Dat is weer een voorbeeld van gehakketak .. Plee staat ik wil ook nog wel en uitgebreid verslag doen van de rest van de weekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk specifiek gezeur?
En hoe is het met je plee?
Ja, Mien is een beetje té. Dat was vroeger misschien leuk, nu mag het wel wat minder.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Zeg eens AAA gemist, maar ik lees in het topic van Fluitert dat het tegenviel omdat ze te geforceerd modern proberen te doen, ipv retro-tv te maken.
Wel goed dat die dingen mislukken, ik heb het wel een beetje gehad met al die bejaardentv.
Je doet het nu weerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef Copycat het volgende:
Maar ik ben echt benieuwd naar wat jij dan exact als gezeur en gezeik ziet. Volgens mij neemt het onderwerp nl nog geen derde van mijn posts hier in. En als mensen er naar vragen, heb ik het er over. Sowieso en ongeacht.
Kortom, ik vind dat gezeik over gezeur een beetje gezocht.
Er zat zelfs een gulden-euro grapje in, las ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, Mien is een beetje té. Dat was vroeger misschien leuk, nu mag het wel wat minder.
Coca Cola Zero maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef dieenebart het volgende:
over hoe stoere macho's hun relaties beëindigen.
Dag Hans en Lennartquote:
Heb het ook weleens gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:00 schreef Marrije het volgende:
Beetje vaag programma, daar waar iemand aan de leugendetector hangt.
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb het ook weleens gezien.
Kan soms best wel genant zijn.
Welk programma ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:00 schreef Marrije het volgende:
Beetje vaag programma, daar waar iemand aan de leugendetector hangt.
Gefeliciteerd met deze erkenning!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn cap staat in de OP van het Zeg Eens AAA topic.![]()
En NEO mag van mij sterven.
Of opgesloten worden ergens.
Was een keer met een vrouw, en haar ex-vriend in het publiek.quote:
Ik heb toch maar ff op de printscreen gedrukt.quote:
Whahaha die staat op youtube Wat eeeeeen Bitchquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was een keer met een vrouw, en haar ex-vriend in het publiek.
Kwam de vraag "Twijfelde je al over je relatie toen <insert naam ex-vriend> je borstvergroting betaalde".
Antwoordde ze zonder te aarzelen met Ja.
Tjonge jonge. Nou dit was ook meteen de laatste keer dat ik het gezien heb. Echt niks voor mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was een keer met een vrouw, en haar ex-vriend in het publiek.
Kwam de vraag "Twijfelde je al over je relatie toen <insert naam ex-vriend> je borstvergroting betaalde".
Antwoordde ze zonder te aarzelen met Ja.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahaha die staat op youtube Wat eeeeeen Bitch
Dit is dan weer zo platvloers dat ik er erg om moet lachen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahaha die staat op youtube Wat eeeeeen Bitch
Ik vond het vooral grappig dat ze met nul komma nul naar huis ging. Wat ik haar dubbel en dwars wens.. En een leuk leven verder ook, hoop niet dat ze in sloot beland. Dan ga ik haar vierkant uitlachenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is dan weer zo platvloers dat ik er erg om moet lachen.
Ze aarzelde trouwens toch, bij die vraag over die borstvergroting.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het vooral grappig dat ze met nul komma nul naar huis ging. Wat ik haar dubbel en dwars wens.. En een leuk leven verder ook, hoop niet dat ze in sloot beland. Dan ga ik haar vierkant uitlachen
Vind je het gek.. Ze heeft die gast dus geplukt .. Tja daar moet je even over nadenken iidquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze aarzelde trouwens toch, bij die vraag over die borstvergroting.
Iets van 3 seconden ofzo.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is dan weer zo platvloers dat ik er erg om moet lachen.
Iemand die Lucky is, neem ik aan?quote:
Je gaat het niet reddenquote:
Het gaat tussen een Amerikaan en een Zweed. Ze zijn wel allebei bloedlelijk, does that count as lucky?quote:
Tja, jij bent meer van de darts.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:38 schreef dieenebart het volgende:
In het kader van de zendtijd voor nutteloze sporten is er nu bowlen op Eurosport.
Wie gooit de meeste strikes?
Nee inderdaad. Ik maak een grap over sigaretten. Ik hunker nog van binnen.quote:
Kweenie, feelen ze lucky, punk?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:42 schreef dieenebart het volgende:
Het gaat tussen een Amerikaan en een Zweed. Ze zijn wel allebei bloedlelijk, does that count as lucky?
Oh, vind ik ook leuk! Maar geen sport, net als darten en golf. Behendigheidsspelletje eerder. En een beetje kerel is in alle behendigheidsspelletjes goed; niet alleen in kaartenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, jij bent meer van de darts.
Ik denk dat bowlen toch iets meer van techniek heeft.
Hee du daar! Smutzige Harrie!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik maak een grap over sigaretten. Ik hunker nog van binnen.
[..]
Kweenie, feelen ze lucky, punk?
[ afbeelding ]
Je gaat te snel en dat gezeik hier helpt je waarschijnlijk zodat je niet af gaat .. Ik moet het nog maar zien. Het zou je sieren om je kop te houden en gewoon sterk te zijn. Das al lastig .. Dus sterkte Door er constant over te lullen maakt je je zwak in mijn ogen. Zooo een schop in de goeie richting dan maarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik maak een grap over sigaretten. Ik hunker nog van binnen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |