Ik moest vorige week netjes verschijnen op een symposium en aangezien we net verhuisd zijn en nog volop in verbouwing, was ik veel make-upjes kwijt.
Mascara enzo had ik nog wel, maar foundation en poeder was niet te vinden in de troep
Bij de Etos was er een reclame van 2e halve prijs, dus ik een foundation van Etos meegenomen en een Bourjois poedertje.
Poedertje is niet heel bijzonder, maar die foundation is wel top eigenlijk
Het heet "Light cover mineral make-up foundation" van ETOS-merk. 7 euro kost het. Tot a.s. zondag overigens 25% korting dus het uitproberen waard denk ik

Hij staat op het digitale foldertje afgebeeld op pagina 9 linksboven van dat groepje make-upjes.
Het is een tube met foundation met daarop een foundationbrush. De bedoeling is dat je de tube op "on" zet en dan wat op de rug van je hand spuit, dan weer op "off" zet (dan is de tube dicht) en dan lekker gaat kwasten en smeren
Het idee is gejat van dezelfde soort foundationtube van Yves Saint Laurent en werkt erg goed.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de geur naar oma's vind ruiken, maar deze brush is wel erg goed en het product ook, het is op mineralen basis en laat niet zo'n glimmende laag achter op je bekkie.
Ik hoef geen enorme dekking en wil geen laag op mijn gezicht dus dit was prima, hoefde ook bijna niet af te poederen.
Toen ik thuis kwam en het spulletje verder ging checken kwam ik erachter dat het ook echt voor de "rijpere huid" is
Maar goed, dat verklaard waarschijnlijk ook waarom kleur nummer 001 precies mijn huidskleur was, want ik heb net zo'n bleek bekkie als veel oma's
Maar goed, onthoudertje dus
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!