Je hebt geluk dat je niet in HK bent tijdens de zomermaanden, dan zie je echt af...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:40 schreef static het volgende:
Het is vochtig, koel en bewolkt; waar heb je het over?
Behalve op de MTR overstap van de Central Line naar de Tsuen Wan line op Admiralty.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:02 schreef cheukert het volgende:
De locals lopen altijd zo langzaam btw
Dat is wel heel erg waar ja, een collega van mij werd er gillend gek van toen hij naar één of andere computermarkt ging.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:02 schreef cheukert het volgende:
De locals lopen altijd zo langzaam btw en kijken weinig tot nooit om zich heen
Wat betekent datquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... je moet gewoon je momenten uitzoeken om ergens heen te gaan, zodat je de drukke momenten kunt vermijden.
Als je er langs moet gewoon veel 'Mgoi' zeggen, dan gaan ze wel aan de kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Och, na o.a. Haiti met 40 graden en 99% luchtvochtigheid, Dubai met soms +50, etc. kan ik wel wat aan hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je niet in HK bent tijdens de zomermaanden, dan zie je echt af...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
Mgoi is een soort 'bedankt' voor kleine dingetjes, dus als iemand je iets aangeeft of even voor je aan de kant gaat. Als je er langs wilt, zeg je dus gewoon Mgoi, en dan snappen ze dat je er langs wilt op een vriendelijke manier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De main road, niet richting de "New Yuen long centre", maar de andere kant op. Richting de grote riool.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die in Yuen Long waar ik geweest was, en waar het 'buiten' was, zat net buiten Yuen Long, zeg maar als je de bus zou nemen van Yuen Long naar Tai Po, vlak buiten Yuen Long, (dus gewoon losstaande kleine huizen).
Ik zal eens kijken of ik het op Google Earth kan vinden en aan de hand daarvan wat info kan opzoeken erover, De eigenaar leek trouwens een beetje op Michael Wong (een slechte HK acteur).
Of ik ooit in Chili n' Spice ben geweest durf ik niet te zeggen ...
Wij zaten dus in ieder geval aan de andere kant, wel voorbij dat nieuwe station/winkelcentrum (baggerwinkelcentrum btw), en in dat laagbouw gebied waar je met de bus doorheen gaat wanneer je tussen Tai Po en YL reist.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
De main road, niet richting de "New Yuen long centre", maar de andere kant op. Richting de grote riool.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:36 schreef ASSpirine het volgende:
Dat zal het dan niet zijn geweest. Maarjah, je hebt zoveel eettentjes in HK...
Ben je trouwens al wel een beetje in Hong Kong op pad geweest, dus echt naar bergen en parken enzo? Of voornamelijk de plek(ken) waar je moet zijn voor je werk en een beetje shoppen in Mong Kok en Tsim Sha Tsui!?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef static het volgende:
Blijf waarschijnlijk nog 7 maanden.
Al is het argument wel 'voor jouw salaris kunnen we 20 Chinezen per maand huren'.
Msai Mgoiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:51 schreef msnk het volgende:
static, ben je blij om dat het er leuk is of omdat je verzekerd ben van nog meer werk?
Yi-Long , mgoi voor 't uitleggen
het trieste is dat het waarschijnlijk ook echt kanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef static het volgende:
Al is het argument wel 'voor jouw salaris kunnen we 20 Chinezen per maand huren'.
Mooi voor jou, je doet je werk dus zeker niet slechtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef static het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |