Dat zijn handige dingetjes he, die apparaatjes waarmee je even je handen snel kunt wassen!?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:56 schreef cheukert het volgende:
Zat vandaag in de MTR, ik denk misschien dat 1 op de 8 ofzo mondkapjes hadden?
Op mn werk eigenlijk bijna geen mondkapjes gezien, behalve de schoonmaak- en kantine vrouwtjes...
Moet zeggen dat ik wel blij ben met alle maatregelen, ook al lijkt het erg hyprocriet. Ik betrap mezelf ook regelmatig mn handen wassen met dat goedje, als ik er net toevallig langs kom, wat opzich wel een goed idee is.
ik heb in Hongkong op redelijk wat plekken steaks gegeten (zowel zelfgekocht als echte goeie restaurants), maar de duurste steak is nog niet eens zo lekker als een random steak in Oz... vond ik wel wat zuur, omdat ik in Oz voor bijna geen geld echt hele goeie steaks kon krijgenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:56 schreef static het volgende:
Het is heel Amerikaans, maar wat een lekkere steaks hebben ze hier: http://www.mortons.com/location_detail.php?pageid=location_detail&idlocation=80
Dat Kobe shizzle is overratedquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ziet er mooi uit, heb je one bedroom with study? Of alleen de one bedroom?
Je zou eens Kobe beef moeten eten, DAT is pas hemels. Mjammie
One bedroom with study. Gaat mij vooral om de locatie, als ik de deur uitloop sta ik middenin TST; clubs, pubs, restaurants (ik kan niet koken dus ga vrijwel elke avond uit eten), etc. Perfect.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ziet er mooi uit, heb je one bedroom with study? Of alleen de one bedroom?
Mwa, vermoedelijk stel je het allemaal nét iets romantischer voor dan het in werkelijkheid is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:32 schreef kingg het volgende:
Hey static, hoe oud ben je als ik vragen mag? Zoiets zie ik mijzelf ook wel in de toekomst doenoveral reizen beetje werk verichten en dan weer nieuw landje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |