abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69546931
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:02 schreef ASSpirine het volgende:
Maar een 7/11 is wel geweldig natuurlijk
Kan je in de avond altijd bier gaan bijkopen.
club 7/11 op lan kwai fong hahaha
Ik steek je moeder in de fik!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:44:16 #227
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_69549476
Laten we het maar niet hebben over het gedrag bij (drukke) liften. Op het moment dat de deuren opengaan en je wilt uitstappen komt er meteen een roedel binnenrennen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:46:03 #228
15080 static
pi_69549516
En de 7/11 is inderdaad geweldig, zowat op elke straathoek zit er eentje.

Alleen jammer dat een paar maanden geleden de sigarettenprijzen in één klap met 50% duurder zijn geworden.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_69550910
de MTR 7/11 sluiten om 1uur trouwens
pi_69562489
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:46 schreef static het volgende:

Alleen jammer dat een paar maanden geleden de sigarettenprijzen in één klap met 50% duurder zijn geworden.
Ik moet zeggen je appartement ziet er goed uit
life is like a present you never know what is in it
pi_69562507
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:11 schreef Stampurtjuh het volgende:

[..]

Ik moet zeggen je appartement ziet er goed uit
Overigens woont er nog iemand toevallig in Taipo?
life is like a present you never know what is in it
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2009 @ 22:19:37 #232
22592 crew  Ole
pi_69562667
Hoe groot is je appartement? (of klein?)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 31 mei 2009 @ 09:50:38 #233
15080 static
pi_69569148
Klein. Maar groot voor HK begrippen.
pi_69574732
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:46 schreef static het volgende:

Op de oversteek naar China kan je wel wat sigaretten kopen. Denk dat ze daar nog altijd goedkoper zijn. Zijn wel wat regels aan verbonden dacht ik, als je dat doet kan je dat best eens nakijken.
  zondag 31 mei 2009 @ 15:10:22 #235
15080 static
pi_69575477
Ja, scheelt stukken. Koop ze wanneer ik naar Macau ga.
pi_69578090
Heb je voor Macau eigenlijk een visum nodig of kan je er gewoon heen met een Nederlands paspoort? Nog een vraagje: zijn er sportbars waar je a.s. woensdag, midden in de nacht, op RTL 7 naar de Nederlandse voetbal play-offs kan kijken???
pi_69578693
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef captaintokyo het volgende:
Heb je voor Macau eigenlijk een visum nodig of kan je er gewoon heen met een Nederlands paspoort? Nog een vraagje: zijn er sportbars waar je a.s. woensdag, midden in de nacht, op RTL 7 naar de Nederlandse voetbal play-offs kan kijken???
Voor Macau heb je geen visum nodig. Je kan gewoon er naar toe met je Nederlands paspoort. Je hebt wel een visum nodig voor China.

Uhm, ik weet alleen sportbars waar je Engels voetbal kan bekijken. Ik ben nog geen sportbar tegen gekomen die Nederlands voetbal laat zien en dan bedoel ik de pleeoffs.

Vandaag heb ik weer wat bloed gedoneerd aan de muggen populatie in Cheung Chau, kolere beestjes.
  zondag 31 mei 2009 @ 18:45:06 #238
15080 static
pi_69580766
Geen live Nederlands voetbal idd, al is er wel (ik geloof op Pearl) ergens op zondag diep in de nacht een samenvatting van de competitie. Die nu dus is afgelopen.

Alles draait om het Engelse voetbal hier.
pi_69581525
Nederlands voetbal was inderdaad op Pearl, maar dat was gewoon op zondagmiddag en de samenvattingen waren van wedstrijden van 2-3 weken geleden vaak

Zo nu en dan wel een compleet random eredivisie wedstrijd live op Pearl dat was dan weer wel ergens in de nacht.

Ik ben trouwens wel zeker dat je ergens in een random sportsbar Nederlands voetbal kan zien (als er geen "belangrijke" engels voetbal is.) Er wordt namelijk hier echt overal op gegokt Zelfs op ADO-De Graafschap ofzo iets....
pi_69582119
WTF.... zat net even op Youtube te kijken...
Ik kwam op "Weird Al" Yankovic... maar wat bleek sommige Video's waren gecensureerd ofzo "This video is not available in your country."
  zondag 31 mei 2009 @ 20:06:48 #241
15080 static
pi_69582723
Ja, klopt. Is voor veel dingen.

Censuur is ook wel erg hier; op AXN is het woordje 'Bastard' al verboden.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:45:32 #242
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_69587254
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef cheukert het volgende:
Ik kwam op "Weird Al" Yankovic... maar wat bleek sommige Video's waren gecensureerd ofzo "This video is not available in your country."
Dat heb je hier in NL ook met bepaalde clips. Youtube is hevig aan het verkutten.
pi_69588199
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef cheukert het volgende:
Heeft niks te maken dat de overheid dit censureert. Heeft gewoon te maken met de rechten, hier kan je ook veel filmpjes niet bekijken. Bv. op de BBC website, kan je ook geen filmpjes kijken
pi_69590616
tvp
pi_69593132
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:09 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Heeft niks te maken dat de overheid dit censureert. Heeft gewoon te maken met de rechten, hier kan je ook veel filmpjes niet bekijken. Bv. op de BBC website, kan je ook geen filmpjes kijken
Net als dat je vanuit het buitenland bepaalde Nederlandse programma's ook niet kunt bekijken..

Maargoed, censuur of niet: het blijft verschrikkelijk irritant...
 FR
pi_69594742
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:20 schreef cheukert het volgende:
Nederlands voetbal was inderdaad op Pearl, maar dat was gewoon op zondagmiddag en de samenvattingen waren van wedstrijden van 2-3 weken geleden vaak

Zo nu en dan wel een compleet random eredivisie wedstrijd live op Pearl dat was dan weer wel ergens in de nacht.

Ik ben trouwens wel zeker dat je ergens in een random sportsbar Nederlands voetbal kan zien (als er geen "belangrijke" engels voetbal is.) Er wordt namelijk hier echt overal op gegokt Zelfs op ADO-De Graafschap ofzo iets....
Via NOW-TV kan je ook Nederlands voetbal live zien, kanaal 826. Ik als Feyenoord fan was daar wel blij mee, alleen niet met Feyenoord zelf.

Het is een ramp om een film te bekijken op HBO, Star movies. Als er een nude scene in voor komt of er komt weer een "f*ck" langs, dan hoppa gelijk weer paar seconden weg. Je verkloot gewoon een film hiermee. In Hong Kong valt het trouwens nog wel mee met het censuur. In de late uurtjes als je naar een film kijkt, dan wordt er volgens mij niet gecensored.

Lekker weertje trouwens vandaag in HK, 29 graden, vochtigheidsgraad 67% maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuiFeiFei op 01-06-2009 08:10:10 ]
pi_69594800
Bedankt voor de reacties. Ga proberen of ik de ontknoping van de play-offs ergens kan zien en anders donderdagochtend op internet maar gewoon de uitslag checken. Ik woon in Japan, maar ben vanaf dinsdag 5 dagen in Hong Kong. Zal me wel vermaken denk ik
pi_69606041
tvp, mooie serie om af en toe te lurken mis HK ook wel een beetje tis inmiddels bijna 2 jaar geleden dat ik er voor het laatst ben geweest :p
  maandag 1 juni 2009 @ 17:36:02 #249
15080 static
pi_69607584
quote:
Op maandag 1 juni 2009 06:44 schreef SuiFeiFei het volgende:

[..]

Via NOW-TV kan je ook Nederlands voetbal live zien, kanaal 826. Ik als Feyenoord fan was daar wel blij mee, alleen niet met Feyenoord zelf.

Het is een ramp om een film te bekijken op HBO, Star movies. Als er een nude scene in voor komt of er komt weer een "f*ck" langs, dan hoppa gelijk weer paar seconden weg. Je verkloot gewoon een film hiermee. In Hong Kong valt het trouwens nog wel mee met het censuur. In de late uurtjes als je naar een film kijkt, dan wordt er volgens mij niet gecensored.

Lekker weertje trouwens vandaag in HK, 29 graden, vochtigheidsgraad 67% maar.
Wil ook Now-TV hebben, maar was net in de PCCW winkel en daar vertelden ze me dat ik een abo vor anderhalf jaar moest afsluiten. Beetje jammer omdat ik er nog maar aan maand of 6 ben.

Heb nu uit armoede maar een abo bij CableTV afgesloten, maar is ook een redelijke ramp qua Engelstalige uitzendingen.

Het weer was heerlijk vandaag, lekker in het zonnetje een sigaretje roken.

Star Movies heeft daar ook een handje van, die halen een zoen al weg. Of als je naar de grindhouse van Tarrentino kijkt of een horror-film halen ze alle smakelijke stukjes eruit.

Ze hebben hier zelfs een special meldpunt voor dit soort dingen.
pi_69608826
is het zo erg gesteld met Starmovies? ik heb sinds een paar weken StarMovies voor anderhalf jaar afgesloten mn poen wat doe je maargoed, vorige week ofzo was Dude, where's my car op tv.. vond t al een beetje vaag toen maar ik had m nog niet eerder gezien, dus dacht dat t zo was.... en dat was ergens om half 6 in de ochtend ofzo....

Weer is wel lekker, maar de vervuiling is opeens wel 1032x zo hoog :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')