Er is hoop voor mijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijk, nummer twee meldt zich al.
[..]
Jep, ik vind hem wat aan de grote kant niet inverhouding met mijn gezichtquote:
Dit jaar zijn er dus nieuwe vragenquote:Vinden jullie het ook raar dat je dit vak nauwelijks kunt halen door het boek en de sheets goed te leren? De eerste keer had ik redelijk goed geleerd, en haalde ik een 5......... nu heb ik alleen 5 tentamens van voorgaande jaren bekeken en heb ik een 9..........
De vragen zijn vaak erg ambigu, en onduidelijk. Veel vragen kon ik zelfs met het boek erbij niet zelf beantwoorden, je kon eigenlijk niets anders doen dan de oude tentamens gewoon van buiten leren.
Mocht hij het ooit in zijn hoofd halen om een complete set nieuwe vragen (van een zelfde vaag kaliber) te bedenken, dan wordt het een horror scenario voor de meeste studenten.......
Waarom zou je dat willen doen, iedereen heeft wel wat waar hij/zij niet blij mee is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat ik mijn neus lelijk vind. Daarom.![]()
En mogelijk een moedervlek soort van laten weghalen, daar zit ik nu aan te denken maar ik zou eens moeten informeren wat dat kost etc etc.
Pas maar op straks krijg je een Micheal Jackson neus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat ik mijn neus lelijk vind. Daarom.![]()
En mogelijk een moedervlek soort van laten weghalen, daar zit ik nu aan te denken maar ik zou eens moeten informeren wat dat kost etc etc.
De mijne vind ik lelijk van vorm. Maar tis wel een 'typische' neus die in mijn vaders familie voorkomt dus in dat opzicht lijkt ik wel lekker op mijn vaderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep, ik vind hem wat aan de grote kant niet inverhouding met mijn gezicht
Haha. Zijn misschien de nieuwe vragen goed nieuws? Of ben je ook oude tentamens aan het leren?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
Okee... Zal ik gewoon stoppen met leren?
Een quote van een forum over/van mijn Uni en de afdeling Psychologie, over het vak wat ik maandag heb:
[..]
Dit jaar zijn er dus nieuwe vragen![]()
![]()
Nouk! Jouw mening graag, jij denkt vaak hetzelfde![]()
Ik geef mijn nummer wel dan mag jij mij bellen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is hoop voor mij![]()
Dan kan ik altijd twee mensen bellen...
Wel overwogen maar de meeste dingen kan je wel compenseren door middel van sporten/ juiste voeding maar ik ben nog jongquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu gaat het toch ergens over.![]()
Hoezo nooit overwogen om iets aan je lichaam te veranderen?
Ja en daarom doen mensen daar soms wat aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen doen, iedereen heeft wel wat waar hij/zij niet blij mee is.
Dat durf je nietquote:
Tja beetje dubbel gevoel over dat argument. Met dat argument zou je ook geen beugel nemenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne vind ik lelijk van vorm. Maar tis wel een 'typische' neus die in mijn vaders familie voorkomt dus in dat opzicht lijkt ik wel lekker op mijn vaderEn dat hoort dan ook weer gewoon bij mij.
Ik denk eerder dat nieuwe vragen slecht nieuws zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha. Zijn misschien de nieuwe vragen goed nieuws? Of ben je ook oude tentamens aan het leren?
Mja, dat dacht ik dus ook meteen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja beetje dubbel gevoel over dat argument. Met dat argument zou je ook geen beugel nemen
Je zegt precies hetzelfde als mijn zusje die vindt haar neus ook niet mooi.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne vind ik lelijk van vorm. Maar tis wel een 'typische' neus die in mijn vaders familie voorkomt dus in dat opzicht lijkt ik wel lekker op mijn vaderEn dat hoort dan ook weer gewoon bij mij.
Een beugel is wat minder ingrijpend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja beetje dubbel gevoel over dat argument. Met dat argument zou je ook geen beugel nemen
Zo moeilijk is het niet hoorquote:
Ik ben opzich blij met mij lichaam alleen iets minder blij met mij hoofd. Het is helaas nog niet mogelijk om een hersentransplantatie te doen zodat je een heel nieuw lichaam kan krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wel overwogen maar de meeste dingen kan je wel compenseren door middel van sporten/ juiste voeding maar ik ben nog jong, misschien als ik wat ouder ben en rijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |