abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67305742
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga ze hier ook even showen want in dat andere topic reageert niemand.

[ afbeelding ]
Gaaf!!!
Oh dat wil lotje ook!!!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_67305841
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Gelukkig dat je even de tijd had om te kijken en te luisteren
Ik vind de groene kleur heel gaaf bij je haarkleur en het paars mooi bij je kleur ogen!! (goed gekozen)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 22 maart 2009 @ 21:44:47 #203
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67307054
@Evil-Cherry: tip van flip, probeer de volgende keer je oogschaduw in het midden van je bewegend ooglid eens iets verder naar boven door te laten lopen, zodat je wat meer een amandelvorm maakt. En als je dan een highlighter onder je wenkbrauwen zet (bijvoorbeeld een hele lichte kleur oogschaduw - wit?) lijken je ogen groter. Je bent goed bezig iig .
KuikenGuppy
pi_67309255
Hoi hoi!

Ik heb binnenkort een gala en wil die avond wel een beetje wat speciaals doen qua make-up. De nadruk wil ik op mijn ogen leggen. Normaal draag ik alleen mascara en grijsgroene eyeliner, dus er is zeker ruimte voor meer

Wat extra info: ik heb een zwarte jurk, maar zwarte make-up (bv. eyeliner, kohlpotlood) is te hard in mijn gezicht. Beetje vreemd, aangezien mijn huid een klein beetje getint is en ik heel donker haar heb.

Iemand een leuk idee?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_67349552
Net ff ge-ebayed. 88 palet voor 18 euro. Ben benieuwd!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:12:01 #206
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_67354685
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:52 schreef bladibladibla het volgende:
Hoi hoi!

Ik heb binnenkort een gala en wil die avond wel een beetje wat speciaals doen qua make-up. De nadruk wil ik op mijn ogen leggen. Normaal draag ik alleen mascara en grijsgroene eyeliner, dus er is zeker ruimte voor meer

Wat extra info: ik heb een zwarte jurk, maar zwarte make-up (bv. eyeliner, kohlpotlood) is te hard in mijn gezicht. Beetje vreemd, aangezien mijn huid een klein beetje getint is en ik heel donker haar heb.

Iemand een leuk idee?
Als je zwart te hard vindt dan is je grijsgroene eyeliner een goed begin lijkt me. Wat is de kleur van je ogen eigenlijk?
Of een donkergrijs of bruin (ik gebruik zelf ook een bruin als ik een zachter effect wil dan zwart) oogpotlood. Een deftige grijze oogschaduw, met wat glans of subtiele glitter. Met lichtgrijs en donkergrijs kun je eventueel wat diepte creeeren als je dat wil.

Maar het is wel lastig zo natuurlijk, om wat te verzinnen zonder foto's. Het is maar een beetje gissen wat leuk zou kunnen staan.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_67358300
Oh iedere dag nieuwe kleurtjes testen van het palet!!
Zo leuk, ik merk nu dat kleurtjes die ik normaal nooit zou kopen heel mooi staan (en andersom )
pi_67366810
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik vind de groene kleur heel gaaf bij je haarkleur en het paars mooi bij je kleur ogen!! (goed gekozen)
Thanks Beiden was afgestemd op mijn kleding
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef Burdie het volgende:
@Evil-Cherry: tip van flip, probeer de volgende keer je oogschaduw in het midden van je bewegend ooglid eens iets verder naar boven door te laten lopen, zodat je wat meer een amandelvorm maakt. En als je dan een highlighter onder je wenkbrauwen zet (bijvoorbeeld een hele lichte kleur oogschaduw - wit?) lijken je ogen groter. Je bent goed bezig iig .
Er zat highlighter op, een wit met roze parelmoer en een gelige, maar dat zie je niet door het hel-wit van mijn huid en mijn fotografie talent

En wat je met dat eerste bedoelt; geen idee, maar als ik mijn oogschaduw nog hoger trek, accentueer ik zo mijn ronde en hoge wenkbrauwen. Dat irriteert me al genoeg :S En het lijkt dan alsof ik uitgeschoten ben, omdat je dan net een dun randje ziet als ik mijn oog open heb...
pi_67367460
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Als je zwart te hard vindt dan is je grijsgroene eyeliner een goed begin lijkt me. Wat is de kleur van je ogen eigenlijk?
Of een donkergrijs of bruin (ik gebruik zelf ook een bruin als ik een zachter effect wil dan zwart) oogpotlood. Een deftige grijze oogschaduw, met wat glans of subtiele glitter. Met lichtgrijs en donkergrijs kun je eventueel wat diepte creeeren als je dat wil.

Maar het is wel lastig zo natuurlijk, om wat te verzinnen zonder foto's. Het is maar een beetje gissen wat leuk zou kunnen staan.
Mijn ogen zijn donkerbruin! Dat had ik er idd niet bijgezet, niet zo handig van me
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_67369808
Mag ik hier als man ook reageren? Ik zat laatst in de sigarenwinkel naar tijdschriften te kijken, waar allemaal mooie vrouwen op staan, en 1 vrouw had zilverachtige make up met blauwe ogen. Zag er supermooi uit.
pi_67381399
Mannen die make-up mooi vinden zijn altijd welkom
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:57:00 #212
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_67400760
Oogschaduwpalette is supermooi (jaja, ik liep wat achter op jullie met de ontvangst ). En heel mooi gebleven bij het vallen in de brievenbus.

Kan niet wachten om hem uit te proberen, maar ik wacht er toch nog even mee wegens ogen die al geirriteerd zijn sinds gisteren.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:02:29 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67400913
Je kan 'm ook op je hand proberen he.
Of op je badeend... .

KuikenGuppy
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:15:17 #214
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_67401381
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef Burdie het volgende:
Je kan 'm ook op je hand proberen he.
Of op je badeend... .

woensdag 25 maart 2009 @ 18:15:37 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67401404
Ow, ik zoek een model voor deze make-up wedstrijd:
anyone interested?
KuikenGuppy
pi_67402213
Omg, ik vind die jongen echt e-nig om naar te kijken!

Ja, ik wil mijn smoel best ter beschikking stellen, maar pfft, jij zit ver weg En ik ben sowieso niet fotogeniek he
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:20:04 #217
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67468413
Door dit topic heb ik net een $ 45,- order geplaatst bij EDM
Maar goed, wel 12 items voor dat geld dus dat valt nog mee allemaal
Het is duidelijk weer lente aan het worden, heb wee rhelemaal zin om te gaan uitproberen

Hoe lang doet ongeveer de goedkoopste shipping erover om bij mij op de deurmat te belanden?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:34:05 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67468855
Weekje ongeveer .

Wat heb je besteld? .
KuikenGuppy
pi_67471042
Ik heb in de Sephora op de Champs een blush van Nars gekocht Die kleur van die ene van Wet n Wild zeg maar Hij's mooi!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:08:39 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67471626
Welke kleur?
NARS .
KuikenGuppy
pi_67471653
Deep throat .
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:10:16 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67471683
Ow die . Ik wilde 'm ook, maar hij was IRL heel anders dan ik had verwacht, dus heb m maar laten liggen .
Maar vertel: wat heb je nog meer gekocht? .
KuikenGuppy
pi_67471721
Niks . Die blush was 29,- en ik ben maar een arme student .
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:22:44 #224
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67474284
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:34 schreef Burdie het volgende:
Weekje ongeveer .

Wat heb je besteld? .
Ow, da's qua geduld nog prima op te brengen

Lijstje:
Makeup Brushes
Angled (Super FULL) Blush Brush
Eye Kabuki Brush

Blushes & Face Colors
Swimming Pool
Email Me

Concealers
Intensive Concealer Fair
Multi-Tasking Concealer
Sunlight Color Corrector

Eye Colors
Postcards Eye Liner
Emerald Eyeliner

Base
Cool-Fair
Cool-Fair Medium
Cool-Multi-Tasking Neutral

Ben erg benieuwd
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:17:31 #225
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_67479089
Ik moest vorige week netjes verschijnen op een symposium en aangezien we net verhuisd zijn en nog volop in verbouwing, was ik veel make-upjes kwijt.
Mascara enzo had ik nog wel, maar foundation en poeder was niet te vinden in de troep
Bij de Etos was er een reclame van 2e halve prijs, dus ik een foundation van Etos meegenomen en een Bourjois poedertje.
Poedertje is niet heel bijzonder, maar die foundation is wel top eigenlijk

Het heet "Light cover mineral make-up foundation" van ETOS-merk. 7 euro kost het. Tot a.s. zondag overigens 25% korting dus het uitproberen waard denk ik Hij staat op het digitale foldertje afgebeeld op pagina 9 linksboven van dat groepje make-upjes.

Het is een tube met foundation met daarop een foundationbrush. De bedoeling is dat je de tube op "on" zet en dan wat op de rug van je hand spuit, dan weer op "off" zet (dan is de tube dicht) en dan lekker gaat kwasten en smeren
Het idee is gejat van dezelfde soort foundationtube van Yves Saint Laurent en werkt erg goed.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de geur naar oma's vind ruiken, maar deze brush is wel erg goed en het product ook, het is op mineralen basis en laat niet zo'n glimmende laag achter op je bekkie.
Ik hoef geen enorme dekking en wil geen laag op mijn gezicht dus dit was prima, hoefde ook bijna niet af te poederen.

Toen ik thuis kwam en het spulletje verder ging checken kwam ik erachter dat het ook echt voor de "rijpere huid" is
Maar goed, dat verklaard waarschijnlijk ook waarom kleur nummer 001 precies mijn huidskleur was, want ik heb net zo'n bleek bekkie als veel oma's

Maar goed, onthoudertje dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')