Hehequote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:29 schreef Cynic het volgende:
Ik moet toch eens wat vaker naar het theater gaan
http://www.odeondespiegel.nl/programma/de_hel_van_het_noorden/
Pusa is wel leuk maar ik ben een beetje aan het minderen in concerten ik moet 24 - 28 maart ook nog naar sesimbraquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:46 schreef Cynic het volgende:
Ik overweeg nog steeds 21 maart naar PUSA in Amsterdam te gaan
Ja, die Lambiekje is idd een nogal dom figuur. Beetje vergelijkbaar met Rudeonline een poos terug, die ontkende de relativiteits theorie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
wat lopen er een mongolen *pardon my french* rond op fok zeg
Vaccinatie is gevaarlijke onzin #3
ohja en ik heb in BNW gepost
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
wat lopen er een mongolen *pardon my french* rond op fok zeg
Vaccinatie is gevaarlijke onzin #3
ohja en ik heb in BNW gepost
Het is maandag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:47 schreef Cynic het volgende:
Ik ga ook dingen ontkennen.
Het is vandaag geen dinsdag!
Precies het is een complot eigenlijk is er nooit een dinsdag geweest sterker nog alle dagen zijn maandag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef Cynic het volgende:
Er is helemaal geen bewijs voor dinsdag. Dat het op je kalender staat is ook alleen maar omdat iemand het verzonnen heeft.
de mainstream media inderdaad, want er zijn altijd sites die de waarheid vertellen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef Cynic het volgende:
Ohja, en de media!
Ik heb net bij de overheid gesolliciteerd. Jullie hebben het bij het juiste eind!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef Cynic het volgende:
De overheid wil ons graag laten denken dat er andere dagen zijn, omdat we anders in opstand komen.
Idd ik ben bijna doof aan de linkerkantquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:31 schreef Cynic het volgende:
De linkse media!
Het wordt tijd dat er een rechts geluid in de media te horen is!
oh je wilt 1 van hun wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb net bij de overheid gesolliciteerd. Jullie hebben het bij het juiste eind!
Ging het goed?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb net bij de overheid gesolliciteerd. Jullie hebben het bij het juiste eind!
ja, ging het goed?quote:
maar dan wel in drievoud met een verwijsbrief en een acceptgiro voor service kostenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:04 schreef Cynic het volgende:
Als ze een beetje de ambtenarenmentaliteit heeft, reageert ze morgen of overmorgen pas
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef Cynic het volgende:
Bestaat er trouwens ook een onderheid?
Of zijn wij dat zelf?
wakker ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Cynic het volgende:
Hehe, kwam hier net op stage binnenlopen met een tandenborstel in mijn broekzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |