Correct, het gras is altijd groener aan de overkant... maargoed, ik moet wel toegeven, het is alsog wel redelijk mooi groen hier ;Pquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef just.in.case het volgende:
[..]
Mwa, vermoedelijk stel je het allemaal nét iets romantischer voor dan het in werkelijkheid is.
quote:Hi ---
In line with ---- have confirmed informally that they would like to renew your contract until 30th December 2009. All terms and conditions will remain the same.Are you interested in extending???
If so let me know and I will chase up the formal paperwork.
Kind regards,
--
Kan nog herinneren toen ik daar vroeger landde met het vliegtuig. Je zit echt in een drukke stad, ongelofelijk hoe gevaarlijk het is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef static het volgende:
Ja hoor, naast mijn verhuizing gaan we ook bedrijfsmatig verhuizen van kwai chung naar Kowlooon Bay (bij het oude vliegveld). ben benieuwd.
well.... dat het er spectaculair uitziet betekent niet dat het gevaarlijk isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kan nog herinneren toen ik daar vroeger landde met het vliegtuig. Je zit echt in een drukke stad, ongelofelijk hoe gevaarlijk het is.
Zit je voorlopig of permanent in HK?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:40 schreef SuiFeiFei het volgende:
Ik vond het vandaag wel meevallen met het weer.
Iemand had trouwens mijn paraplu gejat toen ik een burger ging eten bij fatburger.
Hij zocht mss wat op het internet zoalsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:52 schreef static het volgende:
Hoe ben je hier op het forum terecht gekomen?
Kleine dikzak, of stomme/domme dikzak!?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:49 schreef SuiFeiFei het volgende:
Ik ken FOK al een tijdje, ik had ook een andere account, maar die ben ik vergeten. Tijdje niet meer gebruikt.
Ik ben zelf een Nederlander. Mijn vrouw noemt mij soms SuiFeiFei. Zij komt uit Hong Kong.
Bijna goed, het is meer "klein beetje dik", als ik het goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kleine dikzak, of stomme/domme dikzak!?Wat bedoelt ze!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |