quote:***************************************
Gewonden door zoutzuur in Hongkong
` In Hongkong zijn 24 gewonden gevallen
doordat iemand vanaf een gebouw
zoutzuur in een drukke winkelstraat
heeft gegooid.Onder de gewonden is een
kind van 4 jaar.
Het incident leidde tot paniek in de
winkelstraat.De slachtoffers trokken
gillend van de pijn hun met zoutzuur
besmeurde kleren uit,terwijl winkeliers
met emmers water te hulp schoten.
De politie van Hongkong is met man en
macht op zoek naar de dader.Het is al
de derde keer dat er zoutzuur vanaf een
gebouw wordt gegooid.De politie hoopt
dat beveiligingscamera's in de straat
beelden van de dader hebben opgenomen.
Best wel ziek zegquote:
Is alweer een half jaar geleden zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef static het volgende:
Anyway, zaterdag even terug naar Amsterdam.
kroketten, haring, pindakaas,..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef static het volgende:
Anyway, zaterdag even terug naar Amsterdam.
Sorry, maareh, what?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:59 schreef cheukert het volgende:
Je hebt hier ook kroketten en pindakaas
Morgen m'n HK rijbewijs ophalen, kapotje duur trouwens, 90ekkies ofzo+ officiele vertaling van 30 ekkies
Nee hoor, jij mag gewoon je NL rijbewijs omzetten naar een HK rijbewijs.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:03 schreef static het volgende:
Kan dat alleen voor perm. residents? Lijkt me wel een leuk souveniertje.
West een sadistje die bezig is. Overal heb je gekken, zeker in een miljoenenstad zoals Hong Kong.quote:
110 euro, valt wel mee toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:28 schreef SuiFeiFei het volgende:
But damn, HK$1200 totaal, dat is voor HKse begrippen best wel een boel geld zeg.
Dat staat er inderdaad, dat heb je goed gelezen. Zoals je weet heb ik dat ook gelezen, aangezien ik het quote.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef static het volgende:
Er staat 'voor HK begrippen'. Dan is het best duur ja.
Bijdehand.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat staat er inderdaad, dat heb je goed gelezen. Zoals je weet heb ik dat ook gelezen, aangezien ik het quote.Vind het wel meevallen, in vergelijking met andere kosten van levensonderhoud en dergelijke in HK. Just my 2 cents.
Ja, maar jij hebt housing allowancequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:33 schreef static het volgende:
[..]
Bijdehand.
Anyway, levensonderhoud e.d. valt best allemaal mee. En HK ID (nee, geen levensonderhoud) is bijvoorbeeld gratis.
Ok, goed, je kan hier heel goedkoop leven, maar vergelijk het met dezelfde lifestyle die je in Nederland zou hebben..quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef static het volgende:
Voor wat ik begrepen heb vallen de huizenprijzen qua huur toch best mee? Ik zit in het hogere expat-segment, dat is niet te vergelijken volgens mij; dat start bij zo'n 20.000 dollar voor iets redelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |