Ik heb net bij de overheid gesolliciteerd. Jullie hebben het bij het juiste eind!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef Cynic het volgende:
De overheid wil ons graag laten denken dat er andere dagen zijn, omdat we anders in opstand komen.
Idd ik ben bijna doof aan de linkerkantquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:31 schreef Cynic het volgende:
De linkse media!
Het wordt tijd dat er een rechts geluid in de media te horen is!
oh je wilt 1 van hun wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb net bij de overheid gesolliciteerd. Jullie hebben het bij het juiste eind!
Ging het goed?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb net bij de overheid gesolliciteerd. Jullie hebben het bij het juiste eind!
ja, ging het goed?quote:
maar dan wel in drievoud met een verwijsbrief en een acceptgiro voor service kostenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Cynic het volgende:
Als ze een beetje de ambtenarenmentaliteit heeft, reageert ze morgen of overmorgen pas
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef Cynic het volgende:
Bestaat er trouwens ook een onderheid?
Of zijn wij dat zelf?
wakker ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Cynic het volgende:
Hehe, kwam hier net op stage binnenlopen met een tandenborstel in mijn broekzak
whehehequote:
goed planquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Cynic het volgende:
Nou, voor de zekerheid laat ik me niet inenten!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Cynic het volgende:
Als ze een beetje de ambtenarenmentaliteit heeft, reageert ze morgen of overmorgen pas
Ja, alleen jammer dat datzelfde virus ook stemband-papilomen kan veroorzaken...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
goed plan
trouwens ik denk dat de kans dat ik baarmoederhalskanker krijg sowieso 0% is
Ben jij nu helemaal weer gezond?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat datzelfde virus ook stemband-papilomen kan veroorzaken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |