abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68021234
Mag ook wel in dit topic vind ik.
Ik zoek een goede dagcreme met een SF factor er in. Ik heb een lekkere vette huid Niet gek duur natuurlijk... Iemand een ideetje? Groetjes!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_68041455
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef Frosting het volgende:
Ik zoek een goede dagcreme met een SF factor er in. Ik heb een lekkere vette huid Niet gek duur natuurlijk... Iemand een ideetje? Groetjes!
Daar heb k ook nog een vraag over, zit er standaard sf in een dagcreme?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 15 april 2009 @ 15:51:37 #273
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_68042036
Heavy !

In me Burberry......
  woensdag 15 april 2009 @ 16:42:41 #274
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68043846
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef Frosting het volgende:
L'Oréal Revitalift. Die is redelijk betaalbaar (15 euro voor een potje denk ik?) of anders natuurlijk Oil of Olaz beautyfluid, mijn all time fav .
KuikenGuppy
  woensdag 15 april 2009 @ 16:47:05 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68043993
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef Chav het volgende:
Heavy !

[ afbeelding ]
Nice! Waar heb je het mee gedaan?
KuikenGuppy
  woensdag 15 april 2009 @ 16:54:10 #276
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_68044236
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nice! Waar heb je het mee gedaan?
Heb het niet zelf gedaan. Was voor de trouwerij van mn zwager en bij de kapster liep ook een Iraakse vrouw rond welke een visagieopleiding had gedaan. Het is goud met zwart. Het was oogschaduw van Claire`s
In me Burberry......
pi_68048950
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

L'Oréal Revitalift. Die is redelijk betaalbaar (15 euro voor een potje denk ik?) of anders natuurlijk Oil of Olaz beautyfluid, mijn all time fav .
Hmmm ja ik ben 22 om nu al een anti rimpel creme te gaan beginnen is dat niet een beetje vroeg?
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_68082365
Het schijnt dat je niet vroeg genoeg kan beginnen...
pi_68082529
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef Frosting het volgende:

[..]

Hmmm ja ik ben 22 om nu al een anti rimpel creme te gaan beginnen is dat niet een beetje vroeg?
Volgens mij is de 'regel' "wanneer je mag autorijden -> rimpelcreme".
Tenminste dat las ik ooit ergens
ook al niet
pi_68082697
Even een tip. Ik gebruik normaal gesproken EDM, maar omdat ik een zonnebankje gedaan en toen was mijn huidige kleur ineens wat te licht. Ik was bij de hema en zag dat ze daar ook minerale losse poeder hebben (¤5,95 ofzo). Ik heb het geprobeerd en het is echt superspul! Cheap en goed.
  zondag 19 april 2009 @ 10:17:20 #281
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68161796
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:21 schreef French het volgende:
Even een tip. Ik gebruik normaal gesproken EDM, maar omdat ik een zonnebankje gedaan en toen was mijn huidige kleur ineens wat te licht. Ik was bij de hema en zag dat ze daar ook minerale losse poeder hebben (¤5,95 ofzo). Ik heb het geprobeerd en het is echt superspul! Cheap en goed.
Eens Ik heb een hele lichte huidskleur en gewone foundation zie je meestal te goed zitten, ook de lichtste kleur. Deze zie je haast niet, maar je krijgt er wel een mooi zacht uitziend huidje van. Mijn rouge ziet er meteen ook veel natuurlijker uit. Ik heb overigens geen duurdere merken geprobeerd.
pi_68165213
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef Frosting het volgende:

[..]

Het kan vast geen kwaad.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68172432
Waarom zitten haren en make-up altijd perfect als je nergens naar toe gaat. Maar heb je een bad-alles day als je een leuk feestje hebt
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_68177138
Haha
pi_68183213
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom zitten haren en make-up altijd perfect als je nergens naar toe gaat. Maar heb je een bad-alles day als je een leuk feestje hebt

Herkenbaar

Trouwens... Gebruiken jullie ook kleurlenzen? Ik draag meestal kleurlenzen als ik vergaderingen of andere ontmoetingen heb. (Juist omdat je dan elkaar bewust aankijkt)

Als ik naar hoorcollege of werkcollege ga dus niet ('s ochtends heb ik meestal maar 10 min. tijd om mijzelf klaar te maken )

Mijn favoriete kleuren zijn donkerblauw en turquoise. Vroeger heb ik wel eens grijs gedragen... Niet zo mooi.

Kleurlenzen
pi_68251977
Weer een EM pakketje binnen 1 probleem: waar ga ik het laten Mijn opbergsysteem (zo'n kunststof ladekastje van Xenos) is al vol en Xenos heeft ze verder niet meer

Wat een stilte hier ineens
pi_68260348
Ik heb een nare eczeem/uitslag op mijn ogen die niet weg wil, dus de make-up ligt weer in een hoek.. Alleen soms een poedertje en een blush voor het idee, maar het is toch niet hetzelfde
  FOK!fossiel woensdag 22 april 2009 @ 15:16:16 #288
1455 Keroppi
kool kikker
pi_68272379
Heeft iemand hier ervaring met "First Base" van Too Faced make-up? Ik was bij de Sephora in de V&D van Utrecht maar daar had een of andere onverlaat dat tester-ding eruit gesloopt. Er was nog maar 1 verpakking open en die wilde ik niet open maken. Is het een beetje fijn spul? Is het ook (zoals de verpakking beweert) goed alleen te gebruiken?

Je ziet die rommelige/ half gesloopte schappen trouwens wel vaker bij de Sephora's in de V&D's hier in Nederland, ik vind het hier een beetje shabbyer dan in Amerika... Om over service maar niet te spreken. Als ik op een rustige woensdagochtend toch zeker 20 minuten bij het Benefit schap sta te dralen (aargh, mijn verlanglijst is weer huge!) dan zou dat voor zo'n verkoper toch een trigger moeten zijn om mij eens lekker over de streep te trekken/ te adviseren?

(Ik had er trouwens een ander topic over, die helaas slecht liep, maar als er hier nog tips voor goede matterende dagcreme's zijn, graag!)
Chick on a mission
pi_68274786
Haha, datzelfde had ik pas ook bij de Sephora. Het huismerk-schap leek wel bewerkt met een hamer. 70% van de testers waren weg, 10% was verpulverd en verspreid over het hele schap (GLITTER) waardoor de overige testers besmet waren met groene, blauwe, roze, paarse glitters en niets lag meer op zijn plek. Je zou toch zeggen dat ze af en toe een lappie eroverheen halen en de testers terug leggen, maar blijkbaar niet...
pi_68275219
Sowieso vind ik het asociaal hoe mensen met spullen omgaan. Ik erger me ook altijd kapot aan kleding die van het rek valt en mensen die het gewoon laten liggen of zelfs onder het rek schoppen. Ik bedoel, waarom kun je er niet normaal mee omgaan en netjes terug hangen/zetten, ookal is het niet van jou? Sommige mensen zijn echt varkens
pi_68290869
tvp'tje...omdat ik nog héél wat te leren heb zo te lezen
pi_68347058
Vandaag gebeauty-shopped !

- Too faced shadow insurance
- Rosebud salve minted rose
- dagcreme: Yes to carrots

Ben nu al verslaafd aan de Rosebud Salve. Wat een goddelijk spul!
pi_68349041
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:

Oh rosebud is echt awesom!!
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:04:58 #294
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_68351987
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:

Kost da?

Ik heb ook weer een EDM pakketje besteld, voor mij en mijn zus, voor een slordige 80 doller o.i.d.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:43:28 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68353486
Verslaafde !!!
Ik wil nog een EDM kwast bestellen, maar wil eigenlijk geen hele order bestellen, ivm dat ik niet weet wat ik nog zou willen hebben (ik heb alles al )
KuikenGuppy
pi_68417014
quote:
'Vrouwen gebruiken massaal verkeerde cosmetica'

AMSTERDAM – Van de Nederlandse vrouwen gebruikt 80 procent verkeerde cosmetica. Dat zegt Jetske Ultee van de Velthuis Kliniek. Zij gaat samen met het Erasmus MC onderzoek doen naar de ingrediënten van cosmetica en de manier waarop vrouwen deze gebruiken.

Doel van dit onderzoek is dat vrouwen een betere keuze kunnen maken als het gaat om huidverzorging.

20 procent van de vrouwen krijgt volgens Ultee namelijk huidproblemen als gevolg van verkeerd gebruik van make-up en crèmes.

Alcohol en parfum

“Veel crèmes bevatten alcohol en parfum, dat kan chronische huidirritatie veroorzaken waardoor de huidveroudering juist sneller gaat”, aldus Ultee.

Martino Neumann, hoofd dermatologie bij het Erasmus MC, onderschrijft deze theorie. “Er wordt steeds meer gesmeerd, maar er bestaat een gerede kans dat dit meer kwaad dan goed doet.”

Foute beloftes

Oorzaak van de kwade gevolgen zijn foute beloftes van producenten. “Reinigers zijn vaak agressief, veel crèmes bevatten onvoldoende werkzame stoffen en zelfs natuurlijk ingrediënten zoals menthol, bergamot, eucalyptus, lavendel en pepermunt kunnen huidaandoeningen veroorzaken", aldus Ultee.

“Tien jaar geleden was er een maatschappelijke discussie over kleur- en smaakstoffen in snoep. Nu gebruiken fabrikanten die nauwelijks meer. Wij hopen dat we met dit onderzoek soortgelijke veranderingen kunnen bewerkstelligen.”
Leek me wel relevant in dit topic.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68426576
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leek me wel relevant in dit topic.
Ik geloof idd dat er veel troep te koop is! En dat veel creme's niet zo goed voor je huid zijn als ze beloven. Maar 'gelukkig' heb k een hele gevoelige huid, dus als ik daar troep op smeer krijg ik meteen grote rode vlekken.

Heeft iemand btw deze mascara al gebruikt?

maandag 27 april 2009 @ 16:33:34 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68427587
Oh Lotje, die heeft m'n zus. Ik zal haar eens vragen wat ze ervan vind (al betwijfel ik of ze 'm ooit heeft gebruikt cq gaat gebruiken, ze kocht 'm omdat ze dan een paar schoenen voor de helft van de prijs kreeg )
KuikenGuppy
pi_68427925
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:33 schreef Burdie het volgende:
Oh Lotje, die heeft m'n zus. Ik zal haar eens vragen wat ze ervan vind (al betwijfel ik of ze 'm ooit heeft gebruikt cq gaat gebruiken, ze kocht 'm omdat ze dan een paar schoenen voor de helft van de prijs kreeg )
haha ja daarom wilde ik eigenlijk ook die mascara, maar toen bedacht ik me dat ik eigenlijk al teveel schoenen heb en geen geld. Dus kon k de verleiding weerstaan
Maar k las net de advertentie is een blaadje en deze mascara beloofd weer heel wat, alleen geloof ik er bijzonder weinig van
pi_68428369
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Kost da?

Ik had 'm bij de Douglas voor 9,99
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')