Weet je hoe handig! Gewoon bladgroenkorrels in je kind laten zetten dus, hoef je het dus nooit meer eten te geven. Gewoon wat water en dan in de zon zetten! Dat bespaart je echt een vermogen aan kosten voor voedsel, dat compenseert de aankoopprijs al heel wat.quote:Volgens het artikel was het namelijk al mogelijk om DNA van planten en dieren voor menselijke doeleinden te gebruiken
of we maken alle vrouwen super nymfomanen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Weet je hoe handig! Gewoon bladgroenkorrels in je kind laten zetten dus, hoef je het dus nooit meer eten te geven. Gewoon wat water en dan in de zon zetten! Dat bespaart je echt een vermogen aan kosten voor voedsel, dat compenseert de aankoopprijs al heel wat.
MAW ze hadden jou ermee kunnen voorkomenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:39 schreef Apekoek het volgende:
Goede ontwikkeling, het risico op een gesmolten E.T. cq een spuug lelijke kadaver wordt daardoor bespaard voor de meeste mensen.
Ja en jou lelijke rot kop, aangezien ik dan volgens jou theorie jou nooit had kunnen verwekken bij je moeder.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
MAW ze hadden jou ermee kunnen voorkomendamn gemiste kans
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja en jou lelijke rot kop, aangezien ik dan volgens jou theorie jou nooit had kunnen verwekken bij je moeder.
Hihi lekker puh, mijn reactie is minstens zo intelligent als uw reactie jij stoute dondersteen!quote:
Inderdaad een kans op een kanker kind volgens the New Scientistquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Is dat geen Hoax?
En wat zou de kans van slagen van zo'n behandeling zijn? Want volgens mij zitten er nog steeds risico's aan het rommelen met gennen
Eerste baby op bestelling is reeds in de UK geboren. Lees de bronnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Is dat geen Hoax?
En wat zou de kans van slagen van zo'n behandeling zijn? Want volgens mij zitten er nog steeds risico's aan het rommelen met gennen
Nee. Je geeft bij de kliniek aan wat voor baby je wil. Ze stellen de vruchtbaarheids-behandeling in naar die specificaties. De vrucht wordt, na conceptie, uiteindelijk terug in de baarmoeder geplaatst.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:02 schreef Hukkie het volgende:
Dus je koopt eigenlijk je eigen baby, is dit geen mensenhandel?
Weet je hoe irritantquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:51 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
of we maken alle vrouwen super nymfomanen.
dus dat je als man zijnde op straat loopt en om de 100 meter door een mega babe geneukt word
Kan inderdaad een uiteindelijk psychologisch gevolg zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:13 schreef OldJeller het volgende:
Krijg je op den duur dan niet twee klassen mensen?
De groep die mooi en slim is, en heel kleine kans heeft op ziekte en de andere groep..
Daar is ook een film over gemaakt, ben alleen de titel vergeten. Iemand?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:13 schreef OldJeller het volgende:
Krijg je op den duur dan niet twee klassen mensen?
De groep die mooi en slim is, en heel kleine kans heeft op ziekte en de andere groep..
Vind het toch wel een tikje decadent overkomen. Pa spuit zn kwakje in een potje, ma levert een eicel, dan gaan die gasten ermee aan de slag, en vervolgens heb je een barbiegirl. En dat voor 180.000 euro.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:06 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Nee. Je geeft bij de kliniek aan wat voor baby je wil. Ze stellen de vruchtbaarheids-behandeling in naar die specificaties. De vrucht wordt, na conceptie, uiteindelijk terug in de baarmoeder geplaatst.
Je moet in principe alleen voor de gewenste karakteristieken betalen.
Gattacaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:22 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Daar is ook een film over gemaakt, ben alleen de titel vergeten. Iemand?
Bron?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:19 schreef JohnDope het volgende:
Toen het Opperwezen het leven op aarde creëerde, hoorde je ook niemand zeuren dat hij de menselijke machine zwaar liep te tweaken en perfectioneren tijdens zijn beta-fases.
Ik moet jou - als 1 van de grootste alu-hoedjes - van Fok hier voor een bron gaan geven?quote:
Ik betwijfel het. Wellicht krijg je en hele geile dochter of een hele knappe zoon, beiden met goed immuunsysteem. Er zit áltijd een addertje onder het gras. Perfecte mensen bestaan niet. Als er dan geen medische problemen zijn wordt het een soort wedloop tussen de ouders wie de beste baby kan ontwerpen.quote:Velen juichen deze nieuwe otwikkeling toe aangezien hiermee de weg is geopend om als ouder een kind te krijgen die heel intelligent is en de minste kans heeft op ziektes en dus een grote kans op een s6-vol leven.
Voorlopig zijn er volgens Wallstreet Journal, wel al tientallen ouders die zich hebben aangemeld na s6-geval UKquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:52 schreef waht het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Wellicht krijg je en hele geile dochter of een hele knappe zoon, beiden met goed immuunsysteem. Er zit áltijd een addertje onder het gras. Perfecte mensen bestaan niet. Als er dan geen medische problemen zijn wordt het een soort wedloop tussen de ouders wie de beste baby kan ontwerpen.
Ja maar ze weten altijd te ontsnappen uit mijn kelder.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef LXIV het volgende:
Je kunt toch gewoon met een langbenige, blonde, blauwogige vrouw trouwen? Dan krijg je ook van dat soort kinderen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef 0100 het volgende:
Ik vind dit echt te ver gaan. Het zal maar in de handen van een dictator of gestoorde terecht komen. Hitler experimenteerde dacht ik ook al met het DNA.
Ha die Godwin!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef 0100 het volgende:
Ik vind dit echt te ver gaan. Het zal maar in de handen van een dictator of gestoorde terecht komen. Hitler experimenteerde dacht ik ook al met het DNA.
En als het niet te veel moeite is, graag ook meteen het sbs6-gen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het echt prachtige techniek die zeer veel mogelijkheden biedt, jammer alleen dat mensen het enkel inzetten om aan een schoonheidsideaal te voldoen.
Verder hoop ik dat ze het s6-gen uit kunnen schakelen bij TS.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |