Ik wil wel bellen..quote:
1). Je bent net aangemeld dit is het eerste topic waarin je reageert, heel toepasselijk van alle kattentopics.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef kaatje028 het volgende:
Het is beslist geen grap van mij. Ben zelf op zoek naar een poes en regelmatig op markplaats.
Het is idd mijn eerste post hier, lees wel al langer mee, maar vind dit zo sneu voor de kat dat ik moest reageren.
Ja, tussen de zinnen.quote:
Doe jij het even?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:19 schreef Twinky het volgende:
heeft iemand het nummer al gebeld?
Of jij; ook goedquote:Op zondag 22 maart 2009 15:24 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik wil wel bellen..
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je de kat van TS niet nemen dan trouwens? Twee vliegen in één klap!
1. Je moet toch ergens beginnen met je eerste post, dus vandaar in dit topic.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:33 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
1). Je bent net aangemeld dit is het eerste topic waarin je reageert, heel toepasselijk van alle kattentopics.
2). Dat je een oudere kater zoekt en deze foto's herkent.
3). Waarom juist op dit moment een account aanmaakt?
4). Je schrijft net zoals ts met komma's wat weinig mensen doen.
5). Geen persoonlijke info overjezelf ingevuld.
6) Jouw profiel aanmaakt data en tijd: geregistreerd op: zondag 22 maart 2009 @ 11:52
7). Advertentie aanmaakt: 21-03-09 13:27
Beetje erg toevallig..
Nee, dat wordt 'm niet denk ikquote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef kaatje028 het volgende:
Nee dat gaat niet lukken. Heb kleine kinderen en er komt binnenkort een pup bij. Denk niet dat deze kat zich happy gaat voelen in ons gezin.
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:37 schreef ElisaB het volgende:
TS, je mag hem vandaag nog komen brengen.
Jammer want als ik alleen met mijn man was, was hij zeker welkom geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat wordt 'm niet denk ik
Jammer dat TS niet van zich laten horen trouwens
Mijn excuses..quote:Op zondag 22 maart 2009 20:03 schreef kaatje028 het volgende:
[..]
1. Je moet toch ergens beginnen met je eerste post, dus vandaar in dit topic.
2. Ben niet op zoek naar een oudere kater, maar naar een poes. Aangezien ik op marktplaats op foto's zoek
en deze foto me zo bekend voorkwam, foto van bange smirnof onder de verwarmingsbuizen, kwam ik
hier terecht en idd dezelfde kat.
3. Omdat ik nu de behoefte had om te reageren.
4. Wist niet dat met komma's schrijven zo apart is.
5. Nee idd geen persoonlijke info, heb niet zo'n behoefte om veel persoonlijke info op een openbaar forum te
zetten.
6 en 7. Idd toevallig
Dus Olivier, je bent Smirnoff al kwijt? Waarom vermeld je dat niet even in dit topic? Zoveel mensen die je proberen te helpen en met je meedenken..quote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef Segafreak het volgende:
Hier even een reactie: Ik zal wel afgeschoten worden door sommige mensen, en ja ik heb het beestje op marktplaats gezet.
In mijn persoonlijke sfeer veranderen een hoop dingen (welke ik van te voren niet voorzien had), hierdoor ben ik veel minder thuis en kan dan ook niet goed voor het beestje zorgen. En vind het dan helemaal sneu als ie een paar dagen en avonden alleen zit.
Daarnaast ben ik volledig eerlijk geweest naar de nieuwe eigenaar, en heb alles uit de doeken gedaan.
Dus Smirnoff heeft een nieuw huis?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef Segafreak het volgende:
Hier even een reactie: Ik zal wel afgeschoten worden door sommige mensen, en ja ik heb het beestje op marktplaats gezet.
In mijn persoonlijke sfeer veranderen een hoop dingen (welke ik van te voren niet voorzien had), hierdoor ben ik veel minder thuis en kan dan ook niet goed voor het beestje zorgen. En vind het dan helemaal sneu als ie een paar dagen en avonden alleen zit.
Daarnaast ben ik volledig eerlijk geweest naar de nieuwe eigenaar, en heb alles uit de doeken gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |