld hij dat filmpje van Stanley op Decibel, waarbij je mij hoort schreeuwen of hij nog aan het filmen isen dat zinnetje heeft Alphaverb gebruikt voor die Edit, maar dat is weer een ander filmpje
en dát filmpje bedoel ikquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat zinnetje heeft Alphaverb gebruikt voor die Edit, maar dat is weer een ander filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |