Om even JB te quoten: You will learn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff. Een vliegje maakt nog meer indruk.Trouwens, een BDE zou ik me nog wel herinneren. Die schijnen je leven erg te veranderen. Geloof niet dat jij dat mogelijk maakt.
Goed mogelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was jij die kerel die door de ruit stond te gluren en te fappen soms?
Daar lul je je niet meer uit hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij was gewoon zó ver in de zevende hemel dat het een Bijna Dood Ervaring was. Zó goed was het!
Nee, verre van nietquote:
Is dat zo...?quote:
Nee. Maar die GHB kwam wel van mij. Die had ik namelijk voor jou gemaakt. Weet je nog. Ik zou je nog eens helpen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was jij die kerel die door de ruit stond te gluren en te fappen soms?
Zeg! Doe eens lief!quote:
Wat moest ik dan aan?quote:
Wat leren? Dat mijn herinneringen terugkomen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Om even JB te quoten: You will learn.
doe eens uitquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! Doe eens lief!
[..]
Wat moest ik dan aan?
Ik hoop het voor je. Dat zijn herinneringen die je de rest van de leven blijft koesteren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat leren? Dat mijn herinneringen terugkomen?
quote:
Neequote:
Okeee!quote:
Doe es aan dan? Las laatst nog een berichtje op de FP dat mannen dat woest aantrekkelijk schijnen te vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee![]()
ik heb een ajaxkussentje in bed liggen & een shirt in de kast![]()
En nu belt m'n zusje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed geregeld!
Ik moet het zelf regelen, net als mijn huis schoonmaken, mijn was doen, mijn bed verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |